Szadam 25.11.2003 19:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Listopada 2003 Redakcjo - najwyższy czas. Gratuluję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
inwestor 26.11.2003 07:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Listopada 2003 Brawa dla Redakcji.Może oni zrobią nieco "reklamy" firmie RautarukiPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
infiniti 26.11.2003 10:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Listopada 2003 Z zainteresowania redakcji nalezy sie cieszyc. Nie przecenialbym jednak ich sily razenia na RR. Ich ocena bedzie raczej wiecej niz obiektywna, wywazona i stonowana. Z oczywistych wzgledow . infiniti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mieczotronix 26.11.2003 22:17 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Listopada 2003 kurcze!Dzisiaj mieli zacząć. Po wykryciu pleśni, obiecali że napewno szybko mi dach pokryją itepe itede trala srutu-pierdutu. - no i co? olewka - nikt nie przyszedł i nawet nikt nie zadzwonił.No to ja zadzwoniłem, do dyrektora.Za chwilę oddzwonił sales-rep i przepraszał.Obiecał, że jutro przyjdą - skoro świt.Zaczął też mnie chyba przygotowywać na dalsze opóźnienia związane z czekaniem na blachę. Nie bardzo słuchałem, bo akurat wymijałem Robura. ależ oni mają zorganizowaną tą swoją firmę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Snowdwarf 27.11.2003 06:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Listopada 2003 zębami a jak za mało bedzie to jak bracia nasi szympansy obrzuć wroga g****m (kupą)...jeśli redakcja jest już wciągnięta do sprawy - to myślę że sprawa załatwiona...RR w kilku różnych gazetach branżowych umieszcza swoje reklamy (w M. rózwież) i nie sądzę żeby mialą zamiar dalej psuć sobie opinię (oczywiście poza naszym Forum gdzie ta opinia jest chyba juz zdrowo nadszarpnięta....) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kaz 27.11.2003 09:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Listopada 2003 Rozglądam sie za poszyciem na dach z blachy. Wiosną zaczynam budowaćDzieki temu wątkowi wyleczyłem sie z RR. Wszystko z znakiem RR omijam szerokim łukiem, no ale o to im chyba chodziło aby taki mały inwestor (170 m2) dachu bał się ich jak ognia.PozdrawiamKaz Mieczu trzymaj się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Snowdwarf 28.11.2003 09:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Listopada 2003 kaz - wątek ten chyba nie miał na celu pokazanie że produkty RR są do niczego - chodzi tu chyba o to jak RR traktuje swoich klientów w kwestii uznania reklamacji oraz o to czy firmy wykonawcze polecane przez RR wykonują zlecone prace fachowo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bilbo 28.11.2003 12:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Listopada 2003 Snowdwarf, nie jest w tej chwili ważne, jaki cel miał ten wątek. Cel był prosty, jak mniemam - szybko i sprawnie ustalić co z dachem i rozwiązać problem.Nie udało się!I efekt jest taki, że każdyz nas ma już o RR (i co za tym idzie jej produktahc) odpowiednie zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mieczotronix 28.11.2003 12:32 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Listopada 2003 poczekajcie na finał - może wszystko się dobrze skończyja też do blachy RR nic nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kaz 28.11.2003 12:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Listopada 2003 WitamDla mnie sposób i kultura rozwiązania sporu jest wyznacznikiem jakosci marki. Reklamowałem ostatnio grzejnik olejowy firmy W..... ponieważ olej wyciekał . Wykonałem jeden telefon do serwisu i moja rola na tym sie skonczyła. Po 10 dniach otrzymałem pismo z informacja że nowy grzejnik jest do odebrania w sklepie takim a takim. Oddałem niesprawny wziąlem nowy-koniec sprawy Jak myslicie kolejny sprzęt jakiej firmy kupę? oczywiscie W.... . Wadliwe produkty i wadliwie wykonane usługi zdarzaja sie i nic na to nie poradzimy. Załatwienie reklamacji jest miernikiem profesjonalizmu a RR tego zabrakło. Nie wnikam czy RR produkuje dobre blachy czy złe - dla MIecza to jest BUBEL on buduje jeden dom i jeden dach i ten dach jest NAJWAŻNIEJSZY. Miał pecha? OK trzeba to załatwić koniec kropka. Forum jest bardzo popularne zanim zabrałem głos na nim to przez pare miesiecy sledziłem różne wątki. Jeżeli padnie krytyczne słowo o firmie czy tez o matriałach budowlanych danej firmy to inwestorzy tacy jak ja dmuchają na zimne. Nie moge sobie pozwolic aby cieżko zarobione pieniądze utopić w kieszeniach cwaniaków.Zdaje sobie sprawe że tego nie uniknę lech może zminimalizujęUff to tyle pozdrawiam wszystkichKaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
