krzysiekkce 25.03.2008 21:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 Proszę o radę. 2 lata temu sprzedałem mieszkanie które dopiero co wykupiłem odspółdzielni. Złożyłem w US iż uzyskane pieniążki w ciągu 2 lat przeznaczę nakupno lub spłatę kredytu.Zanim sprzedałem to kupiłem inne - większe - biorącna nie kredyt hipoteczny.Teraz refinansowałem kredyt w innym banku, zatem tamten kredyt formalnie jestspłacony...Czy mogę w US przedstawić spłatę tamtego kredytu i tym samym nie płacić 10%podatku???Czy US będzie wiedział ze refinansowałem kredyt i będzie o to pytał?Nie znam się na sprawach skarbowych i nie mam pojęcia czy tak mogę postąpić.Mam płacić podatek mimo że kupiłem przecież większe mieszkanie i wciąż będę jespłacał - tyle że w niewłaściwej kolejności - najpierw kupiłem nowe potem sprzedałem stare. Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/98789-sprzeda%C5%BC-mieszkania-w-2006r-podatek/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania