Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

uwaga na firm? NIKOM z Hajnówki


Gość ex-czytelniczka MURATORA

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 142
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Witam,

Moze teraz wypowiedza sie: przedstawicielka firmy Nikom i przedstawiciel Muratora. Informacje typu: kto, kiedy, komu, co, w jaki sposob, dlaczego z pewnoscia ulatwia wyjasnienie sprawy.

Pozdrowienia

 

Oj, oj .... rozpoczyna się tak jak przesłuchanie przed komisją specjalną..

 

Ale i ja czekam, nie zaprzeczam na kolejne wyjaśnienia w tej sprawie.

Ostatecznie przez kilka ładnych miesięcy byliśmy zasypywani informacjami przekazywanymi przez jedna stronę.

Oczywiście nie licząc kilku niezrealizowanych zapewnień pani z NICOM-u.

Interesująca jest zwłaszcza zwłoka tych 10 miesięcy z powodu niezaakceptowania projektu.

Niemniej gdybyśmy już nie otrzymali żadnych wyjaśnień to i tak nic złego się nie stanie. Nie my jesteśmy stroną w tym sporze.

Najważniejszym w sumie jest to by warunki umowy zostały WRESZCIE dotrzymane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Zgadzam sie z Wowka, ze najwazniejsze jest dotrzymanie warunkow umowy. Z ostatnich wypowiedzi zainteresowanych stron wynika ze nadal sa spore rozbieznosci w ocenie. Uwazam ze proba odpowiedzi na proste pytania (niekoniecznie na forum, moga to byc odpowiedzi dla wlasnego uzytku lub w gronie zainteresowanych) pozwoli uzyskac klarowniejszy obraz sprawy a tym samym pozwoli na szybsze jej zakonczenie

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No myślę, że już teraz nie ma wyjścia. Wszystkie strony (Laureaci, Wydawnictwo, Nikom) powinny wypowiedzieć się na Forum, jak widzą całą sprawę i jak ona sie zakończy. Sądzę, że powinna się zakończyć jak najszybciej. Wypowiedzi powinny być przemyślane, a informacje sprawdzone, zanim się je opublikuje. Piszę tak, bo wciąż widać, co już podkreślali moi poprzednicy, sporą rozbieżność zdań stron tego sporu.

Jasne jest, że nie jesteśmy stronami sporu, ale wyjaśnienia Forumowiczom się należą. Zwłaszcza dla zachowania zaufania i obrony dobrego imienia firm, które twierdzą, że to wszystko to zbieg okoliczności, splot przypadków itp. Jeśli tak było to sprawa powinna szybko zakończyć się szczęśliwym finałem, czyli możliwością użytkowania przez Laureatów swojej, pełnowartościowej nagrody. Przecież wygrali, a na domiar złego podatek od wygranej zapłacili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Moi drodzy nie osądza się ani osoby, ani firmy po jednej sprawie. Zawsze kij ma dwa końce i przykro, że życzycie dla Nikom tego co może być najgorsze itp., a jeżeli życzenia są niesprawiedliwe...?

Wybaczam Wam to, bo być może w życiu spotkały Was tylko przyjemności i nikt Was niesprawiedliwie nie oczerniał. "=to cytat z Pani Dyrektor Nikomu, czy fragment listu do redakcji pisma z poradami :o ? Pani dyrektor nam łaskawie wybacza i pewnie jeszcze sobie po cichu popłakuje, jacy to ludzie sa okrutni! dla mnie taka emocjonalna a nie rzeczowa wypowiedź dyrektora firmy jest śmieszna. Myslę, że laureaci w tej sprawie powiedzieli już wszystko, czekamy teraz na pozytywną finalizację sprawy. Nikom i Murator po części przyznały się do błędu, myslę, że niestety nie ma sznas na to, żeby przyznali się w 100%.

