Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Ka uniknąć mostka termicznego w posadzce pod bramą garażową?


Recommended Posts

tzn jakie?

jeżeli pochwaliłem Cię za coś, co "wyskoczyło" Ci przypadkiem, to mogę odszczekać

a cechy sarmackie? cóż poczytaj sobie o nich

 

No własnie nie mogę poczytać, bo nie widzę już kultowego wątku "Dziedzictwo sarmackie, a pieniactwo na forach internetowych" !

No cóż... pieniactwo... nic dodać nic ująć... jak nie masz nic do powiedzenia merytorycznie w danym temacie, to może nie zabieraj głosu..? To nie nasza wina, że w życiu codziennym nikt cie nie słucha.. Ja rozumiem ze chcesz moze nabic sobie postow, tylko ze te 5 tys. są g..no warte, jak może z 1% jest na temat... bez odbioru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość 2mm
a garaz ogrzewany?

wybaczcie ale co chwila wymyślacie rozwiązania podwyższające radykalnie późniejsze koszty użytkowania chałupy

Po cholerę Ci ogrzewany garaż? By rdza szybciej samochód zeżarła?

 

a po co w ogóle garaż? przecież taniej jest trzymac samochód na zewnątrz budynku. A ile się zaoszczędzi - na budowaniu, na ogrzewaniu itp. Idźmy dalej - po co w ogóle ogrzewać dom - przecież taniej jest jak będzie zimno - doskonały sposób na oszczędzanie.

Chyba niektórym to oszczędzanie przysłoniło zupełnie świat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...zawsze jeszcze można pogadać o oddychaniu ścian garazu :)
hmmm....stopień nasycenia tynków spalinami jego wpływu na kolorystykę ścian w funkcji szybkości wjazdu do garażu i ograniczeń prędkości wynikającymi z umiejętności kierującego ;) :lol:

 

W sumie to zaczyna mi się to podobać. Można naprawno ustalić jakiś algorytm brudzenia się ścian w czasie w zależności od czasu, pory roku i rodzaju silnika :)

 

Przy tworzeniu tego algorytmu prosiłbym o uwzględnienie wpływu spalin na drogę hamowania w zależności od rodzaju posadzki. Jeżeli droga hamowania zbytnio się wydłuży to farba nie zdąży się pobrudzić od spalin. :wink:

 

Ja natomiast poszedłem inną drogą, zanim wjadę do garażu, to na próg wykładam maty ze słomy

owsianej aby nie wyziębiać konstrukcji od zimnych opon. Dodatkowo przed wjechaniem

rozpędzam samochód aby maksymalnie skrócić czas kontaktu, a w samym garażu hamuję ostro

przed samą ścianą - w ten sposób dodatkowo ogrzewam garaż ciepłem z tarcz hamulcowych. :)

 

 

OSOBIŚCIE POLECAM TO OSTATNIE ROZWIAZANIE JAKO NAJBARDZIEJ ZBLIŻONE DO IDEAŁU

Z POZWAŻANIEM

janzar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 years później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...