czakur 29.11.2003 08:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Listopada 2003 W pełni się zgadzam z Kaz-em. Nawet najlepszy produkt, czy to będzie blacha czy dachówka czy co innego przy olewactwie panów z drugiej strony telefonu straci swoją renomę i swoją markę. uważam iż jeżeli dana firma chce utrzymać renomę powinna włożyć więcej starania w dobór i fachowość partnerów oferujących ich produkt.na temat tej blachy nie mam zdania ale na temat firmy TAK i nie jest ono dobre na pewno nikomu ze znajomych jej nie polecę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bilbo 29.11.2003 12:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Listopada 2003 Popieram Kaz-a i czakur-a Moim zdaniem ostatecznie nie chodzi nawet o to, że autoryzowani monterze trafili się nie tacy. Może się zdarzyć. Ale sposób załatwiania sprawy przez dyrekcję, centralę oraz przysyałanie wciąż tych samych ludzi na budowę... To już skandal! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Grzegorz63 29.11.2003 16:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Listopada 2003 mieczotronix, czy Ty musisz mieć ten swój dach właśnie z tej blachy??? Jest tyle mądrych i pięknych kobiet na tym świecie, a Ty się właśnie uparłeś na tą, co Cię za nic nie chce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzyss 30.11.2003 12:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Listopada 2003 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzyss 30.11.2003 12:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Listopada 2003 No tak, ale ta kobieta, poza tym, że mu się podoba, to jak dotąd wzięła: pierścionek, naszyjnik, bransoletkę - a wszystko to ze złota z brylantami. I jeszcze kluczyków od samochodu nie oddała... I weź tu, bracie, taką porzuć... A tak poważnie, to z gładką blachą, to faktycznie odwaga godna podziwu - to przecież jak na lustrze - każdy błąd widać. Nie chcę być złym prorokiem (tfu, tfu) ale jeszcze... tak porządnie nie padało w tym sezonie... Oby się moje słowa w g...... zamieniły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mieczotronix 01.12.2003 19:50 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2003 Ostatnie dni wyglądały tak- w środę mieli zacząć- nie zaczęli- zaczęli w czwartek, ale zamiast od równania dachu - od zdejmowania, tego co już leżało (no niby było to do zdjęcia). Zacząłem protestować, to się wkurzyli, że w takim razie to oni znowu nie będą wiedzieli co robić. Zadzwoniłem do sales-repa z RR. Powiedział, że blacha na 100% będzie w poniedziałek rano. Z bólem zgodziłem się więc na zdjęcie tego co było.- w piątek równali łaty na garażu, z którego dzień wcześniej zdjęli blachę- w sobotę ich nie było- w niedzielę padał deszcz na wyrównane łaty na garażu- w poniedziałek (dzisiaj) przyjechał ich master-dekarz, obejrzał więźbę - kazał powyrównywać łaty w miejscach gdzie się łączą (bo są powichrowane i bywa że płaszczyzna dwóch sąsiednich łat w miejscu ich styku różni się o 10-15 stopni). Wyrównanie ma polegać na dobiciu drugiego gwoździa trzymającego łatę. Master dekarz udzielił też kilka wskazówek praktycznych temu dekarzowi, który szykuje się do 3-ciego podejścia do mojego dachu. Wskazówki te są z kategorii tych, które ułatwią pracę dekarzowi i zapewnią dobry wygląd kilku obróbek. Ale potrzebne jest do nich kilka listewek. No i że to niby ja mam dokupić. Ja patrzę na nich i mówię, że podpisali aneks, w którym zobowiazują się pokryć wszelkie nieprzewidziane koszty. No to oni - phi! - (z miną na twarzy w stylu "ale głupi - nie chce mieć dobrze") no to robimy po staremu. Takie k ma podejście ta firma. Żal im wyłożyć tych cholernych 300 zł na coś co ma ułatwić pracę ich dekarzowi! Ja nie będę wykładał, bo po pierwsze nie moją rolą jest ułatwianie pracy dekarzowi, no i nie po to wynegocjowałem zapis o pokryciu kosztów przez wykonawcę w aneksie.Potem wszyscy sobie pojechali. Zresztą master-dekarz, który rozwiązania te mojemu dekarzowi przedstawiał też jest firmowym wykonawcą RR i pracuje dla tej firmy tak samo jak mój. Nie sądzę, żeby brał od swoich klientów te 300 zł więcej, za to że im to sprawniej zrobi.Blacha miała przyjechać o 13-tej (obsuw 1/2 dnia w stosunku do informacji z czwartku). Nie wiem dokładnie co dekarz robił, ale raczej nie dobijał żadnych gwoździ. Najpierw siedział w samochodzie i myślał, a potem pojechał na drożdżówkę do sklepu. Czekał chyba na tą blachę. Blachę przywieźli w końcu, ale tylko na obróbki. Moi robotnicy twierdzą (bo wiadomości o budowie zasięgam od nich zdalnie), że dekarze przyjdą jutro i będa robić obróbki, bo przywieźli giętarkę.Wykańcza mnie ten dach na maksa. Zaczęli wszystko 14.X.2003. Dziś jest 1.XII.2003 a ja przez ten cały czas ciągle się tylko denerwuję. Ale muszę ich jakoś znieść. Ale strasznie mnie to wszystko wykańcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Szadam 01.12.2003 21:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2003 Chłopie ty i tak masz zdrowie. Mnie by juz pochowali, abo zamknęli za zabójstwo 1 stopnia. Za ekipę RR na 1,5 roku w zawieszeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Adam___ 01.12.2003 21:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2003 Dobrze ze pogoda jeszcze taka w miare.Bo inaczej Mieczu by sie chyba zupelnie wykonczyl.Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bilbo 01.12.2003 23:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2003 Takie k ma podejście ta firma. Żal im wyłożyć tych cholernych 300 zł... W tym przypadku nie tyle firma, co jej pracownicy. Oczywiście suma sumarum na jedno wychodzi - albo "firma" (poza Finladnią) nie wie, co robią jej pracownicy, albo ma tu w d.... Aż się wierzyć nie chce! RR - najjaśniejsza?? eee tam! do piachu z nią! Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Martado 01.12.2003 23:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2003 Ekipa RR chyba nie wierzy w nadejście zimy a śnieg to dla nich pojęcie rodem z filmów s.fCiśnie mi się na usta cytat z książki Znaczy Kapitan-"Chryste znaczy cierpliwości!!!!!!!!!!!!Pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.