Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 9,3k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

A chyba na te smutki posłucham sobie tego ,że by się tak już kompletnie dobić

 

 

 

Posłuchajcie ze mną ,dobrze?

 

 

Beauty, uwielbiam to! :D :D :D

Od...pieluch! :wink:

Dzięki za link, tak dawno tego nie słyszałam- choc stara wersja robi wieksze wrazenie ide poszperac na youtube :wink:

 

magdalena74 piękne to fakt, ale ciarki mnie przeszły :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja patowa- ale zorientuj sie dokładnie jakie mogą byc konsekwencje napraw, jak to wpłynie na warunki gwarancji itd. Często mechanizmy nie podlegają gwarancji , gdy ulegną zniszczeniu na skutek mechanicznego uszkodzenia urządzenia tj. np zalanie.

 

Strasznie mi przykro, mam nadzieję,że z umowy i gwarancji bedzie wynikac,ze w takiej sytuacji naprawa wanny nie wpłynie na warunki gwarancji, ani na komfort użytkowania. Jeśli tak będzie- potrąciłabym, na koniec pracy, z wypłaty majstra kwotę rekompensującą wszelkie straty.

Niestety. On sobie wróci do domu, a was zostawi z kłopotem :-?

 

Incydent z wanną kompletnie mnie dzisiaj załamał i nie mam na nic siły ,siedzę jeszcze w szlafroku i ku pokrzepieniu słucham świetnej muzy. :wink: Czekam teraz na telefon ze sklepu z wyjaśnieniami ,bo już w ogóle nie wiem komu wierzyć .Pierwotnie nie było mowy o żadnym spawaniu i naprawianiu ,tylko o nowej skorupie .Dzisiaj się dopiero o tym, dowiedziałam ,że serwisanci przyjechali na miejsce .Jak bym wiedziała o tym wcześniej ,to nigdy w życiu bym nie kazała jej zabierać kamieniarzowi :wink: Na razie majstra trzymamy w garści ,bo za blat nie zapłaciliśmy,a koszt jego przewyższa wartość skorupy. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beatko, moim zdaniem nie powinnaś się zgodzić na takie naprawy. Zapłaciłaś za sprzęt pełnowartościowy, a on takim nie jest, więc powinnaś oczekiwać wymiany na nowy lub zwrotu części kosztów tej wanny. To nie powinno tak wyglądać, bo nie jest to zakup za parę złotych, tylko za kilka tysięcy! Zauważ, że firma (mająca zapewne więcej kasy niż Ty) żałuje tych pieniedzy, które miałaby stracić wymieniając sprzęt na nowy, a Ty (licząca każdy grosz przy budowie, jak każdy inwestor), masz mieć wannę, która nie jest już warta tyle, co zapłaciłaś, choć ani razu z niej nie skorzystaliście!? Uważam, że to trochę nie teges :roll: :evil:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja patowa- ale zorientuj sie dokładnie jakie mogą byc konsekwencje napraw, jak to wpłynie na warunki gwarancji itd. Często mechanizmy nie podlegają gwarancji , gdy ulegną zniszczeniu na skutek mechanicznego uszkodzenia urządzenia tj. np zalanie.

 

Strasznie mi przykro, mam nadzieję,że z umowy i gwarancji bedzie wynikac,ze w takiej sytuacji naprawa wanny nie wpłynie na warunki gwarancji, ani na komfort użytkowania. Jeśli tak będzie- potrąciłabym, na koniec pracy, z wypłaty majstra kwotę rekompensującą wszelkie straty.

Niestety. On sobie wróci do domu, a was zostawi z kłopotem :-?

 

Incydent z wanną kompletnie mnie dzisiaj załamał i nie mam na nic siły ,siedzę jeszcze w szlafroku i ku pokrzepieniu słucham świetnej muzy. :wink: Czekam teraz na telefon ze sklepu z wyjaśnieniami ,bo już w ogóle nie wiem komu wierzyć .Pierwotnie nie było mowy o żadnym spawaniu i naprawianiu ,tylko o nowej skorupie .Dzisiaj się dopiero o tym, dowiedziałam ,że serwisanci przyjechali na miejsce .Jak bym wiedziała o tym wcześniej ,to nigdy w życiu bym nie kazała jej zabierać kamieniarzowi :wink: Na razie majstra trzymamy w garści ,bo za blat nie zapłaciliśmy,a koszt jego przewyższa wartość skorupy. :wink:

 

No i o to chodzi! ależ to trzeba uważać, żeby nie zapłacić za wcześnie, po zapłaceniu to jest już Twój problem. Nie martw się,, powiedz panu spokojnie, że na koniec tygodnia jedziesz zamówić nową, nieuszkodzoną wannę na jego koszt. Z tego co się już nauczyłam, i co podkreślali wszyscy "swieżo wybudowani" trzeba być cały czas w "niedopłacie". Wiem, że czasem trudno i chciałoby się zapłacić, mieć to już z głowy i że wykonawca będzie się czuł zobowiązany wobec uczciwego inwestora. Oooo nic bardziej mylnego. Niewielu jest takich wykonawców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziewczyny dziękuję za słowa otuchy,które zadziałały ,jak balsam na me skołatane nerwy. :D :D Czym prędzej donoszę ,że sprawa poniekąd się już wyjaśniła.Jadąc po farbę zahaczyliśmy o sklep ,w którym wannę kupiłam .Tam mnie pocieszono ,że skorupa została zamówiona przez naszego kamieniarza ,ale ona dojedzie dopiero do Polski 15 stycznia :o :o :o,o czym wiedziałam już wcześniej .Dlatego zdziwiło mnie to ,ze kamieniarz pojawił się dzisiaj z moją wanną.przed czasem .Przypuszczenia nasze są takie ,że facet zorientował się ,ile taka skorupa kosztuje i skleił ją na "własną rękę",być może nawet sprowadził jakąś firmę .W każdym bądź razie naprawa na pewno wyniosła go o wiele mniej ,niż nowa wanna.. :wink: I może ten numer by przeszedł gdyby nie to ,że M zapytał go wielokrotnie ,czy wannę zmieniono ?w końcu facet zmiękł i powiedział prawdę ,że została naprawiona ,ale pierdzielił ,że zrobił to serwis.

 

Wyszło na to ,że firma sprzedająca jest w porządku .Zapewnili mnie ,że hydromasaż będzie profesjonalnie wymieniony ,wszystko ma być sprawdzone i przywiezione przez sprzedawców,a nie majstra. :wink:

 

Jesuuu ,może się to wszystko dobrze skończy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...