Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Kusi mnie kupno całego sprzętu AGD przez internet. Jedyna moja obawa dotyczy gwarancji. Przedstawcie zatem swoje doswiadczenia na tym polu. Czy ktos z was byl zmuszony do serwisowania sprzetu zakupionego przez internet? Jesli tak, to jak to sie odbylo?
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/95861-agd-z-internetu-a-gwarancja/
Udostępnij na innych stronach

Nie mam doświadczenia z gwarancjami ale wygląda to tak: Kupujesz sprzęt Bosch, dostajesz gwarancje Bosch. W razie awarii uderzasz do najblizszego serwisuBosch (spis miast jest na gwarancji).

 

 

I nikogo nie obchodzi czy kupiłeś w sklepie "X" w internecie czy w sklepie "Y" w mieście.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/95861-agd-z-internetu-a-gwarancja/#findComment-2280878
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientowałam to wygląda to dokładnie tak jak napisał jabko. My też napewno cały sprzęt do kuchni będziemy kupowali w sklepach internetowych, kompleksowo wychodzi kilkaset złotych taniej. Wszystko już mam spisane na karteczce i czekam na 13-stkę! :wink:
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/95861-agd-z-internetu-a-gwarancja/#findComment-2281486
Udostępnij na innych stronach

Kupiłam pralkę Siemensa zamawiajac w internecie -sklep Euro agd, wiec nie wiem czy traktowac to jako sklep internetowy czy nie. Sprzdawczyni powiedziłała mi że gwarancję będę miec własnie poprzez zarejestrowanie się na stronie internet.Simensa. Jeszcze się za to nie wzięłam bo nie bardzo wiem jak.

Jeżeli chodzi o gwarancje innego sprzetu to sklepy internetoe maja zwyczaj załączac gołą gwarancje, nalezy ja wysłac do nich, oni podstemplują i odsylaja. Nie wiem po co to wysyłanie, jakby nie mogli od razu przysłac ważnej gwarancji z wszelkimi pieczątkami.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/95861-agd-z-internetu-a-gwarancja/#findComment-2282189
Udostępnij na innych stronach

A mi dostawca przywiózł gwarancje już ostemplowane razem ze sprzętem :D A wręczył dopiero po odbiorze - czyli sprawdzeniu, czy wszystko jest w porządku i czy nie ma wad transportowych. Dostawa własna sklepu - może dlatego :roll: Pewnie inaczej jest jak wysyłają DHLem, czy innym kurierem zewnętrznym :roll:
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/95861-agd-z-internetu-a-gwarancja/#findComment-2282269
Udostępnij na innych stronach

Nie mam doświadczenia z gwarancjami ale wygląda to tak: Kupujesz sprzęt Bosch, dostajesz gwarancje Bosch. W razie awarii uderzasz do najblizszego serwisuBosch (spis miast jest na gwarancji).

 

 

I nikogo nie obchodzi czy kupiłeś w sklepie "X" w internecie czy w sklepie "Y" w mieście.

 

od lat juz tak jest.

a przynajmniej w obrebie duzych producentow.

 

wiec smialo do internetu !

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/95861-agd-z-internetu-a-gwarancja/#findComment-2282512
Udostępnij na innych stronach

Ja kupowałam cały sprzęt AGD w internecie i niestety 2 rzeczy były do naprawy. Pierwsza była lodówka Boscha- nie chłodziła. Zadzwoniłam do serwisu Boscha. Umówili sie ze mną, okazało się że jest do wymiany. W ciągu 2 tygodni miałam nową lodówkę. Musiałam mieć tylko podbitą kartę gwarancyjną. To samo było z piekarnikiem Mastercooka-coś szumiał wiatrak. Zadzwoniłam, umówiłam się , przyjechali, naprawili-zero problemów.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/95861-agd-z-internetu-a-gwarancja/#findComment-2283457
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...