am00 20.09.2003 20:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września 2003 Szukam w sieci bezskutecznie wykazu oznaczeń geodezyjnych, mam na mapce np. RIVa, Lz, RVI, B, g, domyślam się co one znaczą, ale chciałbym mieć spis wszystkich oznaczeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
anpi 20.09.2003 21:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września 2003 Oooooo - ja tez jestem bardzo zainteresowany taką "legendą" do mapy. Podejrzewam, że opis tych oznaczeń powinien byc w załączniku do ustawy która dotyczy map, ale nie mam teraz czasu szukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 23.09.2003 00:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Września 2003 R -rolnictwo, a rzymskie oznaczają klasę gruntów, w tym przypadku IVa i VI (kiepskie ziemie),L - lasyB - tereny przeznaczone pod budownictwog- budynki gospodarczeWiem co nieco, bo studiuję te sprawy, ale szczerze powiem, że kiedyś wpadła mi w oko publikacja na ten temat. Radzę poszukać w bibliotekach uczelnianych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
HenoK 23.09.2003 05:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Września 2003 Szukam w sieci bezskutecznie wykazu oznaczeń geodezyjnych, mam na mapce np. RIVa, Lz, RVI, B, g, domyślam się co one znaczą, ale chciałbym mieć spis wszystkich oznaczeń. I pewnie skutki Twoich poszukiwań w sieci będą zerowe. Oznaczenia te są dostępne w normach PN-62/B-01031 Plany zagospodarowania terenu (plany realizacyjne). Oznaczenia graficzne. PN-62/B-01034 Projekty budowlane. Oznaczenia na opracowaniach graficznych zagospodarowania placów budowy. Na Polskie Normy monopol ma PKN - zobacz http://www.pkn.pl/ogloszenie1.htm. Nie zapłacisz - nie zobaczysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania