Aleksandra W. 23.09.2008 10:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Września 2008 W czerwcu z wielką radością (wreszcie!) obsadzaliśmy naszą wannę w górnej łazience (Poolspa, model Aura): http://www.poolspa.pl/_img/prod_galleries/big_12022047861739606405.jpg Nasza wanna jest bez hydromasażu. Gdy mąż wlazł pod wannę (jest zabudowana) w celu podłączenia syfonu, z przerażeniem zobaczył, że wanna prześwituje światło przebijało jak przez sito. Po naszemu wyglądało na to, że spodnia warstwa była "niedolana". A że chcieliśmy się przekonać na 100%, że z wanną jest rzeczywiście coś nie tak, poprosiliśmy pracownika sklepu, w którym kupowaliśmy o wstępne oględziny. Pracownik ten powiedział, że takich rzeczy wcześniej nie widział (sklep sprzedaje duużo wanien, na ekspozycji mają ich mnóstwo). Złożyliśmy reklamację. I tu się zaczyna. Oficjalną reklamację złożył sklep (na piśmie). Pan z serwisu (Szczecin) zadzwonił do mnie, o ja naiwna-myślałam, że w celu uzgodnienia terminu na oględziny. Pan powiedział mi, że wanna jest dobra, że jak nie jest DZIURAWA, to z wanną wszystko w porządku, że serwis nie posiada nawet takich przyrządów, by móc ocenić grubość wanny -to wszystko na telefon. Ja mu tłumaczę, że boimy się używać tej wanny, bo jak nalejemy do niej 270 litrów, to może coś się stać i mogę mieć powódź w domu. Jednak pan z serwisu nie oglądając wanny powiedział, że wanna jest dobra (nie wiem czy firma Poolspa wszystkie reklamacje rozpatruje na telefon??? ). Pracownicy sklepu dzwonili w naszej sprawie kilka razy, kilka razy serwis podawał kolejne terminy, że zadzwonią do nas i się umówią. Jak do tej pory serwisu ani widu ani słychu, wanna jest nieużywana, o gorącej kąpieli mogę sobie tylko pomarzyć . Dziś rozmawiałam z panią kierownik sklepu-sklep będzie pisał do samego prezesa Poolspy. Tak to wygląda sprawa serwisu, zdawać by się mogło porządnej firmy Poolspy. Piszę w dziale o wnętrzach, bo wanny też stanowią ważny ich element. I jak się okazuje przy wyborze wanny nie należy się kierować tylko wyglądem (kształtem), ceną i jakością. Jeśli z wanną coś nie tak, to BARDZO WAŻNY jest też serwis. Nie wiem jak ta nasza sprawa się skończy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lukasz123 23.09.2008 11:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Września 2008 witaj, dzieki za post , na dniach mialem kupic ich wanne wiec sie wstrzymam i poszukam cos innego , pozdrawiam i powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jen 24.09.2008 17:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Września 2008 Złóż reklamację do sprzedawcy o niezgodność towaru z umowa -najlepiej powołaj sie na nr przepisu, znajdź sobie w internecie są przepisy dotyczace praw konsumentów- wanna miała być jak na zdjeciu lub jak na wystawie ( w zalezności na jakiej podstawie ją kupiliście) i nie było mowy ze ma prześwitywac, czyli sprzedał ci nie to co chciałaś, napisać to do sprzedawcy, w piśmie od razu dopisac pod spodem do wiadomosci biura rzecznika praw konsumenta ( mozesz złożyć zresztą też sprawę w biurze to nic nie kosztuje) cały czas musicie się upierać że was nie interesuje co ma do powiedzenia producent, tylko w ten sposób mozecie wygrac, wiem to w ten sposób w tym roku załatwiłam już parę reklamacji swoich bądź znajomych, gdzie najpierw była odmowa, nawet dachówke udało mi się raklamowac choć była zgodna z normą i producent nie uznał reklamacji ale juz sprzedawca nie mial wyjścia. W razie pytań służe pomocą . Acha postarszyć jeszcze ze jak nie uznaja reklamacji a wanna wam pęknie, przedziurawi się itp to oddacie sprawę do sądu o zwrot kosztów nie tylko wanny ale i remotu łazienki z tym związanego - robociny + materiały. Na pewno uznają reklamację zdziwicie się jak szybko. Mają termin bodajże dwa tygodnie na ustosunkowanie się jesli nie odpoweidza nic w tym czasie to znaczy ze uznali reklamcję - tak jest wg prawa. żądac wymiany na nową lub zwrotu pieniedzy. naprawa w tym wyadku przeciez nie wchodzi w gręPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CoolaTT 24.09.2008 19:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Września 2008 Czyli moi znajomi z hurtowni sanitarnej prawdę mówili. I właśnie dlatego nie wybrałem Poolspa. Mówili mi że wanny ogólnie świetnie wyglądają, ale zdarzają się wpadki z powłoką akrylową (podobnie ma też wg nich Cersanit), a serwis to trzeba na kolana prosić, ażeby przyjechał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Aleksandra W. 25.09.2008 06:26 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Września 2008 Złóż reklamację do sprzedawcy o niezgodność towaru z umowa -najlepiej powołaj sie na nr przepisu, znajdź sobie w internecie są przepisy dotyczace praw konsumentów- wanna miała być jak na zdjeciu lub jak na wystawie ( w zalezności na jakiej podstawie ją kupiliście) i nie było mowy ze ma prześwitywac, czyli sprzedał ci nie to co chciałaś, napisać to do sprzedawcy, w piśmie od razu dopisac pod spodem do wiadomosci biura rzecznika praw konsumenta ( mozesz złożyć zresztą też sprawę w biurze to nic nie kosztuje) cały czas musicie się upierać że was nie interesuje co ma do powiedzenia producent, tylko w ten sposób mozecie wygrac, wiem to w ten sposób w tym roku załatwiłam już parę reklamacji swoich bądź znajomych, gdzie najpierw była odmowa, nawet dachówke udało mi się raklamowac choć była zgodna z normą i producent nie uznał reklamacji ale juz sprzedawca nie mial wyjścia. W razie pytań służe pomocą . Acha postarszyć jeszcze ze jak nie uznaja reklamacji a wanna wam pęknie, przedziurawi się itp to oddacie sprawę do sądu o zwrot kosztów nie tylko wanny ale i remotu łazienki z tym związanego - robociny + materiały. Na pewno uznają reklamację zdziwicie się jak szybko. Mają termin bodajże dwa tygodnie na ustosunkowanie się jesli nie odpoweidza nic w tym czasie to znaczy ze uznali reklamcję - tak jest wg prawa. żądac wymiany na nową lub zwrotu pieniedzy. naprawa w tym wyadku przeciez nie wchodzi w grę Pozdrawiam dziękuję Ci jen, teraz jestem bardziej uświadomiona Ale podpowiedz mi co mam teraz robić-wczoraj w końcu (pewnie po interwencji u samego szefa) zadzwonili z Poolspy w celu uzgodnienia terminu na ogląd naszej wanny (wielki sukces). Umówiłam się z nimi po 6 paźdz. (wtedy będzie mój mąż a ja już nie mam ochoty z nimi rozmawiać ). Czy mam czekać z pismami? a jak przyjadą i powiedzą, że wanna jest na dzień dzisiejszy dobra? (wcześniej mi pan z Poolspy mówił, że w razie czego to przecież wanna jest na gwarancji!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Aleksandra W. 25.09.2008 06:28 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Września 2008 Czyli moi znajomi z hurtowni sanitarnej prawdę mówili. I właśnie dlatego nie wybrałem Poolspa. Mówili mi że wanny ogólnie świetnie wyglądają, ale zdarzają się wpadki z powłoką akrylową (podobnie ma też wg nich Cersanit), a serwis to trzeba na kolana prosić, ażeby przyjechał. prawdę,najszczerszą prawdę mówili, niestety.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jen 25.09.2008 09:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Września 2008 zadzwoń do biura praw konsumenta to Ci doradza, ja bym jednak napisała pismo do sprzedawcy z kategorcznym żądaniem wymiany ( i nie obchodzi Cie co na to producent to sprzedawca musi się z nim meczyć i nawet jak mu producent nie zuna reklamacji to sprzedawca musi podkreslam musi wymianić Ci tą wanne lub zwrócić pieniądze), oczywiście goście z polspy moga przyjechac bo wanna jak rozumiem, jest u was w domu, czyli jak sprzedawca złożył reklamację do nich to chca obejrzeć, ale to jest tylko Twoja dobra wola, że umożliwasz sprzedawcy wizję lokalną. Towar jest przeciez niezgodny z umową nie chciałaś miec przesiwtującej wanny - nigdzie nie było ostrzeżenia ze wanna może prześwitywać itp., napisz tez o dyskomforcie psychicznym, ze kupiłaś wannę z której nie możesz korzystać, bo będziesz sięe bała, ze się przedziuraw, czyli towar nie jest zgodny z jego przeznaczeniem - nie można się myc w dziurawej lub bardzo cienkiej wanniei, że znajmoi sie bedą z Ciebie śmiać itp. To tez jest podstawa do sądu w razie czego i nie żartuję. Możesz to zaznaczyć ustnie , że w razie czego pójdziesz do sądu. Myślę ze sie uda, ale trzymaj sie tego ze składasz reklamcję do sklepu i wlascieiwe to sklep się powinien umówic z firmą od wanny a nie TY!!!!! Jeśli dostałaś jakies pismo ze sklepu z odmowa reklamacji to złoż odwołanie niestety masz chyba na to dwa tygodnie od momentu otrzymania, nie wiem czy już ci termin nie minął, chyba ze powiedzieli to tylko ustnie. Musisz miec podbitą przez sklep kopie pisma która im dasz z datą, zeby meic dowód dla biura rzecznika praw konsumenta i przed sądem. Napisz jeszcze że żadasz wymiany, zwrotu gotówki do dwóch tygodni w przeciwnym razie obciązysz ich karami którymi Ciebie z koli obciązą wykonawcy np. wtedy sprawa zakończy się szybko i po Twojej myśli - przynajmniej tak wiem z doświadczenia. Napisz tak: Wanna firmy takiej i takiej model ten i ten , zakupiona w dniu tym i tym faktura nr) jest niezgodna z umową i stąd nasza reklamacja do Państwa jako sprzedawcy a nie producenta na podstawie przepisów prawnych(Dz. U. z 2002 r. nr 141 poz. 1176 art. 4 ust. 1) i dalej te uzasadnienia o których wcześniej pisałam. od razu przepraszam za literówki, ale nie mam czasu poprawiac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Aleksandra W. 25.09.2008 10:05 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Września 2008 ojej, Jen, bardzo Ci dziękujępismo będę pisać, dam znać jak sprawa się zakończyJeszcze raz wielkie dzięki, pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Aleksandra W. 21.11.2008 08:07 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Listopada 2008 sprawa zakończona22 października przyjechał pan z serwisu, zobaczył i spytał się czy chcemy nową wannę. Odpowiedź oczywista.Od 15 listopada mamy nową wannę.Cieszę się, że tak w końcu się to wszystko zakończyło, ale trwało to stanowczo za dłuuugo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Trociu 21.11.2008 12:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Listopada 2008 Czyli w sumie nie taka zła poolspa jak ją malują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kanton 21.11.2008 13:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Listopada 2008 Złóż reklamację do sprzedawcy o niezgodność towaru z umowa przepraszam ale o jakiej niezgodnosci piszesz? przeciez nigdzie nie jest powiedziane że wanna jest nieprzezroczysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Trociu 21.11.2008 14:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Listopada 2008 Złóż reklamację do sprzedawcy o niezgodność towaru z umowa przepraszam ale o jakiej niezgodnosci piszesz? przeciez nigdzie nie jest powiedziane że wanna jest nieprzezroczystaAle też ta na wystawie nie była przeźroczysta. Więc to jest punkt zaczepienia. Gdybyś kupował dajmy na to drzwi do łazienki pełne, coby nie było widać, jak się rozbierasz, a potem dostał przeźroczyste to co - też być nie reklamował - przecież nie pisało że nie mogą być przeźroczytste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kanton 21.11.2008 15:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Listopada 2008 ale ta wanna na ekspozycjii nie była od dolu podświetlona, gdyby była to by klint widział ża prześwituje. wszystkie prześwitują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Trociu 21.11.2008 15:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Listopada 2008 ale ta wanna na ekspozycjii nie była od dolu podświetlona, gdyby była to by klint widział ża prześwituje. wszystkie prześwitująA skąd wiesz, że prześwituje? Czyżbyś nimi handlował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wiolasz 21.11.2008 16:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Listopada 2008 Ja mam wannę Poolspa. Musze posprawdzać pod światło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kanton 24.11.2008 10:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Listopada 2008 w poprzednim życiu zawodowym trociu co oczywiscie nie dyskwalifikuje tej firmy, po prostu jak ktoś chce zeby nie przeswitywało to płaci więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
DorciaIQ 25.11.2008 16:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Listopada 2008 No to ciekawe czemu wymienili? I na co wymienili skoro wszystkie prześwitują? To Twoje poprzednie życie to chyba jak przez mgłę pamiętasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kanton 25.11.2008 18:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Listopada 2008 zawsze zasada jest jedna: Klient paszczy - się wymienia, klient mniej awanturujący się jest np. w krawacie - się nie wymienia pewnie sprzedawca był pierdoła i nie umiał z klientem zagadac dla tego nastąpiła eskalacja żądań klienta zakończona wymianą wanny. Najprawdopodobniej klient zastosował ogolnie znane metody wymuszania reklamacji. Generalnie bardzo przydatne są okrzyki typu: "Pan wie kim ja jestem?" "Ja was w prasie opiszę" i tym podobne, oraz gesty, jak na przykład wyrzucanie rąk w górę w geście oburzenia, oraz załamywanie rąk w gestach rozpaczy. W efekcie klient otrzymał taką samą wannę tylko np. pomalowaną z lewej strony na szaro specjalną farbą, żeby nieprześwitywało. A tamta wanna została również pomalowana i sprzedana jeszcze raz. Odpowiadam: jak jedna warstwa farby nie wystarcza to sie maluje drugą warstwe. Zawsze jest sposób zeby "naprawic" wanne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
DorciaIQ 25.11.2008 19:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Listopada 2008 Bardzo to budujące co piszesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kanton 26.11.2008 09:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Listopada 2008 wiesz tzw "znane" polskie firmy proponują produkt ekonomiczny dostosowany do kieszeni klienta, nie mówie że zły - po prostu ekonomiczny.Za dobrą wannę np Koralle trzeba po prostu zapłacic a nie każdego stac. Jeszcze raz podkreslam ze ze wanny poolspa, kolo, sanplast nie są złe!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.