Jaga_2 01.12.2007 20:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2007 Znajomy budowlaniec zaleca budowę ściany trójwarstw. Porotherm 25+wełna 8+styropian8. Podobno to rzadko spotykany system, ale bardzo dobry. Jestem total laik i w dodatku baba, więc pytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
izat 01.12.2007 21:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2007 to jakiś żart? poczytaj troszkę forum jeśli nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ila66 01.12.2007 21:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2007 Jaga_2 napisał: Znajomy budowlaniec zaleca budowę ściany trójwarstw. Porotherm 25+wełna 8+styropian8. Podobno to rzadko spotykany system, ale bardzo dobry. Jestem total laik i w dodatku baba, więc tez nie slyszalem welna i styropian , hmmmm , ciekawe .... ale slyszalem o takiej kombinacji pod dachem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Krzysztofik 01.12.2007 21:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2007 Jaga_2 napisał: Znajomy budowlaniec zaleca budowę ściany trójwarstw. Porotherm 25+wełna 8+styropian8. Podobno to rzadko spotykany system, ale bardzo dobry. Jestem total laik i w dodatku baba, więc pytam. To są DWIE warstwy. Bardzo wygodne dla wykonawcy ( ze względu na stosowanie wełny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jacekp71 03.12.2007 09:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2007 Jaga_2 napisał: Znajomy budowlaniec zaleca budowę ściany trójwarstw. Porotherm 25+wełna 8+styropian8. Podobno to rzadko spotykany system, ale bardzo dobry. rzadko spotykane systemy z reguly nie sa dobre .... a ten twoj wykonawca ani nie skonczyl budowlanki, ani ekonomika .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania