AmberWind 18.02.2008 08:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lutego 2008 Pamietacie jak pisalam o wiejacym oknie balkonowym? Warto dopisac zakonczenie historii Przed chwila byl u mnie serwis Jezierskiego. Uszczelka i docisk w oknie zostaly poprawione. Teraz jest idealnie. Mimo solidnego wiatru na zewnatrz, nic nie wieje do srodka Co do drugiego okna z rozszczelnieniem szyby i zaciekami, sprawa zostala opisana i czekam na dalszy rozwoj wypadkow. Sadze, ze warto pisac nie tylko o cenach i parametrach okien, ale rowniez o serwisie gwarancyjnym, ktory jak sie okazuje jest rownie wazny jak sam proces wyboru. U nas spisal sie doskonale! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomek30 18.02.2008 09:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lutego 2008 Ja mam te okna co prawda od paru dni, ale efekt przeszedł moje oczekiwania. Sposób podejścia handlowca, wykonanie oraz montaż na wysokim poziomie. Cena warta tego produktu. Mam tylko pytanie, mam okna w kolorze oraz poprzeczki profil Elita. Zauważylem po dwa otwory w każdej poprzeczce od zewnętrznej strony od dołu. Chce się upewnić u niezależnych fachowców co to jest?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikita1 18.02.2008 10:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lutego 2008 Ja mam te okna co prawda od paru dni, ale efekt przeszedł moje oczekiwania. Sposób podejścia handlowca, wykonanie oraz montaż na wysokim poziomie. Cena warta tego produktu. Mam tylko pytanie, mam okna w kolorze oraz poprzeczki profil Elita. Zauważylem po dwa otwory w każdej poprzeczce od zewnętrznej strony od dołu. Chce się upewnić u niezależnych fachowców co to jest?? Może odwodnienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 18.02.2008 13:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lutego 2008 Ja mam te okna co prawda od paru dni, ale efekt przeszedł moje oczekiwania. Sposób podejścia handlowca, wykonanie oraz montaż na wysokim poziomie. Cena warta tego produktu. Mam tylko pytanie, mam okna w kolorze oraz poprzeczki profil Elita. Zauważylem po dwa otwory w każdej poprzeczce od zewnętrznej strony od dołu. Chce się upewnić u niezależnych fachowców co to jest?? Jak na "czole" poprzeczki to odwodnienie, tak jak na dole skrzydla. Teoretycznie pod szybą w poprzeczce też może znaleźć się woda i jakby już to musi mieć ujście. Nie u wszystkich producentów to występuje. Tak samo jak maleńkie otworki (średnica ok 2mm) na obowdzie (boku) skrzydła - to są otwory odpowietrzające - pisał kiedyś o konieczności ich wykonywania pan Jerzy Płoński w Muratorze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Remik_Programista 19.02.2008 20:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lutego 2008 Po wielu godzinach spędzonych w poszukiwaniu odpowiednich okien za odpowiednią cenę wybrałem Jezierskiego a w chwilach zwątpienia już miałem zamawiać u M&S. Obaj producenci mają 3 szyby i "ciepłe ramki"Oki Jezierski i basta z uwagi na dobrą cenę.Proszę tylko o podanie informacji gdzie mogę znaleźć informację na temat prawidłowego montażu tzw. "ciepły montaż". Mam ścianę dwuwarstwową SILIKAT + Styropian.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Wytrych 28.03.2008 14:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Marca 2008 Witajcie widzę że wszyscy wypowiadaja sie w samych superlatywach. Ja dołożę do tego miodu łychę dziegciu. Okna Jezierskiego - pcv założylem na wiosne 2007, 13 sztuk, w tym piekne okno w salonie dlugie na 2,4 m oraz fajne przesuwane drzwi balkonowe w salonie. Kosztowały zdecydowanie powyżej średniej rynkowej. Buduje się w Łodzi. Prace wykończeniowe w domu ciągną się długo, więc okna po prostu były. Kilka dni temu zrobilem badanie termowizyjne budynku, chciałem się przekonać czy nie ma jakiś przerw w ociepleniu murów (ściana trójwarstwowa) i poddasza. Wyszło że nieszczelności są ale ... na oknach. Wzieliśmy więc poziomice i zaczeliśmy mierzyć. Na 13 sztuk nie mam w domu okna które było by proste. Wypaczone są zarówno ramy jak i profile. Np. duze oknio w salonie na długości 2,4 metra wypaczone jest na 3 cm. Aż szyba jest wygięta. Rozsuwane drzwi w salonie dramat, są wypaczone na każdą możliwą strone o jakieś 2 cm. Były solidnie zabezpieczone folią więc nie były używane, w tej chwili po otwarciu właściwie nie można ich zasunąć. Drzwi balkonowe tez dramat. Przyjechał serwisant od Jezierskiego, mają wystawiać szyby i prostować okna. Jak to zostanie wyprostowane nawet sobie nie wyobrażam. Najgorzej że firma montująca okna, której nazwy z litości nie podam musi wypróć ze scian ramy. A to oznacza zniszczenie gładzi, nie wiem co będzie z parapetami które są z trawertunu. Nikt, ani montażyści ani ludzie z fabryki nie byli mi w stanie powiedzieć czy wina leży w złych profilach czy w błędnym założeniu. Generalnie zapłaciłem za drogie markowe okna, otrzymałem szmire i mnóstwo kłopotów. Zobaczymy jak pojda naprawy, umowiony jestem na 3.04.2008 dam info na forum. Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Charlie 28.03.2008 22:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Marca 2008 Michał - spitolony montaż, na bank. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Damro 28.03.2008 22:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Marca 2008 Michał - spitolony montaż, na bank. Też tak uważam po tym co napisałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
civic9 28.03.2008 23:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Marca 2008 To i ja swoją historią się podzielę. Na wstępnie napiszę, jakby ktoś tylko początek czytał - okna bardzo dobre. Ale w życiu różnie bywa. Ja przeżyłem stres bo zamawiałem z roletami i ktoś pomylił kolor pancerza (w sumie to nie wiem czy u dealera, Jezierskiego czy producenta rolet). Żona chciała zabić, wiecie jak to jest. Ale przyjechał serwis i wymienili wszystkie pancerze - 15 okien, w tym kilka dość dużych. Chłopaki z serwisu świetni - zarówno jeśli chodzi o zachowanie, jak i o technikę. Siedzieli u nas od świtu do 23.00, choć nie nalegałem. I to ważne, bo jak ktoś tu pisał to materiał jak każdy inny, coś się może w trakcie transportu stać, ktoś coś może zamienić, montaż skopać - ważne, że tego nie olewają. Szkoda, że domów nie budują. Przy okazji poprawili kilka rzeczy po montażystach. I tu dochodzimy do sedna... różne firmy się za sprzedaż i montaż biorą. To już nie Jezierski. Same okna nie pomogą, jak montażysta, z firmy nie kontrolowanej przez Jezierskiego skopie montaż. Mnie moi montażyści też trochę powkurzali, ale serwis Jezierskiego rozwiązał wszystkie problemy. No, mogliby coś wymyślić, żeby bardziej kontrolować i wymóc jakość na firmach montujących. Zadowolony jestem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Jola z Melisy 29.03.2008 08:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Marca 2008 Potwierdżam, że serwis jezierskiego jest super profesjonalny i do tego sumpatyczny. U nas był pan Piotr z kolegą (to gdyby sam właściciel czytywał ten wątek). Panom premia się należy, poważnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kachna28 29.03.2008 08:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Marca 2008 U nas okna jezierski od tygodnia. Na razie jestem zadowolona, chociaż był jeden minus (poza oczekiwaniem 3 miesięcznym na okna ). Otóż rolety w oknie tarasowym nie bardzo chciały się wysuwac. Montażyści nawet tego nie sprawdzali (w sumie to w domu jeszcze nie ma prądu -ale przecież mieli podciągnięty przedłużacz -np do wiertarek). Po kilku dniach od montażu mąż sprawdził rolety z elektrykiem -no i nie chodziły Po kilku telefonach łaskawie przyjechał pan z salonu (nie od producenta) -kląc pod nosem, że to nie on powinien tylko serwis jezierskiego. Okazało się że rolety spadły z jakichś prowadnic czy cośtam -ale już chodzą). Zobaczymy co będzie dalej... Tak więc-Jezierski firma OK -gorzej z lokalnymi przedstawicielami (mnie np nie poinformowano, że okna wejdą do produkcji dopiero po 10 lutego, chociaż umowę podpisałam 17.12...). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 29.03.2008 09:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Marca 2008 Tak więc-Jezierski firma OK -gorzej z lokalnymi przedstawicielami (mnie np nie poinformowano, że okna wejdą do produkcji dopiero po 10 lutego, chociaż umowę podpisałam 17.12...). No tak, jak coś zle to winien przedstawiciel. Ale co gorsza - na ogół to jest prawda. Czasem dealer (nie mam tu wcale na mysli tylk oJezierskieg) "przetrzyma" zaliczkę, zapłaci nią inną fakturę itd. To życie, chociaż zdecydowanie wymaga potępienia. Po kilku telefonach łaskawie przyjechał pan z salonu (nie od producenta) -kląc pod nosem, że to nie on powinien tylko serwis jezierskiego. Okazało się że rolety spadły z jakichś prowadnic czy cośtam -ale już chodzą). Faktem jest tez, ze skoro występuje wada ukryta, to nie jest to winą dealera (chociaz nie zawsze) i niby za co ma on odpowiadac?. Tez jestem "dealerem" i wiem, ze sprzedając coś odpowiadam. Dotykając wątku prawnego, przez 2 lata odpowiadam za kazdy sprzedany produkt, nawet ten, którego nie polecam (np. chińskie drzwi). Ale MORALNIE proponując jakąś firmę to biorę za nią odpowiedzialność. Kachna, Twój sprzedawca chciałby tylko wziąść pieniądze i mieć gdzieś całą resztę. Nie ładnie, ale takie postawy też się zdarzają.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomek30 29.03.2008 12:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Marca 2008 Witam, piszecie o długich terminach oczekiwania na okna, o watpliwościach związanych z montażem. Nie rozumiem tego, jaki macie problem, aby skontaktować się bezpośrednio z firma Jezierski i tam zamówić okna wraz z montażem? Buduję w Łodzi i nie było problemu by handlowiec przyjechał i sprzedał mi okna razem z montażem przez ich autoryzowaną firmę. Za krótko mam te okna by mówić sam miód o nich, ale realia to 3 tygodnie oczekiwania, okna zamawiałem styczeń, montaż luty.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
civic9 29.03.2008 12:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Marca 2008 Tak, mówimy o tych autoryzowanych właśnie (przynajmiej posługujących się ich logiem, papierów nie sprawdzałem). Po prostu trafiłeś na lepszą. Pewnie większość jest znośna, ale trafiają się wyjątki. A nawet pewnie w jednej firmie mogą się zdarzyć dwie różne ekipy. Sam J. na małych inwestycjach pewnie nie montuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kachna28 29.03.2008 14:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Marca 2008 U mnie już po montażu -panowie z salonu -zgodnie z oczekiwaniami -zlicowali z murem. Dwa dni później powiadomiłam o tym fakcie szefa ekipy od elewacji, stwierdził: "no to będzie drożej" ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jareko 29.03.2008 18:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Marca 2008 U mnie już po montażu -panowie z salonu -zgodnie z oczekiwaniami -zlicowali z murem. Dwa dni później powiadomiłam o tym fakcie szefa ekipy od elewacji, stwierdził: "no to będzie drożej" ... a to ciekawe - dlaczego chce więcej kasy za taki, zupełnie prawidłowy montaż w ścianie 2W? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jareko 29.03.2008 18:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Marca 2008 ... ale realia to 3 tygodnie oczekiwania, okna zamawiałem styczeń, montaż luty.... 3 tygodnie ? nawet na białe w standardzie to już na dzień dzisiejszy termin nierealny - realny do 4 tygodni okna kolor standard - oczekiwanie ok 4-5 tygodni okna kolor antywlam - ok 5-6 tyg okna kolor - przesuwki, luki itp - do 8 tygodni Możesz zadzwonić i sprawdzić u źródła tak jak sugerujesz innym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jareko 29.03.2008 18:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Marca 2008 ..... Sam J. na małych inwestycjach pewnie nie montuje.z tego co mi wiadomo potencjalni klienci odsyłani sa do przedstawicieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kachna28 29.03.2008 18:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Marca 2008 U mnie już po montażu -panowie z salonu -zgodnie z oczekiwaniami -zlicowali z murem. Dwa dni później powiadomiłam o tym fakcie szefa ekipy od elewacji, stwierdził: "no to będzie drożej" ... a to ciekawe - dlaczego chce więcej kasy za taki, zupełnie prawidłowy montaż w ścianie 2W? No właśnie... tym bardziej że przy pomiarze ścian pod elewację -gdy odliczyłam metraż okien powiedział: ja liczę całośc ściany nie odejmując otworów -bo przecież muszę je obrobic ! -czyli liczy sobie dwa razy za obróbkę okien -a swoją drogą ciekawe ile razy trafiło mu się robic elewację przy "wypuszczonych" oknach ... Ja sobie z nim pogadam za miesiąc jak przyjedzie robic ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Namtar 15.01.2009 11:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2009 A dlaczego jak ide do 2 roznych przedstawicieli tego samego producenta (czt. Jezierski) mam dwa rozne czasy gwarancji i to rozniace sie o 5 lat???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.