gabi174 14.12.2007 00:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 Zakupiłam 2 skrzydła drzwi classic w naturalnej okleinie klon z Porty za pośrednictwem dealera C.B Prodress w Poznaniu przy ul. Św Michała 65 , przy otwarciu opakowania przez montażystę okazało się że jest to jakościowa miernota . Dolny pas drzwi posiada inne przebarwienie niż cała reszta drzwi. To co prezentowano mi przy zakupie - folder, wystawka było zachęcające do kupna no i zapewnienie sprzedawcy,że jest to najwyższej jakości wykonastwo , nie występują reklamacje- było kłamstwem , otrzymalam zupełnie coś innego czego nie zamawialam.Od chwili zgłoszenia reklamacji jestem intruzem i otrzymuję informacje cytuję " stanowi to naturalną specyfikę drewna. Sęki, zawoje włókien, różnicekolorystyczne oraz wyciągnięcie struktury drewna, wynikają z niepowtarzalnej specyfiki naturalnych oklein i nie podlegają reklamacji". Zainteresowanym prześlę zdjęcie zakupionych skrzydeł drzwi Dla wszystkich ku przestrodze aby swoich praw nie musieli dochodzić na drodze sądowej. Ja nie odpuszczczę gdyż nie lubię być oszukiwana . Jeżeli chcemy aby było w Polsce lepiej musimy na każdym kroku tępić nieuczciwość. Jeżeli kogoś to co przekazuje ustrzeże przed zlym wydaniem pieniędzy to wspaniale. gdyz zaoszczędzi sobie czasu na dochodzenie swoich praw przed sądem. A może utworzymy listy dobrych i zlych producentów , sprzedawców materialów budowlanych, które będziemy publikować.[email protected] pozdrawiam Gabriela Paszkiewicz Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/92766-progress-a-porta-drzwi-uwa%C5%BCajcie-ku-przestrodze/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
AXENTY 19.12.2007 11:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 To co prezentowano mi przy zakupie - folder, wystawka było zachęcające do kupna no i zapewnienie sprzedawcy,że jest to najwyższej jakości wykonastwo , nie występują reklamacje- było kłamstwem , otrzymalam zupełnie coś innego czego nie zamawialam. Na początku roku zostałem szczęśliwym nabywcą drzwi zewnętrznych, które zakupiłem wraz z montażem we wzmiankowanej firmie Progress. Wybrałem drzwi - podobały mi się, cena też. Zimny prysznic przyszedł prawie zaraz, gdy dowiedziałem się, że ościeżnica nie wchodzi w cenę drzwi. Przełknąłem i przeżyłem. Sprzedawca upewnił się, że otwór w scianie jest na pewno szeroki na 1m, więc ościeżnica wejdzie swobodnie. Wybrałem klamki i szyldy, podpisałem umowę na montaż i pojechałem na budowę. Montazysta przyjechał prawie zgodnie z umową i natychmiast zabrał się za montaż. Pierwsze zdziwienie powstało, gdy złapał za ościeżnicę i okazało się, że jest za szeroka (inny typ niż zamawiany) mimo, że otwór okazał się o 5cm większy niż wymagany. Jakoś sobie poradził. Następne, połączone z lekkim zdenerwowaniem przyszło wraz z montażem zamków, gdy okazało się, że jedna z wkładek ma klucze od innego kompletu, a szyldy wybrane przeze mnie zupełnie nie pasują do otworów w skrzydle. Pewnie pan sprzedawca nie wiedział, że takie szyldy nie są przewidziane do tego typu drzwi. Ostatnie zdziwienie zostało już okraszone niecenzuralnymi bluzgami z mojej strony, a powstało w momencie, gdy zauwazyłem, że drzwi nie mają progu, a Pan montażysta poinformował mnie z takimż zdumieniem, że przecież próg kupuje się osobno, a pan sprzedawca powinien mi o tym powiedzieć. Tym sposobem miałem fachowo zamontowane drzwi bez progu, klamek i zamka. Podczas mojej interwencji w firmie Progress, poinformowano mnie, że nie mają takiej wkładki zamkowej i trzeba pisać do producenta. Klamki również nie występują w takim wzorze jaki mi odpowiada, więc mogę dostać w zamian inną (brzydką). Próg mogę sobie dokupić, a Pan montażysta mi go zamontuje według osobnej umowy (dodatkowo koszt dojazdu - niemały). Napisałem reklamację i podałem numer telefonu, z dopiskiem, że proszę o dostarczenie wkładek zamkowych pod adres domowy. Miało to być załatwione w ciągu 3 dni. Po dwóch tygodniach udałem się do Progerssu, gdzie poinformowano mnie, że przecież wkładki leżą już tydzień i czekają na odbiór! Zabrałem wszystko, wkładki zamontowałem, próg założyłem i wreszcie jest OK. Jedynie pozostał jakiś niesmak... Pozdrawiam wszystkich klientów firmy Progress!!! Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/92766-progress-a-porta-drzwi-uwa%C5%BCajcie-ku-przestrodze/#findComment-2188825 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gabi174 04.01.2008 10:54 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2008 Po złych doswiadczeniach w PROGRESS po zakupie drzwi wewnetrznych PORTY odeszła mnie zupelnie ochota na dokończenie zakupu pozostalych dzwi tj do szaf -drzwi przesuwanych. Może ktoś ma miłe doświadczenia z dobrego zakupu i poleci jakąś uczciwą firmę w Poznaniu, która nie przyprawi o zawrót glowy po wydaniu pieniędzy i obędzie się bez dochodzeninie swoich praw przed sądem a z zakupu bedzie zadowolenie.pozdrawiam w w Nowym 2008 Roku. Gabriela Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/92766-progress-a-porta-drzwi-uwa%C5%BCajcie-ku-przestrodze/#findComment-2209248 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rave_pl 24.06.2013 23:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 Nie polecam firmy Progress. Dział handlowy powie wszystko by sprzedać. Komunikacja z ekipą montującą zerowa, a w razie problemów "spychologia" i olanie klienta. Promocje na zasadzie manipulacji ceną (skrzydła taniej, ale ościeżnica drożej itp.). Ekipa montująca pracę wykonała dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/92766-progress-a-porta-drzwi-uwa%C5%BCajcie-ku-przestrodze/#findComment-5986475 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
moli15 12.06.2015 05:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 Też mam bardzo złe doświadczenia z tą firmą. Co prawda nie dotyczy to Porty a drzwi szklanych z Eclisse (nadmienię na początku, że same drzwi z Eclisse były ok, Pan z tej firmy również - cała wina była po stronie Progress'u). Zamawialiśmy podwójną kasetę na drzwi szklane, wysokość niestandardowa 2.8. Pan Cz. zapisał to sobie wyraźnie na zamówieniu, montaż miał być w ciągu dwóch tygodni. Na montaż Panowie przyjechali w umówionym terminie i jakie było zdziwienie , gdy okazało się, że kaseta jest wysokości standardowej! Pan z Progressu źle zamówił. Oczywiście czas oczekiwania na nową kasetę 2-3 tygodnie. Po zwodzeniu montaż był po 6 tygodniach! Okłamano nas, że jest zamawiana nowa kaseta, kiedy ta cały czas była w Polsce na miejscu, a Progress (by nie obciążać się kosztami kasety zwykłej) zamówił części przedłużające, który szły ponad miesiąc do Polski! I o niczym nas nie poinformowali, a Panu z Eclisse powiedzieli natomiast, że klient (czyli my) wyraziliśmy na takie rozwiązanie zgodę! I zero poczuwania się do winy ze strony Progress'u. Jeszcze utrzymywali, że przecież wszystko ukończyli w terminie. A to, że opóźnili nam całą budowę o ponad miesiąc to się nie liczyło (całą kasetę - w sumie 3 m, trzeba było po montażu zabudować, dopiero potem zabrać się za obrabianie ścian i podłóg). NIE POLECAM FIRMY PROGRESS W POZNANIU!!!! Wcale nie mają tanio, a zero dbania o klienta, tylko kasę by chcieli. Nie narażajcie swoich nerwów na szwank. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/92766-progress-a-porta-drzwi-uwa%C5%BCajcie-ku-przestrodze/#findComment-6850896 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nnatasza 13.01.2016 08:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2016 Czy ktoś w takim razie może polecić firmę handlującą Portą w Poznaniu. Po budowie domu 10 lat temu jakoś wyleciałam z obiegu Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/92766-progress-a-porta-drzwi-uwa%C5%BCajcie-ku-przestrodze/#findComment-7007641 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.