kerado28 19.01.2017 20:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2017 Mają problem z odprowadzeniem kondensatu, ciekną. Serwisanci uszczelniają silikonem. Nie jestem pewny czy we wszystkich, ale słyszałem, że instalator mojego reku w trzech swoich był wzywany właśnie z tego powodu. Na rynku polskim jest kilka/kilkanaście tysięcy sztuk rekuperatorów Brink. Trzy sztuki to i tak mały odsetek. Choć z pewnością przeszkadza i jest to bardzo uciążliwe !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 19.01.2017 21:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2017 Na rynku polskim jest kilka/kilkanaście tysięcy sztuk rekuperatorów Brink. Trzy sztuki to i tak mały odsetek. Choć z pewnością przeszkadza i jest to bardzo uciążliwe !! Może tylko tyle ich zamontował, sam wiesz najlepiej ile firm produkujących reku jest na rynku. W każdym bądź razie gdy szukałem dla mojego przyjaciela odpowiedniej jednostki centralnej i zapytałem instalatora właśnie o Brink-a, odradził mi. Wiesz, że w trawie coś piszczy ale nic nie możesz powiedzieć, rozumiem Cię doskonale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kerado28 19.01.2017 21:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2017 (edytowane) Rekuperatory Brink mają wadę ( o tym pisałem już wcześniej).Zamontowaliśmy w swojej karierze kilkaset rekuperatorów (różnych marek) i mamy ogólną wiedzę na temat różnych rekuperatorów na rynku. ŻADEN Z NICH NIE JEST NAJLEPSZY !!Niektóry mają nieszczelne bypassy, słabe serwisy (lub ich brak) inne słabą automatykę jeszcze inne słabe procesory, w innych brak jest inteligentnej automatyki, a w jeszcze innej wykonanie jest nieszczelne... itp.Jest masa błędów w rekuperatorach, które są na polskim rynku.Należy jednak wybrać rekuperator, który posiada najmniej wad z wymienionych powyżej. Staramy się jednak NIE PROMOWAĆ, ani nie krytykować żadnego z tych sprzętów. Edytowane 19 Stycznia 2017 przez kerado28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
budowlany_laik 20.01.2017 07:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 Ale przyznasz, że poprawianie wady fabrycznej za odpłatność, nie za bardzo jest na miejscu... Klient już raz zapłacił za produkt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kerado28 20.01.2017 07:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 Przyznasz jednak, że sprzedawca tylko sprzedaje i montuje rekuperator - nie jest jego konstruktorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
budowlany_laik 20.01.2017 07:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 No to producent powinien płacić sprzedawcy za taką poprawkę i tyle. Jak np. naprawy w serwisach samochodowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kerado28 20.01.2017 07:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 No to producent powinien płacić sprzedawcy za taką poprawkę i tyle. Jak np. naprawy w serwisach samochodowych. A jeśli producent nie płaci, to co wtedy? Praca zrobiona - wynagrodzenie się należy. Nasza firma po zdiagnozowaniu problemu przestała montować Brink (na rzecz innego producenta) już około 2 lata temu...., ale w przypadku kłopotu staramy się im to naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 20.01.2017 07:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 A jeśli producent nie płaci, to co wtedy? Praca zrobiona - wynagrodzenie się należy. Nasza firma po zdiagnozowaniu problemu przestała montować Brink (na rzecz innego producenta) już około 2 lata temu...., ale w przypadku kłopotu staramy się im to naprawić. Dzięki za szczerość. Teraz przynamniej wiem jakie reku kumplowi odradzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kerado28 20.01.2017 08:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 Jak pisałem wcześniej.NIE MA NAJLEPSZEGO REKUPERATORA PATRZĄC NA WSZYSTKE SKŁADOWE !!- jeden ma super automatykę- inny ma modułowę budowę- inny ma super serwis- jeszcze inny jest tani, inny za drogi- inny przecieka w trakcie dużej wilgotności- itp. Nie ma jeszcze na rynku rekuperatora, który spełniałby wszystkie najlepsze założenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bstach 20.01.2017 09:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 ok, rozumiem że nie ma idealnego ale czy każdy dostępny na rynku reku spełnia tylko jeden z tych "super" elementów czy może znajdzię się jakiś który spełnia kilka z tych rzeczy? Jak pisałem wcześniej. NIE MA NAJLEPSZEGO REKUPERATORA PATRZĄC NA WSZYSTKE SKŁADOWE !! - jeden ma super automatykę - inny ma modułowę budowę - inny ma super serwis - jeszcze inny jest tani, inny za drogi - inny przecieka w trakcie dużej wilgotności - itp. Nie ma jeszcze na rynku rekuperatora, który spełniałby wszystkie najlepsze założenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CityMatic 20.01.2017 09:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 U mnie jeszcze na gwarancji jest zrobiony rowek ze spadkiem w kierunku odpływu syfonu, a przez rant jest otwór. Serwisant zrobił to nieodpłatnie, przy wymianie filtrów, podczas pierwszej i ostatniej wizycie. Zrobił to lutownicą gazową z końcówką(ostatnią z foto) i wkrętarką całość zajęła mu ok 30 minut z testami-lał wodę szklanką i dopracowywał spadki w kierunku odpływu. Mam rekuperator bez Bay pasu i sam również udzielił mi info jak go zrobić sobie samemu. Reku działa już 5 lat, obsługa to wymiana wkładów filtracyjnych w kasetach stałych(również zrobionych samodzielnie), i dwa razy wyjęcie wymiennika i włożenie kasety zastępczej Bay pasu. Brink sprawuje się świetnie i polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
forgetit 20.01.2017 09:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 Jak pisałem wcześniej. NIE MA NAJLEPSZEGO REKUPERATORA PATRZĄC NA WSZYSTKE SKŁADOWE !! - jeden ma super automatykę - inny ma modułowę budowę - inny ma super serwis - jeszcze inny jest tani, inny za drogi - inny przecieka w trakcie dużej wilgotności - itp. Nie ma jeszcze na rynku rekuperatora, który spełniałby wszystkie najlepsze założenia. Czyli wpychacie klientom produkty z mniejszą lub większą wadą ukrytą, którą oczywiście możecie usunąć. Za opłatą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kerado28 20.01.2017 11:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 Czyli wpychacie klientom produkty z mniejszą lub większą wadą ukrytą, którą oczywiście możecie usunąć. Za opłatą. Czytasz to co piszesz? A może jeszcze rozumiesz co piszesz i czytasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kerado28 20.01.2017 11:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 ok, rozumiem że nie ma idealnego ale czy każdy dostępny na rynku reku spełnia tylko jeden z tych "super" elementów czy może znajdzię się jakiś który spełnia kilka z tych rzeczy? Oczywiście, że są rekuperatory które są lepsze i te które są gorsze... Nie ma natomiast rekuperatora, który jest stosunkowo tani i najlepszy pod każdym względem ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
forgetit 20.01.2017 11:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 Czytasz to co piszesz? A może jeszcze rozumiesz co piszesz i czytasz? To przecież Twój wpis: Rekuperatory Brink mają wadę ( o tym pisałem już wcześniej). Jest masa błędów w rekuperatorach, które są na polskim rynku. Należy jednak wybrać rekuperator, który posiada najmniej wad z wymienionych powyżej. Staramy się jednak NIE PROMOWAĆ, ani nie krytykować żadnego z tych sprzętów. Generalnie są to bardzo fajne rekuperatory, lecz posiadają jedną bardzo małą wadę. Uwidocznia się ona tylko podczas bardzo wilgotnych dni. Usunięcie takiej usterki trwa około 1,5h - lecz jest to wiedza z tych bardziej tajemnych i obawiam się, że raczej na forum nikt Ci tego za darmo nie opisze... A jeśli producent nie płaci, to co wtedy? Praca zrobiona - wynagrodzenie się należy. Nasza firma po zdiagnozowaniu problemu przestała montować Brink (na rzecz innego producenta) już około 2 lata temu...., ale w przypadku kłopotu staramy się im to naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kerado28 20.01.2017 13:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 Napisałem także: Nasza firma po zdiagnozowaniu problemu przestała montować Brink (na rzecz innego producenta) już około 2 lata temu..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
forgetit 20.01.2017 14:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 Jasne, tylko co mają zrobić klienci, którzy kupili sprzęt za naście tysięcy i teraz bujają się z awariami wynikającymi z tego co napisałeś wyżej?Sam jestem w takiej sytuacji: drugi raz taka sama awaria zakończona wymianą dwóch wentylatorów. Przy cenie rekuperatora ok. 6-7tys zł, koszt wymiany to ok. 3tys. Fajnie?Więc proszę nie pisz, że jest to wiedza z tych bardziej tajemnych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kerado28 20.01.2017 14:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 Jasne, tylko co mają zrobić klienci, którzy kupili sprzęt za naście tysięcy i teraz bujają się z awariami wynikającymi z tego co napisałeś wyżej? Sam jestem w takiej sytuacji: drugi raz taka sama awaria zakończona wymianą dwóch wentylatorów. Przy cenie rekuperatora ok. 6-7tys zł, koszt wymiany to ok. 3tys. Fajnie? Więc proszę nie pisz, że jest to wiedza z tych bardziej tajemnych... Czy to nasza wina, że zapłaciłeś 3 tys? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Ronifcb 20.01.2017 14:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 Kase za zainstalowanie kilkudziecieciu sztuk wział ,a teraz ciężko pomóc... Trzeba skasować tego samego klienta kolejny raz.Zenada i pazerstwo.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kerado28 20.01.2017 14:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2017 Kase za zainstalowanie kilkudziecieciu sztuk wział ,a teraz ciężko pomóc... Trzeba skasować tego samego klienta kolejny raz.Zenada i pazerstwo.... Nie oceniaj, bo zostaniesz sam oceniony Swoim klientom robimy to za free (więc o jakim skasowaniu piszesz) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.