Wciąż nie rozumiem jednak dlaczego Murator zareagował tak późno, w końcu to główny organ, kóry skojarzył laureatów z Nikomem? I tak pozostaje bardzo duuuuży niesmak i wrażenie niekompetencji na całej linii!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich,

......... Po rozmowie z Dyrektorką NIKOM-u uzyskałem obietnicę, że jeszcze w tym tygodniu ich serwisant odwiedzi naszych @laureatów. Wszystkie uszkodzenia zostaną bezdyskusyjnie i natychmiast naprawione, a braki uzupełnione....

Jarosław Tatomir

 

"Ten tydzień" o którym pisał pan Jarosław praktycznie w dniu dzisiejszym się kończy.

A czy sama sprawa się także zakończyła.....?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwisant ( bo tak się przedstawił pan z Nikom-u) przyjechał tak jak było zapowiedziane. Przywiózł brakujące półki, bejcę do obitych drzwiczek i obiecaną komódkę.

Przyjął nasze propozycje co do obiecanych dawno temu przez firmę przeróbek i pojechał. Za kilka dni odezwała się Szefowa Nikom-u i potwierdziła częściowo przeróbki. Czekamy na dalszy rozwój wypadków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co, właścicielka Nikomu jest bardzo przekonywująca, ale i tak to wszystko śmierdzi na kilometr. Nie wierzę, że ktokolwiek z Nikomu chciał tą sprawę załatwić pozytywnie. Co za burdel, za przeproszeniem!

Ciekawe, czy deklaracje przedstawicieli Muratora i Nikomu są coś warte...

 

Nauczona doświadczeniem z Forum, idę dzisiaj sama do szefa firmy reklamować niedawno zakupione buty narciarskie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...

Pocieszające jest to, że Forum jednak działa ;-) Biorąc pod uwagę, że Forum ma lepsze notowania od samego Muratora, to stanie się może takim kijem samobijem :lol: i nieuczciwi wykonawcy będą się go bali.

Tej sprawy nie oceniam, bo za mało wiem, ale z pewnością nie jest winna tylko jedna strona.

A jeszcze tak z życia - trzeba dochodzić swego. Zdarzało mi się już nieraz poprosić kierownika i czasem się okazuje, że pewne rzeczy jednak można. Czasem nawet wystarcza negatywna opinia zostawiona na www w "Contact us". Przesłanie do wszystkich: nie bójmy się wyrażać swojej opinii, ale nie bądźmy też za bardzo upierdliwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam meble Nikomu w kuchni i jestem nimi zachwycona: są bardzo ładne i bardzo dobrze wykonane. I mam nadzieję, że Nikom nie zbankrutuje. Moja przyjaciółka zamówiła sobie teraz u nich kuchnię i wszystko odbywa się bez najmniejszych problemów.

 

Ja niestety nie mogę tego powiedzieć o firmie z Hajnówki. Co prawda korzystałem z jej usług już dość dawno temu - 7 lat, ale oboje wraz z żoną byliśmy na nich nieźle wkurzeni. Termin realizacji przesunął się o ponad miesiąc, meble montowaliśmy sami - co było błędem - bo okazało się, że są rysy, które później było trudno zareklamować, blat stołu nie został oddoły całkowicie pomalowany, niektóre elementy - nogi, oświetlenia nie pasowały do zestawu. Trzeba było na nie długo czekać. Dostaliśmy do wypełnienia od nich ankietę. No to napisaliśmy co o nich sądzimy. Na pocieszanie powiedzieli, że wylosowaliśmy... zapalniczkę do gazu. Miał nam ją przywieźć ich przedstawiciel. Czekamy już 7 lat :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisaliśmy, powoli zbliżamy się do finału: dostaliśmy nowe blaty, szafkę wypełniającą lukę między meblami, obiecane mamy jeszcze nowe uchwyty(-bo brakujących oryginalnych już nie produkują) i czekamy na baterię do zlewozmywaka-Nikom zapiera się rękami i nogami twierdząc, że jej w zestawie nie było, ale na zdjęciu zestawu niestety jest. A skoro nie dostaliśmy żadnej listy elementów należących do zestawu to wiążące dla nas jest opublikowane w "Muratorze" i internecie zdjęcie nagrody.

Można sprawdzić: "Murator" nr 1 (225)2003

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...