Żelka 18.04.2009 14:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2009 No właśnie, kiedy z reguły nie jest mi przyjemnie jak oglądam reklamę Dokladnie. Reklamy sa agresywne. Atakuja nasze poczucie wolnosci. Pierwsze co robie jak sie zaczyaja, wylaczam dzwiek, lub zmieniam program. A nadawane sa tak glosno, ze szkodza zdrowiu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
azalka 18.04.2009 15:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2009 Eee tam, ryczaca reklama podpasek w trakcie jakiegokolwiek posilku, to jest to! I te... zapachowce toaletowe "psik-psik". Mam bujna wyobraznie wiec jak tylko zobacze dziecko na sedesiku, to juz czuje ten zapach - nie pppsik-psika bynajmniej Ale Zubry sa super! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
inwestor 18.04.2009 16:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2009 Piszecie że reklama działa tylko na innych , to prawda. Działanie reklamy nie polega na tym aby skłonić kogoś do zakupu danego artykułu, oczywiście to by był ideał. Obecnie wystarczy aby zwrócić uwagę na dany produkt, aby klient go w ogóle zauważył. Działanie reklamy polegać może na tym aby zaskoczyć, zaszokować, nieraz zbulwersować, itp. I małymi kroczkami miesiąc po miesiacu , rok po roku przyzwyczajać do obecności na rynku określonych marek. Po kilku latach ani klient się nie obejrzy a już sam będzie rozpoznawał marki "znane", powszechnie "znane" produkty i tzw. "renomowane". To jest właśnie działanie reklamy to długofalowe. Później jak klient się już przyzwyczai do istnienia na rynku pewnych marek i produktów to zaczyna się zmieniać asortyment. I wtedy klient kupuje niby na zasadzie a może spróbuję tego nowego. Zanim dobrze spróbuje to są już następne rzeczy do próbowania itd. Czy spróbować czy używać trzeba zapłacić.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
braza 18.04.2009 19:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2009 Najbardziej drażnią mnie reklamy promujące żywienie rodziny z torebek ... horror normalnie! Łep w łep idą reklamy przedstawiające kretynkę cieszącą się z faktu, że ma firanki bielsze nie tylko od bieli ale i od firanek sąsiadki ... no pełnia szczęścia plama ich zaprana mać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
amalfi 18.04.2009 19:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2009 Ale musicie przyznać, że niektóre reklamy zasłuują na uznanie. Dla mnie to reklamy żubra i plusa. Natomiast nivea to flaki z olejem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ziaba 18.04.2009 19:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2009 Chyba będzie czeba kupić se jakiś peniuarek w celach paradnych po sypialni. To też chwyt marketingowy jak nic. A Wy tu o psychologii zbywania towaru.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
galka 18.04.2009 19:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2009 W peniuarze paradnym towar sam się zbędzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
emi601 18.04.2009 19:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2009 rafał ohme - psycholog społeczny , badał swego czasu wpłw przekazów reklamowych. Najlepiej działał na widzów seks to tak na zasadzie wywoływania przyjemnych odczuć i skojarzań a reklamy komiczne są skuteczne tylko do pewnego stopnia bo jak jest za śmiesznie to widz nie zauważy i na pewno nie zapamięta produktu. nie cierpię reklam! przez te durne ( hałaśliwe jak juz zauważyliście wyżej ) reklamy polsatu i tnv-u nie da się w ogóle oglądać , filmy na tych kanałach to nie przyjemność tylko katorga! przerwy po 20 minut, za każdym razem jak sie kończy scena drżę czy to czasem nie pora na reklamę, i film trwa 3 godziny! przestałam oglądać filmy na tych kanałach. piszemy tylko o tv , ale przcież w gazetach też dają ile wejdzie! czasem wiecej reklam niż czytania! szczegołnie w tych babskich i w muratorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JoShi 18.04.2009 20:51 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2009 rafał ohme - psycholog społeczny , badał swego czasu wpłw przekazów reklamowych. Najlepiej działał na widzów seks to tak na zasadzie wywoływania przyjemnych odczuć i skojarzań