Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

GERDA !!! NIGDY WIĘCEJ !!!


Recommended Posts

Uwaga !!! Dotyczy woj. śląskiego.

Po dwóch latach od zamontowania okleina z drzwi zewnętrznych odeszła (drzwi z tzw. "górnej półki"). Niestety zamiast to badziewie wymienić zdecydowaliśmy się na reklamację. I tu zaczyna się historia.

Zamówienie i zaliczkę na panel i wymianę złożyliśmy w przedstawicielstwie Gerdy (al. Rozdzienskiego) we wrześniu 2007 z terminem wykodnania do 12 października 2007. Następnie długa cisza. Przy 1 interwencji przedstawicielstwo nie jest w stanie poinformować kiedy dostanie z Gerdy zamówiony panel dlatego wysyłamy takie zapytanie do przedstawiciela na Śląsk z kopią do przełożonych w Wa-wie. Bez odzewu. Przy 2 interwencji w styczniu sympatyczna acz mało zorientowana pani odbierająca telefony w przedstawicielstwie nie jest w stanie nawet znaleźć zlecenia. Zaczynam się niepokoić, bo skoro nie ma zlecenia to jak zamierzają je zrealizować. Dzwonię do Gerdy w Wa-wie z prośbą o interwencję u niesolidnego przedstawicielstwa, bo już wiem, że panel jest tam od miesiąca!!! Chociaż człowiek, z którym rozmawiam jest kompetentny i sympatyczny wszystko kończy się na obietnicach. Do obiecanego w ciągu tygodnia kontaktu nie dochodzi. W dalszej części to juz nasza wina, bo ośmieliliśmy sie wyjechać na tydzień w czasie ferii zimowych i o zgrozo zadzwonił przedstawiciel żeby się umówić na montaż. Ponieważ teraz wina była po naszej stronie zostaliśmu ukarani kolejnym miesiącem oczekiwań. Wreszcie!!! Jest koniec lutego 2008, termin umówiony piatek godz. 14:00. Żona zwolni się z pracy, ja niestety nie mogę. Jakież jest nasze zaskoczenie kiedy dowidujemy się od opiekunki, że monteży byli o ... 10:00. Kiedy usłyszeli, że ona nie ma przy sobie kwoty jaka będzie do dopłaty zwinęli się. Po interwencji w przedstawicielstwie (godz. 13:54 tego samego dnia) okazuje się, że monteży już nie przyjadą, bo "są już w domu" ?! Dzwinię do Wa-wy tam odsyłają mnie do przedstawiciela w terenie. Kiedy opowiadam po raz kolejny w jak niekorzystnym świetle stawiają firmę tego typu przedstawicielstwa słyszę, że w zasadzie firma GERDA nie jest w stanie interweniować, bo łączą ich tylko umowy handlowe. Właściciel przedstawicielstwa, które ma w końcu wymienić ten panel jest już wku.. kiedy ze mną rozmawia, a sugestia o jakąś kompensatę doprowadza go do białej gorączki. Umawiamy się na sobotę czyli jutro.

A sąsiedzi obok mają Dierre...

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 77
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Skontaktuj się z rzecznikiem praw konsumenta !!!

 

Poprowadzi Cię za rękę jak to rozegrać.

Mam nadzieję, że masz wszystko na piśmie, tzn. zgłoszenie reklamacji, rereklamację, itd.

Jak masz dokumenty to jesteś wygrany.

 

Ja ostatnio dzięki takiemu poprowadzeniu wygrałem reklamację z PKP /zwrot za bilet i pełne pokrycie dodatkowych kosztów :)/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja również polecam Gerdę :wink: mam 2 szt. przy jednych panel już po wymianie gwarancyjnej, drugie też reklamowałem ze względu na wybrzuszenie panela i tym razem przyjechały (ponoć) całe drzwi (czekam na wymiane), a ten panel co go wymienili :D reklamowałem po raz kolejny, bo tez sie wybrzuszył. Sama radość :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki fajny post.

Ja co prawda daleko jeszcze do drzwi zewnętrznych ale już wiem że GERDY napewno nie kupię. Zepsuć się może wszystko, nawet MERCEDES ale sposób obsługi gwarancyjnej to co innego. To jest to co mnie najbardziej kwu..a. Takie traktowanie klienta.

 

Popieram. Godząc się na takie traktowanie sami wychowujemy bandy ignorantów. U mnie od początku budowy odpadła jedna, podobno superdobra ekipa budowlana oraz jeden, podobno równie dobry hydraulik. Powód: totalny brak szacunku do klienta i jego czasu, wyrażony niesygnalizowaną nieobecnością na umówionym spotkaniu. I nie ważne, że na rynku budowlanym jest niedobór fachowców, a tych podobno superdobrych w szczególności. Jeśli sami nie będziemy się szanować, tym bardziej inni tego nie będą robić. Również dzięki jednemu z wątków na tym forum, dotyczącym producenta dachówek Creaton, jego wyrobów oraz serwisu, który podobno uchodzi za mercedesa wśród dachówek, udało mi się uniknąć wdepnięcia w qpę. Takie zachowania firm, a raczej osób w nich pracujących powinno się piętnować na każdym kroku. Inaczej rozłoży nas to choróbsko, które mam wrażenie toczy już coraz więcej firm i instytucji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Z tego co czytałem problem raczej dotyczy przedstawiciela Gerdy, a nie samego producenta. Chociaż dotyczy wadliwego panelu (wada fabryczna) to Gerda bez większych problemów zdecydowała się na wymianę. A wiadomo ze każdemu może się zdarzyć jakaś wpadka

Nie pochwalam tego, że taki producent jak Gerda nie weryfikuje swoich dystrybutorów, to niestety wpływa niekorzystnie na wizerunek firmy. Trafi się taki partacz co nie potrafi się z klientem dogadać i mamy z tego duży problem

 

Osobiście montowałem już sporo drzwi stalowy od różnych producentów i w mojej ocenie Gerda ma produkty jedne z najlepszych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja również polecam Gerdę :wink: mam 2 szt. przy jednych panel już po wymianie gwarancyjnej, drugie też reklamowałem ze względu na wybrzuszenie panela i tym razem przyjechały (ponoć) całe drzwi (czekam na wymiane), a ten panel co go wymienili :D reklamowałem po raz kolejny, bo tez sie wybrzuszył. Sama radość :lol:

Kolego, wyglądasz jak chodząca reklama Gerdy :)

Taka szeptana...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołąłczam do grona niezadowolonych z Gerdy. Mam te same drzwi co Jeżyk, GWX 20 w tym samym kolorze i na panelu od strony zewnętrzej przy szybce mam pofałdowaną okleinę. Złożyłem juz reklamację, ale z tego co powiedział mi przedstawiciel Gerdy będę musiał poczekać na wymianę panelu ok. 3 miesiące. Mają w tym czasie wstawić mi skrzydło zastępcze. Jestem ciekaw ile razy będę musiał ich poganiać z tą robotą. Jak za drzwi za 2500 zł to jest to ewidentne badziewie, za te pieniądze spodziewałem się lepszej jakości. Porażka!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam, czytam, i chyba nie rozumiem.

W gwarancji nie ma terminu reakcji serwisu lub producenta?

 

O ile kojarzę moje różne przepychanki ze sprzedawcami...

W takim przypadku KLIENT może sam wyznaczyć termin usunięcia usterki.

Oczywiście realny do wykonania, np: 14, 28 dni.

Składa się to w miejscu zakupu w formie pisemnej stroną jest zawsze sprzedawca.

 

Sam tak robiłem, co prawda przy meblach ale skutecznie.

 

Lekturka tak na szybko:

http://www.profesor.pl/mat/pd7/pd7_b_brodowska_20070524_2.pdf

http://www.uokik.gov.pl/

 

i :) najciekawsze

http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/faq/#pytanie4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o gerdzie nei powiem dobrego slowa. w sierpniu 2007 zamontowalismy drzwi GWX20, 2-3 dni pozniej, tuz po wprowadzeniu do domu ni z tego, ni z owego zacial nam sie gorny zamek (noc, grubo po 22,00, dom przy lesie, zero sasiadow, z malutkim dzieckiem wracamy do domu i ... nie mozemy sie do niego dostac). dzwonimy do pani, ktora jest wlascicielka firmy, ktora nam owe drzwi sprzedala i zamontowala (pani jest "znajoma", korzysta tez z uslg firmy meza) "nie wiem, co pan teraz zrobi. to nie moj problem, nie znam zadnego slusarza, nie mam takich pracownikow. niech sobie pan popryska wd40". po poltoragodzinnej walce zamek "zaskoczyl" i udalonam sie wejsc do srodka. obrazona pani nastepnego dnia przyjechala wymienic felerny zamek, zabrala go wraz z 5 kluczami, wstawila zastepczy z 2 kluczami i miala ow wlasciwy (nowy) zamontowac w ciagu 7 dni.

do dnia dzisiejszego ani sladu po pani i po zamku. na nasze bardzo liczne prosby (i w koncu grozby), telefony, zapytania, etc. co z naszym zamkiem uslyszalam "a jak mi udowodnisz, ze ja go od was wzielam?" (z pania nigdy na "ty" nie przechodzilismy...). pani bezwstydnie nadal posyla swoje dziecko do nas na zajecia i w dodatku ma wymagania :)

dzownilam rowniez do Gerdy jako takiej - i do biura, i do przedsatwiciela regionalnego na nasze wojewodztwo. jedyna odpwoiedz,jakiej sie doczekalam (poza oczywiscie "tak,tak, zaraz sie tym zajmiemy i oddzwonimy"), to od przedstaiciela "eeeeetam, dorobi se pani ze 3 kluczyki i bedzie dobrze.te zamki tak maja".

kazdemu odradzam gerde i samsunga (to tak przy okazji ;) ).parszywy serwis, olewaja klienta na calej linii i sprzedaja buble.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...