googulek 25.01.2008 14:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2008 Dostalismy dwie wyceny na karpiowke CREATON. Maly rabacik bylby mile widziany ale ja w tej kwestji jestem zielona. Nigdy nie umialam sie targowac (no ale z drugiej strony nie bylo tez okazji) ale teraz przy budowie musze te umiejetnosc zdobyc !wszystkie dobre rady mile widziane dla nowicjuszki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agata39 25.01.2008 22:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2008 Przyłączam się. Też jestem zielona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Jaba 26.01.2008 19:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2008 Cięzkie pytanie. Po pierwsze hurtownikowi ( czy handlowcowi ) ,musi zależeć, na tym, by Ci towar sprzedać. Jeżeli hurtownia bez problemu upcha tyle materiałów ile jest w stanie ściagnąć to z targowaniem może byc bieda. Natomiast podaż materiałów jest spora to pojawiają sie pewne możliwości. Składy czy tez ich pracownicy często mają jakieś plany do wyrobienia i zależy im na możliwe dużym obrocie i zysku . Wtedy najlepiej zrobic tak zwanego ping-ponga . Polega to na tym , że i bieżesz ofertę od składu A , idziesz z nią do składu B i pytasz się czy dadzą niższą cene. Jak dadzą to zanosisz z powrotem do hurtowni A. I tak w kółko dopóki cie nie pogonią. Jest to stara i wyjątkowo wredna technika. Warunek powodzenia jest jeden - hurtowni musi zależeć na sprzedazy Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania