Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości
  • wpisów
    134
  • komentarzy
    0
  • odsłon
    148

Dziennik budowy Eli i Maćka, czyli Gemini dla Bliźniąt


Ela_i_Maciek

385 wyświetleń

Dziś był dzień pod psem...

 

 


Legły w gruzach nasze nadzieje na uzyskanie kredytu w tym roku i możliwość skorzystania z ulgi odsetkowej... Szlag nas trafia. Trzy banki (Multibank, Nordea i Fortis) i trzy wtopy.

 

 


Nie rozumiemy, jak banki mogą tak sobie lekceważyć klientów (w naszym przypadku chodzi o bardzo spory kredyt). Ponad 3 tygodnie na rozpatrzenie kwitów to trochę dużo...

 

 


Pierwszy odpadł z konkursu Fortis, który poprosił nas o PITy. A po co? Przecież otrzymali od naszych pracodawców zaświadczenia o zatrudnieniu i o poborach... Nadmiar bezsensownej kwitologii nie wzbudza zaufania.

 

 


Potem odpadła Nordea. Tam najpierw poprosili nas o odpowiedzi na dodatkowe pytania do kosztorysu, po czym stwierdzili, że decyzję i tak podejmą po Świętach / Nowym Roku, ponieważ wielu pracowników idzie na urlop i nie będzie komu zająć się naszym wnioskiem.

 

 


Największym i najboleśniejszym rozczarowaniem okazał się Multibank i współpraca z panem z Open Finance, który pośredniczył w naszych kontaktach z bankami. Lista naszych zarzutów pod adresem tego banku jest długa:

 

 


1) zgubili ksero dziennika budowy (twierdzą, że wcale nie otrzymali, podczas gdy pan z Open Finance ma podpisaną i opieczętowaną kartkę z potwierdzeniem, że wszystkie dokumenty złożył);

 

 


2) zadawali dodatkowe pytania do niemal każdej pozycji w kosztorysie, przy czym o niektóre pytali kilkukrotnie (np. CO TO JEST REKUPERATOR...);

 

 


3) zakwestionowali fakt, że część inwestycji (wykończeniówki) chcemy wykonać ze środków własnych;

 

 


4) do wydania decyzji potrzebowali 3 tygodni na przejrzenie kwitów, kilku bardzo ostrych w tonie emaili i rozmowy podniesionym głosem z kierownikiem oddziału;

 

 


5) jeden analityk rozchorował się po dwóch tygodniach przeglądania i sprawę przejął kolejny, który rozpoczął całą procedurę od nowa........

 

 


6) panie obsługujące nas w oddziale składały obietnice zupełnie bez pokrycia.

 

 


Szkoda gadać. Od stycznia szukamy kredytu od nowa - na 100% nie w BRE.

 

 


Pozdr.

 


M

0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Gość
Add a comment...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...