Krzysztof Łukasiak 23.11.2007 11:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Listopada 2007 Mebel Rust –zakup mebli kuchennych tragedia w wielu aktach Firma nie dba o klienta od początku do końca. Projekt - meble nie dopasowane do wnętrza –należy sprawdzać przed podpisaniem umowy wymiary po projektancie. Jeżeli podpiszesz wszystkie poprawki na twój koszt. Wykonanie –błędy wykonaniu poprawiane po miesiącu, a jeżeli nadal się pojawią to kolejny miesiąc.U mnie trwa to już pół roku i końca nie widać, dalej rozgrzebana kuchnia. Meble bardzo drogie –a montaż nieprofesjonalny. Porysowane polakierowane przody, wywiercone omyłkowo dziury, przerwy pomiędzy skręcanymi safkami różnych wielkości-daleko od ideału. Brak zainteresowania się reklamacjami ze strony kierownictwa firmy. Użerasz się z salonem sprzedaży, a oni twierdzą, że niewiele mogą i na decyzję czekają od producenta. Zakup to porażka –oczywiście klienta bo większośc kasy zapłacisz przed montażem!!!!! A od producenta możesz liczyć tylko na kontakt z prawnikiem, który na twoje reklamacje powie podpisałeś to płać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marta-mam niebieski dach 23.11.2007 11:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Listopada 2007 Epidemia jakaś, czy co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
KiZ 23.11.2007 11:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Listopada 2007 Krzysztof, Ty chyba chcesz mieć do czynienia z prawnikiem Szanownej Redakcji Istnieje też duże prawdopodobienstwo, ze prawnik Rusta i Redakcji to ta sama osoba hyhy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agnieszkakusi 23.11.2007 11:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Listopada 2007 a kto zapłacił za meble, które mają tyle wad? Przecież nie płaci się przed montażem tylko po nim i to po dokładnym obejrzeniu Coś mi tu hmmm...brzydko pachnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
izat 23.11.2007 14:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Listopada 2007 agnieszko, ja tez 100 % kasy zapłacę przed montażem niestety wszyscy sobie tak życzą i za nic nie chcą zostawiać żadnej kwoty na po montażu dla mnie to bardzo dziwne, ale to powszechna praktyka autora odsyłam do lektury http://forum.muratordom.pl/post2182087.htm#2182087 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JoShi 21.12.2007 09:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 Krzysztof Łukasiak Skoro masz już prawie zmontowaną i te wszystkie braki to poprosimy zdjęcia. Bo inaczej pani Ola z marketyngu będzie zaraz piszczeć, że to złośliwe pomówienia konkurencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agnieszkakusi 21.12.2007 10:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 Izat, u mnie firma Indeco też tak chciała, ale...przyjechali montować rano, a ja płaciłam im po południu jak wróciłam z pracy i już widziałam, że jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sasha 21.12.2007 10:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 Podobały mi się meble RUST ale jak usłyszałem o takich właśnie przypadkach do spasowałem - kupię z IKEA - nie ma sensu płacić 3 razy więcej za kuchnię i użerać się z tymi burakami. Poza tym IKEA działa jak światowy koncern tzn: coś nie działa, nie dopasowane, źle wymierzyliśmy - wymieniamy za 0 zł. Wiem bo mój znajomy miał do czynienia z "polskimi producentami" kuchni a w końcu poszedł do IKEA. Wynik: bardzo ładna kuchnia - wykończona z pomysłem - za 1/3 ceny tego co RUST. Dodatkowo jak przy montażu coś chłopaki z IKEA spierdzielili to w 2 godziny przywieźli nowe elemnety Za moją kuchnię RUST chciał 45 tys zł za same szafki bez blatów i bez sprzętu - cena... niesamowita ale to podejście... Projektant miał zadzownić i oczywiście olał sprawę, a jak w końcu pofatygowałem się do salonu to jedyne co dostałem to wstępną ofertę... ustną, ale jeżeli bym się zdecydowal to już trzeba było podpisać umowę - w sumie to w ciemno.Uważam, że to niezbyt etyczne postępowanie ponieważ z jednej strony nie mamy rzetelnej wyceny a z drugiej musimy podpisać umowę na dostawę kuchni która nawet nie jest do końca wyceniona (pozdrowienia dla prawnika RUST) apel do polskich producentów: Jak chcecie zarabiać duże pieniądze to szanujcie swoich klientów i niestety trzeba zmienić swoje podejście. PSwycena mojej dużej kuchni z wyspą z IKEA - najdroższy model fornirów ze sprzętem 25 tys !!! Nie mam pytań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MarcinZ1 27.09.2009 19:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Września 2009 Na podstawie swego ponad rocznego doświadczenia z meblami Rust, muszę zaprzeczyć opiniom dotyczącym jakości. Początek podobny, jak u wielu forumowiczów. Meble drogie, dwa razy podejście do montażu, bo za pierwszym razem nie dowieziono wszystkich części. Meble wg. projektanta miały być kuchenne, na lata. Nawet ładnie wyglądały. Niestety, po roku użytkowania jako meble kuchenne lakier odłazi i ogólnie wyglądają gorzej niż tańsze meble (które wcześniej mieliśmy) po 5 latach. Po złożeniu reklamacji firma odpisała, że brak jest podstaw do reklamacji. Więc nie polecam firmy - jest droga i słabej jakości. Pozdrawiam, Marcin P.S. A Projektant, który dobrał nam kuchnię już nie pracuje w Ruście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.