hedom 01.06.2008 17:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2008 Witam wszystkich, Jestem początkująca na tym forum, więc z góry przepraszam za wszystkie "banalne" pytania Ale do rzeczy. Planuję wzdłuż części ogrodzenia zainstalować kratki i posadzić różne pnącza - głównie wiciokrzewy. Poczytałam trochę w necie i wydaje mi się, że "dam radę" Mam jednak parę pytań. Jak pnącza sprawdzają się u Was w praktyce? Czy ładnie wyglądają? Jak gęsto się je sadzi żeby uzyskać zwartą gęstą zieloną ścianę? Dam radę czy stwarzają Wam dużo problemów? Czy wiciokrzewy rzeczywiście najładniej wyglądają jeżeli pozwoli im się swobodnie rosnąć i dlatego wymagają dużego ogrodu? A może macie jakieś zdjęcia Waszych pnączy? Dziękuję i pozdrawiam, Dominika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 02.06.2008 07:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2008 Wiciokrzew ma te wadę, że ogałaca się od spodu i ładna jest tylko góra rośliny. Dlatego wymaga podsadzania niższymi krzewami lub bylinami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agakz 02.06.2008 07:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2008 Z moich doświadczeń mszyce go uwielbiają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hedom 02.06.2008 07:39 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2008 Jeśli chodzi o krzewy i byliny to mam zamiar posadzić takowe wzdłuż tych kratek z wiciokrzewami - a może są inne ciekawsze i ładniejsze pnącza, nadające się na kratki? A z tymi mszycami ciężko się rozprawić? - Jak już wspominałam jestem "zielona" w tym temacie. Dziękuję i pozdrawiam, Dominika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania