ksawery28 18.04.2012 09:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2012 Znajoma zakupiła sprzęt do kuchni na electro pl po czym zgodnie z prawem(terminy itp) chciała go oddać ( oczywiście w stanie nienaruszonym) nie była zadowolona z tego, sprzęt odesłała w piątek po czym po weekendzie dostała maila że nie dostanie kasy bo sprzęt przysłała brudny co pokazali na fotkach!! Oczywiście to jawne oszustwo pochlapali pojemnik wodą powrzucali jakiegoś jedzenia i twierdzą że to ona tak odesłała... Swoją drogą jak przez tyle dni krople wody mogły się utrzymać na bocznych ściankach i nie spłynąć,wyschnąć? Widać z jak płytkim ludźmi mamy do czynienia. PRZESTRZEGAM!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Christo24 18.04.2012 11:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2012 Człowieku, ja rozumiem, że jesteś niezadowolony z obsługi wybranego sklepu, ale czy naprawdę trzeba tworzyć kilku użytkowników i wypowiadać się tylko po to, żeby ktoś mało rozgarnięty myślał, że tak wielu ludzi narzeka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzysztof79 05.05.2012 21:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Maja 2012 Taaa, jasne. Zaraz pojawią się teorie, że tylko jedna osoba narzeka pod 100 nickami. Takie praktyki to raczej zwykli stosować płatni obrońcy nieuczciwych sprzedawców. Przecież w samym tym temacie liczba narzekających już idzie w dziesiątki, także naprawdę nie ma potrzeby mnożenia nicków. Dlatego nie sądzę by ktoś to robił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gagaga 20.06.2012 11:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 Witam osoby mądre inaczej.Ja również do nich należę.Pierwszy zakup i już obciach.Swoją historię opiszę w następnym poście.Podam tylko pewne fakty.Karta gwarancyjna zamówionego produktu jest czysta.Na fakturze brak jest numeru fabrycznego-jest tylko nazwa towaru.Kazali mi iść z towarem do fotografa -zrobić zdjęcie tabliczki znamionowej w celu uzupełnienia dokumentacji.Towar kupiony 3 dni wstecz.Czy to nie może być sprawa dla urzędu skarbowego--nieoficjalny obrót towarowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tomasz_wedas 24.10.2012 12:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Października 2012 (edytowane) Spam reklamowy - moderowano Edytowane 25 Października 2012 przez joliska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zbigniew33 21.07.2013 21:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 Pragnę ostrzec potencjalnych klientów tak zwanego sklepu Electro.pl. Jeżeli sprzęt który tam ewentualnie kupicie jest sprawny- jesteście szczęściarzami. Jeżeli sprzedadzą wam sprzęt wadliwy- zapomnijcie o cywilizowanym sposobie załatwienia reklamacji. Po zapłacie dla tej firmy jesteście zbędnym balastem. Pozostaje wam tylko droga sądowa, by dochodzić swoich praw. Za to ta firma energicznie zwalcza wystawione negatywne opinie o niej na portalach. W załączeniu wystawiona na Opineo.pl opinia i korespondencja z pracownikami Electro.pl. Jak rzekł klasyk- nikt im nie wmówi, ze czarne jest czarne a białe jest białe. Oni wiedzą lepiej i nic ich nie przekona- oprócz Sądu. Do wiadomości potencjalnych kupców- właśnie minął 87 dzień od złożenia reklamacji, do tej pory zakupiona drukarka z powodu wad nie wydrukowała ani jednej strony. Odesłana do wymiany zareklamowana w trybie rękojmi wadliwa drukarka odesłana została niekompletna. Do dzisiaj od tej firmy nie otrzymałam brakujących części, które zaginęły w Electro.pl podczas przetrzymywania przez nich wysłanej im do wymiany kompletnej drukarki, ani nie wymienili kabla zasilającego, który sprzedali mi razem z drukarką, a który nie pasuje do polskich gniazdek( ma dwa płaskie bolce i trzeci okrągły). W związku z tym, że plik nie wgrywa się, podaję link do opinii, w której jest załącznik z korespondencją :http://forum.cdrinfo.pl/f5/electro-pl-81266/index4.html#post1256469 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
KrisPL_ 22.07.2013 07:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 Takie sklepy jak electro niestety pokazują, że duży udział w rynku wcale nie idzie w parze z wysoką jakości obsługi, a wręcz przeciwnie, może ją utrudnić z powodu natłoku klientów. Electro również działa na szkodę rynku e-commerce, którego największym problemem jest strach przed zakupem rzeczy nienamacalnych, gdzieś w sieci w obawie o sam produkt i obsługę posprzedażową. Reklamacje, zwroty itp. najlepiej realizuje się w sklepach stacjonarnych, bo tam znacznie ciężej olać klienta bez szkody dla sklepu. E-maila zawsze można skasować, nie odpisać, a rozmowami telefonicznymi zniechęcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
klient-ellektro.pl 19.03.2016 20:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Marca 2016 I powtórzę raz jeszcze to, o czym już wielokrotnie pisałem. Mnie nie obchodzi czy regulamin Electro.pl jest zgodny czy niezgodny z prawem. Mnie obchodzi to, że w portfelu mam o 300zł mniej a bubel z Electro.pl wylądował na śmietniku. Mnie ten sklep sprzedał połamane badziewie z jakiegoś szrotu i może sobie mieć nawet błogosławieństwo Benedykta XVI ale polecać go nikomu nie mam zamiaru. Już sam fakt, że takie coś mi przysyła nie świadczy najlepiej o tym sklepie, pomijam gimnastykę konieczną do wykonania w celu możliwości reklamacji. Dlatego zdecydowanie odradzam wszystkim zakupy w Electro.pl. Miałem z elektro.pl ten sam problem, szkoda czasu i tak się nic nie wywalczy... Zostawiłem u nich ponad 15 tyś, a nie uznali uszkodzenia produktu którego naprawa kosztowałaby w granicach 200-300zł. Tam jesteś dobrym klientem przed zakupem, a potem to już radź sobie sam Dodam że np w Komputronik.pl nie miałem z taką samą sytuacją najmniejszego problemu, a wydałem tam nieporównywalnie mniej pieniędzy... Tak więc reasumując: omijajcie ELEKTRO.PL szerokim łukiem, chyba że lubicie "ekstra" emocje podczas zakupów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Teska 21.03.2016 15:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Marca 2016 Ciekawa sprawa....wszystkie nie pochlebne opinie pisza osoby swiezo zarejestrowane naf orum...pierwszy post.Dziwne nieprawdaż??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 21.03.2016 20:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Marca 2016 ja jestem zadowolona. Kupowałam tam AGD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mariusz10 28.03.2016 18:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Marca 2016 Przypuszczam, że bardzo dużo towaru sprzedają co za tym idzie mogą mieć sporo reklamacji. Jak by nie patrzeć opinii negatywnych jest co raz więcej i to możne napsuć trochę krwi takiemu sprzedawcy. Sam jestem na etapie kupna całego sprzętu rtv agd do nowego mieszkania i raczej tam nie zakupię. Ale są też zapewne osoby zadowolone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
EZS 28.03.2016 19:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Marca 2016 Ciekawa sprawa....wszystkie nie pochlebne opinie pisza osoby swiezo zarejestrowane naf orum...pierwszy post. Dziwne nieprawdaż??? chyba nie dziwne... jak ktoś jest zadowolony to albo nic nie mówi, albo pisze jedną recenzję i zapomina o zakupie. Jak ktoś czuje się oszukany i do tego nic nie może zrobić, to pisze, gdzie się da, żeby choć trochę się odegrać i żal wylać. I dobrze, że piszą. Sprzedający powinni się wreszcie nauczyć, że internet to potęga a dobrą opinię łatwo można stracić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mietek3 09.04.2016 20:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 Ja zamawiałem sprzęt na elekttro pl. i wszystko odbyło się tak jak trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.