_Beti_ 13.12.2007 21:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 witamod 2 tygodni jestem szczesliwym posiadaczem wkładu kominkowego b1 lux (palilem w nim okolo 5 razy) do dzisiaj kiedy to niedlugo porozpaleniu uslyszalem trzask podobny do tłuczenia szyby okazalo sie ze pękła tylna płyta kominek byl kupiony w castoramie wiec zadzwonilem tam i powiedziano mi ze spiszą protokol rekamacji i wszystko bedzie zalatwiac importer tych kominków czyli parkanex zaciekawiony sprawa zajzalem w papiery ktore byly w kominku okazalo sie ze jest tam gwarancja owego importera w której zapisane jest ze tylna płyta niepodlega gwarancji zadzwonilem do tej firmy i okazalo sie ze faktycznie tak jest. Pytanie brzmi czemu ta płyta pękła nowa kosztuje 120 zł ale chciałbym towar z gwarancją a skoro w zestawie niejest objeta gwarancja to nowa tez niebedzie niewiem czy jest zgodne z prawem srzedawanie towaru bez gwarancji, czuje sie oszukany poniewaz niezostałem w castoramie poinfomowany o tym ze jeden z podstawowych elementów niejest objety gwarancja najchetniej bym zwrócił sprzet który dlamnie jest bezuzyteczny poniewaz strach w nim palic co mozna w takiej sprawie zrobic ???? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/92759-p%C4%99k%C5%82-mi-wk%C5%82ad-kominkowy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
FREDY 13.12.2007 22:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 to jest przestroga przed kominkami z marketu za <1000zl. To jest igranie z ogniem - kominek to nie są żarty. Do kominka trzeba mieć 100% zaufanie. Jakże często będziemy przecież rozpalać kominek na maxa , po czym udamy się spać. Co będzie jak taki tani i tandetny kominek pęknie w środku nocy ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/92759-p%C4%99k%C5%82-mi-wk%C5%82ad-kominkowy/#findComment-2180177 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_Beti_ 13.12.2007 22:07 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 raczej nie potrzeba mi była taka opinia i tak mam doła Proszę o fachwą odpowiedz Na marginesie z tej szczeliny się nie dymiło Kominków takich sprzedaję się tam dużo i więc mam cichą nadzieje że to tylko u mnie taki pechowy ten kominek, choć strachu mi narobił Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/92759-p%C4%99k%C5%82-mi-wk%C5%82ad-kominkowy/#findComment-2180182 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bladyy78 13.12.2007 22:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 Zareklamuj ten kominek w castoramie podejrzewam że nie bedziesz miał problemów z wymiana tej płyty na nowa. Ja nigdy nie miałem tam problemów z wadliwym towarem, a to co pisze w tej gwaracji nie jest raczej zgodne z prawem bo gwaracji podlega cały produkt a nie jego wybrane elementy. Sprawdz sobie jeszcze w instrukcji czy ten wkład jest przewidziany do ciągłego palenia. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/92759-p%C4%99k%C5%82-mi-wk%C5%82ad-kominkowy/#findComment-2180231 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sasha 14.12.2007 00:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 raczej nie potrzeba mi była taka opinia i tak mam doła Proszę o fachwą odpowiedz Idź i kup porządny kominek i problem zniknie - koniecznie taki w którym można palić 24h na dobę Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/92759-p%C4%99k%C5%82-mi-wk%C5%82ad-kominkowy/#findComment-2180370 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Jurek_Z 14.12.2007 06:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 Poza gwarancją jest jeszcze wynikająca z kodeksu cywilnego Rękojmia Sprzedawcy - obowiązuje przez rok. Spróbuj wykorzystać ten sposób i niech się martwi Castorama. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/92759-p%C4%99k%C5%82-mi-wk%C5%82ad-kominkowy/#findComment-2180391 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_Beti_ 14.12.2007 06:47 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 niby w castoramie powiedzieli mi że owszem wymienią mi tą płyte, dziś się tam wybieram, ale ja nadal będę nie spokojna że ta płyta może w każdej chwili pęknąć a ja już muszę w przeciągu max 3 miesięcy ten kominek zabudować aha kominek jest do ciągłego palenia Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/92759-p%C4%99k%C5%82-mi-wk%C5%82ad-kominkowy/#findComment-2180406 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
w_dlugi 14.12.2007 07:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 Gwarancji może nie być wogóle. Idz do Castoramy i zgłoś reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową. W tym przypadku nie ma wyjątków i masz dwa lata. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/92759-p%C4%99k%C5%82-mi-wk%C5%82ad-kominkowy/#findComment-2180427 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
BigPiotr 14.12.2007 07:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 Poza gwarancją jest jeszcze wynikająca z kodeksu cywilnego Rękojmia Sprzedawcy - obowiązuje przez rok. Spróbuj wykorzystać ten sposób i niech się martwi Castorama. Dzisiaj nazywa się to niezgodność towaru z umową. Reklamuj towar w Castoramie, ale nie z tytułu gwarancji (gwarancję daje producent i może w warunkach napisać co mu się podoba) tylko właśnie z tytułu niezgodności towaru z umową. Odpowiedzialność z tego tytułu ponosi sklep przez dwa lata od daty sprzedaży (przez pierwsze pół roku domniemywa się, że wada była w towarze, później nabywca powinien to udowodnić). W Castoramie nie ma raczej problemów z reklamacjami, tak że życzę powodzenia. Z uprzedzeniami co do marketów nie dyskutuję Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/92759-p%C4%99k%C5%82-mi-wk%C5%82ad-kominkowy/#findComment-2180430 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Cypek 14.12.2007 07:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 Używaj kropek, przecinków i dużych liter, będzie łatwiej przeczytać.Jak rozumiem problem i wzburzenie ale odrobinę interpunkcji nie zawadzi.PS. Zwyczajowo nie reaguję na błędy i interpunkcję ale to już mnie szarpnęło - niechlujstwo językowe. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/92759-p%C4%99k%C5%82-mi-wk%C5%82ad-kominkowy/#findComment-2180431 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_Beti_ 14.12.2007 07:24 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 Dziękuje za nazwanie rzeczy po imieniu ale niezgodność towaru z umową to znaczy że w castoramie nie poinformowano mnie o tym że płyta nie podlega gwarancji Cypek jakoś używanie kropek, przecinków i dużych liter nie było moim celem w tej wypowiedzi moim celem było dowiedzenie się jakie mam prawa przy zwrocie lub czemu pękła mi ta płyta, a ty nie odpowiedziałeś mi na żadne, tylko mnie zgoniłeś o interpunkcji pytam po co?! a może nie odpowiadaj, takie pytanie retoryczne Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/92759-p%C4%99k%C5%82-mi-wk%C5%82ad-kominkowy/#findComment-2180440 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Cypek 14.12.2007 07:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 Beti, wszystko masz napisane w mojej wypowiedzi.Po co ? - aby dało sie to zrozumieć !! Poza tym, jak w gwarancji jest napisane, że płyta jej nie podlega, a Ty tę gwarancję podpisałaś to wyraziłaś na nią zgodę. Czemu pęka - to już inna sprawa, ale coś musi być na rzeczy, skoro producent od razu zastrzega wyłączenie jej z gwarancji. Moja rada, chyba staraj się zwrócić ten wkład i wybierz inny. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/92759-p%C4%99k%C5%82-mi-wk%C5%82ad-kominkowy/#findComment-2180455 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miwol 14.12.2007 07:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 Cy peKz ost awsAMw id zis z... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/92759-p%C4%99k%C5%82-mi-wk%C5%82ad-kominkowy/#findComment-2180456 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_Beti_ 14.12.2007 07:42 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 gwarancji się nie podpisuje sprzedawca poinformował mnie że nie ma gwarancji tylko na szybę, która kosztuje 400zł poza tym gwarancja jest na wszystko, więc tak naprawdę sprzedawca wprowadził mnie w błąd lub sam nie wiedział. a gdybym miała dowiedzieć się wszystkich szczegółów o każdym sprzęcie, który kupiłam w moim domu to zapewniam cię że bym już osiwiała, nie mam czasu żeby rozgryźć do końca każdy sprzęt który kupuję sprawdzałam wyrywkowo czy u innych producentów jest gwarancja na tą płyte, i też nie była Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/92759-p%C4%99k%C5%82-mi-wk%C5%82ad-kominkowy/#findComment-2180464 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mario_pab 14.12.2007 07:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 Ja kupiłem w castoramie kominek ze zwykłą szybą. Po pierwszym rozpaleniu gazetami szyba pękła. Dobrze, że nikomu nic się nie stało.Z reklamacją nie było żadnego problemu. Przyjechał na miejsce fachman i szybę wymienił. Potwierdzam słowa przedmówców dot. rękojmi. Rękojmia jest prawem kupującego niezależnie od gwarancji. W sklepie nie rozmawiaj wcale na temat gwarancji tylko od razu zacznij od rękojmi. Moim zdaniem mysle, że z reklamacją nie powinieneś mieć problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/92759-p%C4%99k%C5%82-mi-wk%C5%82ad-kominkowy/#findComment-2180474 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Cypek 14.12.2007 07:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 Beti, ciężko będzie Ci udowodnić, że sprzedawca Cię nie poinformował o wyłączeniach z gwarancji. Nie wiem, czy kupno nie oznacza akceptacji gwarancji. Generalnie, udaj się do sprzedawcy i złóż (koniecznie pisemną za potwierdzeniem) reklamację. Zobaczymy jak się do tego ustosunkują. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/92759-p%C4%99k%C5%82-mi-wk%C5%82ad-kominkowy/#findComment-2180479 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_Beti_ 14.12.2007 07:54 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 dobra, ale czy ja mogę zwrócić ten kominek Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/92759-p%C4%99k%C5%82-mi-wk%C5%82ad-kominkowy/#findComment-2180480 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
luk__25 14.12.2007 07:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 13stego zawsze ma się pecha. A tak poważniej to chyba każdy człowiek zastanawia się widząc np wkłady kominkowe skąd się bierze rozbieżność cen od ok. 600zl do 6000zl... Poza niewątpliwie płaceniem za firmę płącimy też za jakość. Hipermarkety ze swoimi super cenami tej jakości jakoś nie oferują.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/92759-p%C4%99k%C5%82-mi-wk%C5%82ad-kominkowy/#findComment-2180482 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_Beti_ 14.12.2007 07:59 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 kominek kosztował 1100 bez szybra mogłam maks wydać 1500, bo na inny mnie nie stać niestety ten wydawał nam się sensowny więc go kupiliśmy a z tym 13 to chyba prawda Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/92759-p%C4%99k%C5%82-mi-wk%C5%82ad-kominkowy/#findComment-2180488 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
luk__25 14.12.2007 08:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 Płyta pękła bo widocznie jest zrobiona z materiału do du... Producent o tym dobrze wie i kupując towar zgodziłeśsię na taką gwarancję, więc szanse nikłe. Poza tym mogą szybciutko udowodnić Ci np. nieprawidłowy montaż albo użytkowanie (choć nie twierdzę, że jest źle). Spróbuj z Rzecznikiem Praw Konsumenta. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/92759-p%C4%99k%C5%82-mi-wk%C5%82ad-kominkowy/#findComment-2180494 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.