wojgoc 25.06.2011 22:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2011 żaden kompresor - wałek i kij wystarczy.poza tym musisz bardzo, bardzo, bardzo dobrze zabezpieczyć wełnę bo będzie gnój z niej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
anatak 27.06.2011 19:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 Troche w temacie: czy przed położeniem tynku CW na Ytonga można (albo dobrze jest) ściane zagruntować? Tak mi ekpia mówi, strasząc, że bez gruntowania Ytong wezmie tyle wody, ze tynk bedzie sto lat schnął a i tak nie wyschnie i będą plamy. Mam 440 m2 scian - troche gruntu (kasy) w to wejdzie . Gruntować czy nie gruntować, oto jest pytanie ? oczywiście, że gruntować i uważać na wykonawców, którzy na gruntach oszczędzają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wojgoc 27.06.2011 20:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 do scian Flash, do scian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wojgoc 27.06.2011 21:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 ja robilem tynki cem-wap z Doliny Nidy i grunt tez mialem doliny Nidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lew 76 28.06.2011 19:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 generalnie jest przyjęta zasada że do każdego rodzaju materiału jest odpowiedni grunt tej samej firmy,niby dopiero wtedy można mówić o jakiejś tam gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Krzysztof684324 01.07.2011 07:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Lipca 2011 Tynki CW różnią 2 rzeczy:1. Cem. Wap. są same w sobie odporne na grzyby. Tynki Gipsowe zawierają środki przeciwgrzybiczne. które po latach tracą swoją aktywność.2. Cem. Wap. chłoną 2 razy mniej wody i łatwiej ją oddają spowrotem do powietrza ze względu na mniejszą granulację.Ci, którzy już się zdecydowali na G-K to polecam już myśleć o usprawnieniu wentylacji grawitacyjnej.Przy wentylacji tradycyjnej masz dwa wyjścia: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Krzysztof684324 01.07.2011 07:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Lipca 2011 1. albo grzyb wykończy Ciebie, alboTy jego.Polecam artykuł na ten temat http://klimaaa.szczecin.pl/ciag_kominowy.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ConradBeata 13.07.2011 09:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 (edytowane) u mnie dziś startują, 450 m2 mam dwa rodzaje, w większości knauf maszynowy cementowow wapienny webber czy jakos tak na lazienki i kotlownie.sam gruntowałem ściany i sufit. materiał po mojej stronie, za całość jakieś 3500robocizna niecałe 5000 średnio jakieś 18,50 za m2. widziałem gotowe tynki robione przez ta ekipę i gipsowe nadają się od razu pod malowanie, na cementowe idą kafle więc struktura bez znaczenia. miałem wycenę od innej firmy całość cementowo-wapienne cena 27 zl za metr z materiałem filcowane, nie zastanawiałem się długo. Edytowane 13 Lipca 2011 przez Conrad&Beata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wojgoc 13.07.2011 10:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 czyli 11zł za m2 tynku - cena bardzo dobra, oby jakośc była równie atrakcyjna. Natomiast materiał to rozumiem narzutka, tynk, wszelkie katowniki? coś tanio... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ConradBeata 14.07.2011 13:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 tak dokładnie, 11 za robocizne reszta material, jak pisalem w moim zakresie, jakość sprawdzalem na innych budowach, no i juz w tej chwili na mojej, nie mam zastrzeżeń, wiekszość tynk gipsowy knauff 18,90 za worek grunt i narozniki mialem troche poz znajomosci więc dlatego moze troche taniej, ale to mały procent całych kosztów.cementowo-wapienny zgodnie ze sztuka ale to tylko lazienki i kotłownia wiec nie duzo. jakies 70m2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wojgoc 14.07.2011 13:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 nie wiem jak jest przy gipsowych, ale cem-wap wymaga narzutki - nie stosujesz jej?narozniki, wbrew pozorom, nie są tanie - te porzadne z Protektora to koszt 9zł/szt,a stosujesz te spaecjalne narozniki przy oknach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Radosław Krasowski 14.07.2011 19:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 bardzo tanią ekipę znalazłeś,przy takiej cenie musisz być bardziej wyczulony i dokładnie wszystko sprawdzać,szczególną uwagę zwróć czy wklejają siatkę w miejscach łączenia się dwóch materiałów,zabezpieczają elementy drewniane oraz metalowe tak aby nie miały stycznosci z tynkiem,o poziomicy wspominac chyba nie muszę:)szkoda,że nie zdecydowałeś się na listwy przyokienne pcv bo to super rzecz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gustaw Fijak 26.07.2011 10:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 generalnie jest przyjęta zasada że do każdego rodzaju materiału jest odpowiedni grunt tej samej firmy,niby dopiero wtedy można mówić o jakiejś tam gwarancji a czemu nie uzyc innego producenta ktory moze byc lepszy i pomieszac produkty, wazne aby sie tylko nie gryzly, czesto tak jest iz firma x ma dobre to ia firma y tamto, n ie ma co isc jednym z producentów, choc czasami ma to sens nawet finansowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Balto 26.07.2011 20:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 Gustaw Fijak: nie wiesz? Bo zawsze można na czymś zarobić A na poważnie : nie wszyscy producenci mają na jednakowym wysokim poziomie wszystko co idzie do ocieplenia: czyli różne rodzaje kleju, różne rodzaje tynków. Są lepsze i gorsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wojgoc 26.07.2011 20:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 a czemu nie uzyc innego producenta ktory moze byc lepszy i pomieszac produkty, wazne aby sie tylko nie gryzly, czesto tak jest iz firma x ma dobre to ia firma y tamto, n ie ma co isc jednym z producentów, choc czasami ma to sens nawet finansowy. ciekawe tylko jak sprawdzić czy sie produkt firmy X gryzie/czy nie gryzie się z produktem firmy Y. Czy warto kombinować? wg mnie nie - potencjalna oszczędność jest pozorna w stosunku do ewentualnych późniejszych kłopotów. ja robiłem tynki cem-wap na Dolinie Nidy - na budowe zaprosiłem regionalnego doradce, który sam tez 1x w tygodniu wpadał na inspekcje - jesli bym mieszał róznych producentów u żadnego nie miałbym gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Balto 26.07.2011 21:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 wojgoc: tynk cem wap - nie ma się z czym gryźć tak naprawdę, jeżeli jest to realny tynk cem - wap [lub mineralny] wystarczy, że są użyte dobre składniki. Zwykle najwięcej w "tyłek" daje kiepski cement [z dodatkami] użyty jako materiał wiążący, lub wapno "wyżerające kolory" jeżeli jest go za dużo i nie ma chemii która wśród wielu celów [nie może owa chemia eliminować wapna] jest m.in. uplastycznianie masy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wojgoc 26.07.2011 21:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 ja korzystałem z gotowej zaprawy tynkarskiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Balto 26.07.2011 22:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 Ja także piszę o skłądzie gotowej zaprawy tynkarskiej [czy to jako zwyjkły szary tynk c/w] czy jako tynk mineralny barwiony w masie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Konto usunięte_12* 28.07.2011 20:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Lipca 2011 (edytowane) Wrzucam tu mój "kamyczek" do "ogródka" (wraz z przypomnieniem tematu wątku). Wykonano mi niedawno tynk cem.-wapienny Baumit. Pierwsze spostrzeżenie (po wyschnięciu): jest zdecydowanie mocniejszy od gipsowego (którym mocowano mi narożniki). Przy wierceniu pierwszych otworów okazało się, że w ten gipsowy wiertło wchodzi nie tylko jak "w masło", ale b. łatwo się kruszy (w odróżnieniu od tego cem.- wapiennego). A ten nie jest gładki, jak gipsowy, ale mnie właśnie o to chodziło To tyle na razie Edytowane 28 Lipca 2011 przez Konto usunięte_12* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Balto 28.07.2011 21:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Lipca 2011 sobieradek: tynk cementowo wapienny - nie ważne jakiej firmy, ma w sobie ziarno do 2 mm [plus minus], poza tym zupełnie inna jest wytrzymałość i twardość gipsu a zupełnie inna dajmy na to tynku [tradycyjnie: cement piasek i wapno], firmowo to wariacje w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.