Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Jaki piasek do tynkowania??


Recommended Posts

Tynkarze coś marudzą, że ma być o granulacji 0,16 - 0,32.

 

wow! :o mój tynkarz powiedział że piasek ma być taki żeby nie trafiały się ziarenka 2-3mm

 

powinien być siany

 

kwarcowy to na ostatnią warstwę przecież bez sensu płacić za kwarcowy np na obrzutkę

 

btw ile płacicie za piasek do tynkowania? mi przywieźli płukany za 300zł /9t ale coś fachman trochę się krzywił że trafiają się kamyczki 3mm to zamówiłem drugą partię innego (niby siany) 450zł/12t (ale kupka wygląda wielkościowo identycznie jak ta 9t ) :roll: i też nie jest idealny :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie do tynku użyty został bardzo miałki piasek, nie znam się na granulacjach, moge jednak podac namiary i cene. Płaciłam po 25 zł za tone w piaskowni na opolszczyźnie. Tynk supergładki, pierwsza klasa!! Jeśli kogoś interesuje to konkretniejsze informacje podam na priv.

 

Pozdrawiam!

Ewelina T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month później...
jak to? :o takie małe kwoty za tone?

ja dzis dostałam wycene kwarcowego 280 zł za tone :o

w rzeszowskim ..... pakowane po 25 kg, co daje 7 zl za worek

 

a ile tego piasku potrzeba do wytynkowania?? ile wychodzi srednio na m2?

:o :o :o

 

Moi tynkarze powiedzieli że potrzebują 1t na 400m2 tynku. :-? :-? :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ha się zastanawiałem na d tym czy nie mozna by wykorzystac piasku jaki mam na działce . Pod warstwa humusu mam i delany piaseczek bardzo miałki jak wyschnie mozna powiedzieć, że drobniuteński jak nad morzem, czy taki piasek by sie nadawał. To juz nie chodzi o jakies oszczędności tylko o jakość a w zasadzei gładkość tynku. Czy ktos juz coś podobnego przerabiał?.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach