Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Solid Security i wymiana padniętego akumulatora?


Recommended Posts

Drogi koleżko Banko, odpowiadając na twoją wypowiedz, mówię ci że nie jestem ofiarą systemu, tylko żal mi tych ludzi, bo oni nie są winni, to oni sa ofiarami, bo jak ja przyjeżdżam i nei ma kodów serwisowych, stycznik sabotażowy obudowy centrali jest wogóle nie podłączony, i jak ja klientowi to mówię to robi wielkie oczy. :D :D :D

 

A moim zdaniem szczytem bezczelności jest to że oskarzają nas że po podłączeniu nadajnika coś nie działa, ale jeżeli znam sie na rzeczy i wiem że ja tego nie mógłbym zrobić to i tak nie przetłumaczysz tego klientowi, dlatego dobra rada ::

 

ZAZBRAJA ZAWSZE SYSTEM PRZED MONTAŻEM ABY SPRAWDZIĆ POPRAWNOŚĆ DZIAŁANIA :D :D :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 64
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

czyli rozumiem że standardowo podpinasz się pod wyjście sygnalizatora i masz włamanie jakiś przekaźnika na AC i masz usterke później smarujesz papiry i podsuwasz klientowi że nie ma tego tego tego i tego on oczywiście nie wie o co chodzi i podpisuje. A później jest później...

dalej twierdzę nie rusz gówna niech nie śmierdzi

 

systemy o których piszesz nie nadają sie do obsługi bez modernizacji po co tam zakładasz nadajnik?? Zeby wrazie czego można było powiedzieć że system zawsze działał wadliwie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem ci kolego Banko powiedzieć że :

1. Dajemy swoje przekaźniki

2. Jak dobrze wiesz włamanie najłatwiej jest wyciągnąć sobie z bella, bo dobrze wiesz jak jest z wyjściami programowalnymi , jeżeli chodzi o dostrępność

3. Do tego dochodzą jeszcze trzy sygnały

Uzbrojenie/rozbrojenie

System trup, jeżeli centrala sie wyłaczy

brak 230V po 4 godz od ciągłego braku zasialnia

To jest dużo sygnałów, zważywszy na fakt że inne firmy wyprowadzają tylko włamanie.

 

To co nasy wyróżnia jeszcze to fakt że nadajnik montujemy we własnej obudowie z trafo i aku 7 ah. A widziałem już w innych firmach nadajniczki gdzie zasilanie nadalnika opierało sie o przewodzik wyprowadzony z centrali +12V.

 

 

Także nie jest tak źle :D :D :D :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz tez pamiętać, że jeżeli system jest klienta a my nie mamy konserwy to nie nasza sprawa co sie z nim dzieje, ja oczywiście muszę ustalić ćzy sie nadaje do monitoringu czy nie, ale wszelkie sprawy związane już potem z kosztami, przedstawiam klientowi, albo mówię że do czasu kiedy system nie będzie przywrócony do stanu normalnego ja tam przynajmniej nadajnika nie powieszę

I to tyle.

Ludzie są w przeświadczeniu że wszystko jest za darmo, ale tak jest w każej branży, jestem fachowcem, mam wiedzę, a za to trzeba płacić, równie dobrze klient może sobie w necie pogrzebać i znaleźć instrukcje instalacji i sam coś zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok kończe z Tobą rozmowę bo do fachowca to raczej Ci troszkę brakuje tzn. coś wiesz. W niektórych centralach wyjścia sygnalizatorów można zmienić programowo i niestety fachowiec taki jak Ty przy sprawdzaniu systemu może tego nie zauważyć. Więc dobra rada bez instalatora nic nie podłączaj McGaver-ku. Myślę że zatrzymałeś sie na MATRIXIE i też będziesz się upierał że to pożądny sprzęt.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z bardzo prostej przyczyny, wiem że niektóre oddziały już nie używają tych sygnałów, ja uważam że to jest dobry sygnał jeżeli nie masz powiadamiania telefonicznego. Możesz sobie w każdej chwili zadzwonić na SMA i sprawdzic czy załączyłes system.

Jest tylko jedna wada

jak są strefy to nie wiadomo co zostało uzbrojone, to jest wielki minus...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ty banko jesteś upośledzony jednak

Mysłałem że jesteś kumaty, ty sobie myślisz ot tak że wyprowadzajac sygnały nie sprawdzam ich??

Na matrixie to może ty fajfusie skończyłes, fakt nie jestem może tam omnibusem, elektronika, a szczególnie zagadneinia zwiazane z systemami alarmowymi co róż sie zgłębiają,

A ty głupoty ludziom opowiadasz, zresztą nie będę ci tłumaczył bo i tak nie zrozumiesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co głąbie wkurza mnie to jak ktoś najeżdza na kogoś bez przyczyny, bo jak ktoś tomu system spierdolił, albo wyrzucili cie z solidu , lub tez nie przyjeli cie tam do pracy , to nie pisz głupot

 

Chłopie - przestań sie pogrążać - po pierwsze przestań wypisywać takie pierdoły że aż oczy bolą od czytania , a po drugie opanuj się z twoimi chamskimi i prostaczkowymi odzywkami .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się to jakoś spokojniej i na rozum? :roll:

 

Od lat jestem producentem i instalatorem SMA. Ten temat znam od każdej strony!

 

Akumulatory nie znoszą głębokiego rozładowania. Na 10 w takim stanie "podnosi się " ze 3 sztuki.

Klienci nie znoszą wysokich kosztów montażu systemu. "Ścinają" co tylko się da! Nie jest im potrzebne, aż do sytuacji opisywanej (na przykład).

Stacja monitorowania powinna otrzymać sygnał o rozładowaniu akumulatora poniżej pewnej krytycznej wartości i "zadziałać" jak w takiej sytuacji należy. Wcześniej dostaje informację o zaniku sieci 230V. Jak dostaje, jak system jest dobrze oprogramowany i monitorowany, jak klient z powodu "oszczędności" na impulsach nie zostawił samych sygnałów włamaniowych...

 

Obowiązki ma i klient i stacja monitorowania.

 

Gwarancja....

Jak aku pada po godzinie w warunkach normalnej pracy- to zły był i gwarancja go obejmuje.

Jak pada po głębokim rozładowaniu - to był niewłaściwie eksploatowany (te klocki odłączająco-zabezpieczające ) i gwarancji nie ma a jest błąd w sztuce sygnalizowania zagrożeń.

Wtedy można się kłócić kto ten błąd popełnił.

Firma instalująca POWINNA poinformować klienta o konieczności montażu takiego zabezpieczenia do akumulatora, jeżeli sama centrala go nie posiada.

To dodatkowo wydane pieniądze, ale jak sami widzicie - wcale nie bezcelowo!

 

I jeszcze jedno!

WSZYSCY wiedzą, że prądu nie ma. SMA wie, że system pada, bo akumulator resztkami sił o tym fakcie informuje...

I...?

KONIEC chronienia?!!! Zero odpowiedzialności za to co się stanie?

Co o tym w umowie?

 

To temat- rzeka!

 

Dobór pojemności to jakby osobna sprawa. Nadzór nad sygnałami w ręku montażysty to dodatkowe zobowiązanie....

Zawsze dobrze wypełniane?

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedna sprawa....

 

Gorzej się robi człowiekowi, jak w kółko wyczytuje o wyższości jednej czujki nad drugą....

Jak dotąd , to jakoś nie wyczytałem CO POWINNO być zawarte w umowie o ochronę, a czego tam się nie umieszcza....

Standardowe umowy z firmami ochroniarskimi formułowane są tak, że za wszystko odpowiada klient! O jego obowiązkach w tym zakresie się sprytnie przemilcza! Co by się nie stało - to firma jest "czysta"!!!

A jak wściekły klient odejdzie do innej?

Strata dla firmy ochroniarskiej jest taka - wobec statystyki - jakby Potockiemu w majątku kura zdechła!

 

Potem się czyta i słyszy - jaka to mafia i krętacze.... ci z ochrony...

 

Gadacie z marketingowcem! Przychodzi montażysta i "on tylko montuje to co kazali". Potem wpada ktoś z ochrony z umową, podpisuje się ją na kolanie "bo przecież wszystko ogadane" i jest...

 

A w umowie jest to, na co się zgadzacie a nie to, co tam być powinno. I potem bierzecie się za łby na jakimś forum...

Tu, jak uważam, nie ma niewinnych!

Brak wiedzy szkodzi! O sprawach budowania można w kółko... A o sprawach ochrony tego co zbudowano? Tylko o jakości czujek?

 

Pozdrawiam Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z bardzo prostej przyczyny, wiem że niektóre oddziały już nie używają tych sygnałów, ja uważam że to jest dobry sygnał jeżeli nie masz powiadamiania telefonicznego. Możesz sobie w każdej chwili zadzwonić na SMA i sprawdzic czy załączyłes system.

Jest tylko jedna wada

jak są strefy to nie wiadomo co zostało uzbrojone, to jest wielki minus...

jest jeszcze jedna wada, operator na stacji monitorowania wie kiedy system jest nieuzbrojony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co głąbie wkurza mnie to jak ktoś najeżdza na kogoś bez przyczyny, bo jak ktoś tomu system spierdolił, albo wyrzucili cie z solidu , lub tez nie przyjeli cie tam do pracy , to nie pisz głupot

A to mogą cię wyrzucić? Kto wtedy będzie pracował?

W sumie trochę racji masz , sam pracowałem w serwisie ss 12 lat i naoglądałem się różnych instalacji, ale nie można też wszystkich wrzucać do jednego worka, są pracownicy którzy u was pracują i znają się na rzeczy ale są też młodzi którzy wysyłani są na system a nie mają pojęcia jak to zrobic żeby działało. Temat z ostatniego tygodnia: pracownik firmy ochroniarskiej zainstalował system alarmowy, niestety puścił przewody ze strychu na parter przewodem kominowym ( najkrócej -pech chciał że niewyedukowany klient postanowił napalić w kominku i pojawił się problem- system wyje .Czas dodzwonienia się do serwisu : 15 min , czas reakcji serwisu 4 dni. -Tak też się zdarza .nie wiem czy pracujesz w Wawie czy w oddziale może u was jest lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, jak ryba sie psuje od środka to jest niedobrze.Ludzie pracujący na Stacji monitoringu to ludzie z licencjami, dochowującymi tajemnicy służbowej, jak by pan sobie wyobrażał taką sytuację, że ktoś tam by coś kombinował.

Po drugie znam przypadki niestety źle wykonanych instalacji, nawet się spotkałem ostatnio z taką, ale powiem wam, że przynajmniej ja staram się to robic dobrze i na poziomie, bo jednak samemu sobie robisz reklamę, a nie firmie.

Jakbym wychodził z założenia żeby tylko na odpieprz to zrobić, to bym się tym nie zajmował, bo by mi wstyd było, jakbym kogoś później spotkał na ulicy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedno, jest teraz demokracja i wolny rynek, nikt nie musi solidu wybierac, a jednak coś w tym jest że mamy coraz więcej klientów, ja np uważam że zdarzają się przypadki jakiś niedociągnięć z naszej strony, ale myślę że sa też ludzie, którzy swoją pracę starają sie wykonywać profesjonalnie, ja mam takie zdanie. Moje systemy przynajmniej są wykonywane na dobrym poziomie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedno, jest teraz demokracja i wolny rynek, nikt nie musi solidu wybierac, a jednak coś w tym jest że mamy coraz więcej klientów, ja np uważam że zdarzają się przypadki jakiś niedociągnięć z naszej strony, ale myślę że sa też ludzie, którzy swoją pracę starają sie wykonywać profesjonalnie, ja mam takie zdanie. Moje systemy przynajmniej są wykonywane na dobrym poziomie
Jest wolny rynek, tylko dlaczego większość z naszych komputerów dajmy na to ma Windows a nie Linux'a? Solid ma coraz większy zasięg i sukcesywnie się pewnie dzięki nowym klientom rozwija. Inne firmy działają na mniejszym zakresie i dlatego nie mają tylu klientów.

A niedociągnięcia zdarzają się zawsze. Tylko dlaczego:

- od pół roku jakoś SOLID nie jest w stanie wystawić faktury promocyjnej za ściągnięcie nowego klienta

- jakiś miesiąc temu zgłosiłem że alarm się wzbudza sam bez powodu - oficjalnie przekazali do serwisanta (czy jak tam się ta funkcja nazywa) - i do dzisiaj cisza (problem rozwiązałem sam).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...