gabi174 14.12.2007 00:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 Zakupiłam 2 skrzydła drzwi classic w naturalnej okleinie klon z Porty za pośrednictwem dealera C.B Prodress w Poznaniu przy ul. Św Michała 65 , przy otwarciu opakowania przez montażystę okazało się że jest to jakościowa miernota . Dolny pas drzwi posiada inne przebarwienie niż cała reszta drzwi. To co prezentowano mi przy zakupie - folder, wystawka było zachęcające do kupna no i zapewnienie sprzedawcy,że jest to najwyższej jakości wykonastwo , nie występują reklamacje- było kłamstwem , otrzymalam zupełnie coś innego czego nie zamawialam.Od chwili zgłoszenia reklamacji jestem intruzem i otrzymuję informacje cytuję " stanowi to naturalną specyfikę drewna. Sęki, zawoje włókien, różnicekolorystyczne oraz wyciągnięcie struktury drewna, wynikają z niepowtarzalnej specyfiki naturalnych oklein i nie podlegają reklamacji". Zainteresowanym prześlę zdjęcie zakupionych skrzydeł drzwi Dla wszystkich ku przestrodze aby swoich praw nie musieli dochodzić na drodze sądowej. Ja nie odpuszczczę gdyż nie lubię być oszukiwana . Jeżeli chcemy aby było w Polsce lepiej musimy na każdym kroku tępić nieuczciwość. Jeżeli kogoś to co przekazuje ustrzeże przed zlym wydaniem pieniędzy to wspaniale. gdyz zaoszczędzi sobie czasu na dochodzenie swoich praw przed sądem. A może utworzymy listy dobrych i zlych producentów , sprzedawców materialów budowlanych, które będziemy publikować.[email protected] pozdrawiam Gabriela Paszkiewicz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
AXENTY 19.12.2007 11:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 To co prezentowano mi przy zakupie - folder, wystawka było zachęcające do kupna no i zapewnienie sprzedawcy,że jest to najwyższej jakości wykonastwo , nie występują reklamacje- było kłamstwem , otrzymalam zupełnie coś innego czego nie zamawialam. Na początku roku zostałem szczęśliwym nabywcą drzwi zewnętrznych, które zakupiłem wraz z montażem we wzmiankowanej firmie Progress. Wybrałem drzwi - podobały mi się, cena też. Zimny prysznic przyszedł prawie zaraz, gdy dowiedziałem się, że ościeżnica nie wchodzi w cenę drzwi. Przełknąłem i przeżyłem. Sprzedawca upewnił się, że otwór w scianie jest na pewno szeroki na 1m, więc ościeżnica wejdzie swobodnie. Wybrałem klamki i szyldy, podpisałem umowę na montaż i pojechałem na budowę. Montazysta przyjechał prawie zgodnie z umową i natychmiast zabrał się za montaż. Pierwsze zdziwienie powstało, gdy złapał za ościeżnicę i okazało się, że jest za szeroka (inny typ niż zamawiany) mimo, że otwór okazał się o 5cm większy niż wymagany. Jakoś sobie poradził. Następne, połączone z lekkim zdenerwowaniem przyszło wraz z montażem zamków, gdy okazało się, że jedna z wkładek ma klucze od innego kompletu, a szyldy wybrane przeze mnie zupełnie nie pasują do otworów w skrzydle. Pewnie pan sprzedawca nie wiedział, że takie szyldy nie są przewidziane do tego typu drzwi. Ostatnie zdziwienie zostało już okraszone niecenzuralnymi bluzgami z mojej strony, a powstało w momencie, gdy zauwazyłem, że drzwi nie mają progu, a Pan montażysta poinformował mnie z takimż zdumieniem, że przecież próg kupuje się osobno, a pan sprzedawca powinien mi o tym powiedzieć. Tym sposobem miałem fachowo zamontowane drzwi bez progu, klamek i zamka. Podczas mojej interwencji w firmie Progress, poinformowano mnie, że nie mają takiej wkładki zamkowej i trzeba pisać do producenta. Klamki również nie występują w takim wzorze jaki mi odpowiada, więc mogę dostać w zamian inną (brzydką). Próg mogę sobie dokupić, a Pan montażysta mi go zamontuje według osobnej umowy (dodatkowo koszt dojazdu - niemały). Napisałem reklamację i podałem numer telefonu, z dopiskiem, że proszę o dostarczenie wkładek zamkowych pod adres domowy. Miało to być załatwione w ciągu 3 dni. Po dwóch tygodniach udałem się do Progerssu, gdzie poinformowano mnie, że przecież wkładki leżą już tydzień i czekają na odbiór! Zabrałem wszystko, wkładki zamontowałem, próg założyłem i wreszcie jest OK. Jedynie pozostał jakiś niesmak... Pozdrawiam wszystkich klientów firmy Progress!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gabi174 04.01.2008 10:54 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2008 Po złych doswiadczeniach w PROGRESS po zakupie drzwi wewnetrznych PORTY odeszła mnie zupelnie ochota na dokończenie zakupu pozostalych dzwi tj do szaf -drzwi przesuwanych. Może ktoś ma miłe doświadczenia z dobrego zakupu i poleci jakąś uczciwą firmę w Poznaniu, która nie przyprawi o zawrót glowy po wydaniu pieniędzy i obędzie się bez dochodzeninie swoich praw przed sądem a z zakupu bedzie zadowolenie.pozdrawiam w w Nowym 2008 Roku. Gabriela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rave_pl 24.06.2013 23:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 Nie polecam firmy Progress. Dział handlowy powie wszystko by sprzedać. Komunikacja z ekipą montującą zerowa, a w razie problemów "spychologia" i olanie klienta. Promocje na zasadzie manipulacji ceną (skrzydła taniej, ale ościeżnica drożej itp.). Ekipa montująca pracę wykonała dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
moli15 12.06.2015 05:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 Też mam bardzo złe doświadczenia z tą firmą. Co prawda nie dotyczy to Porty a drzwi szklanych z Eclisse (nadmienię na początku, że same drzwi z Eclisse były ok, Pan z tej firmy również - cała wina była po stronie Progress'u). Zamawialiśmy podwójną kasetę na drzwi szklane, wysokość niestandardowa 2.8. Pan Cz. zapisał to sobie wyraźnie na zamówieniu, montaż miał być w ciągu dwóch tygodni. Na montaż Panowie przyjechali w umówionym terminie i jakie było zdziwienie , gdy okazało się, że kaseta jest wysokości standardowej! Pan z Progressu źle zamówił. Oczywiście czas oczekiwania na nową kasetę 2-3 tygodnie. Po zwodzeniu montaż był po 6 tygodniach! Okłamano nas, że jest zamawiana nowa kaseta, kiedy ta cały czas była w Polsce na miejscu, a Progress (by nie obciążać się kosztami kasety zwykłej) zamówił części przedłużające, który szły ponad miesiąc do Polski! I o niczym nas nie poinformowali, a Panu z Eclisse powiedzieli natomiast, że klient (czyli my) wyraziliśmy na takie rozwiązanie zgodę! I zero poczuwania się do winy ze strony Progress'u. Jeszcze utrzymywali, że przecież wszystko ukończyli w terminie. A to, że opóźnili nam całą budowę o ponad miesiąc to się nie liczyło (całą kasetę - w sumie 3 m, trzeba było po montażu zabudować, dopiero potem zabrać się za obrabianie ścian i podłóg). NIE POLECAM FIRMY PROGRESS W POZNANIU!!!! Wcale nie mają tanio, a zero dbania o klienta, tylko kasę by chcieli. Nie narażajcie swoich nerwów na szwank. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nnatasza 13.01.2016 08:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2016 Czy ktoś w takim razie może polecić firmę handlującą Portą w Poznaniu. Po budowie domu 10 lat temu jakoś wyleciałam z obiegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.