No i znów pudło. Mnie akurat seks w reklamie na ogół drżni. Począwszy od kobiety, która prawie dostaje orgazmu biorąc prysznic a kończąc na zoofilskiej reklamie kokolino w której panienka prawie przeleciała pluszowego misia. piszemy tylko o tv , ale przcież w gazetach też dają ile wejdzie! czasem wiecej reklam niż czytania! szczegołnie w tych babskich i w muratorze Ale w gazetach one takie jekby cichsze są i łatwiej je pominąć Tylko papieru szkoda. Co do głośności reklam w TV. Niedługo ma wejść nowy sposób pomiaru głośności sygnału (obecny z powodu pewnych sztuczek nie wychwytuje tej różnicy głośności tak znakomicie odbieranej przez ludzkie ucho), mam nadzieję, że problem się przynajmniej zmniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
amalfi 18.04.2009 21:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2009 Mnie drażni facet w roli eksperta od babskich "zadań", czyli prania, sprzątania, itd. Kobieta jako istota mało rozgarnięta słucha go z nabożną czcią i żałuje, że do tej pory jej nie oświecił. Z drugiej strony proponuję eksperyment. Treba pojechac do warsztatu samochodowego i mechanikowi powiedzieć, co "dolega" samochodowi. No i obserwować miny mechaników. Potem pojechac i powiedzieć, że mąż kazał mi sprawdzic....to czy to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ziaba 19.04.2009 05:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2009 No to znalazłam perełkę : z odsłuchu tylko , moje dziecię blade strzeszczało mi zasłyszanego ( widzianego ?) spota o użytkownikach dróg "Idzie wiosna będą warzywa" To chyba reklama życia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JoShi 19.04.2009 08:02 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2009 No to znalazłam perełkę : z odsłuchu tylko , moje dziecię blade strzeszczało mi zasłyszanego ( widzianego ?) spota o użytkownikach dróg "Idzie wiosna będą warzywa" To chyba reklama życia. No to to jest akurat nie tyle reklama co akcja uświadamiająca. Reklamuję jedynie zdrowy rozsądek. Ale trzeba przyznać, że slogan pierwszorzędny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Stokrotka 19.04.2009 18:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2009 No to znalazłam perełkę : z odsłuchu tylko , moje dziecię blade strzeszczało mi zasłyszanego ( widzianego ?) spota o użytkownikach dróg "Idzie wiosna będą warzywa" To chyba reklama życia. Ło matko, a ja nie cierpię tych "kreatywnych", społecznych reklam. Nie dlatego, że nie są potrzebne, tylko dlatego, że są tak abstrakcyjne, że ci, do których są adresowane - nic z nich nie skumają (a przyznacie, że adresowane są raczej do obywatela średnio, powiedzmy, świadomego). Tak jak ten bzdet o żarówce, co pracuje na globalne ocieplenie, albo o tym, że zupa była za słona. Nie mówiąc o "raz dwa tzy dzis obiadu nie zjesz ty", który to slogan dzieciaki traktują jako zabawę. mam wrażenie, że takie spoty są produkowane po to, aby kretywni mogli sieponapawać swoja pomysłowością i trafnoscią skojarzeń. Roboty to nie robi żadnej - wyrzucone pieniądze (ciekawe czyje - swoją drogą) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
patusia 19.04.2009 21:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2009 A mnie zawsze śmieszyła reklama (nie pamiętam zresztą co to była za marka) kiedy idealna gospodyni wlewała z kartonu do garnka zupę mówiąc przy tym : Dzieci uwielbiają moją zupę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jola_krzysiek 20.04.2009 06:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2009 Laska wali telefonem w mięcho, krew rozbryzguje się dookoła, panienka cała w posoce wygląda niezwykle sexy... (?!?!) Działa na wyobraźnie? A jakże, ale wyobraźnie psychopatów.Reklama inteligentna nie trafia zwykle do adresata. (np. historyczna już z racji tematu i czasu, kiedy została nakręcona "OCIEC PRAĆ?" nie dotrze do osób nie czytających lub oglądających jedynie horrory). Reklama dowcipna, z humorem najczęściej wypromuje aktorów a nie produkt. Małe dzieła sztuki, czy udział b. popularnych aktorów też nie do końca się sprawdza (nie mogę zapamiętać jaki bank reklamuje Piotr Fronczewski). Dlatego w przerażającej większości reklamy to masowy chłam. A my i tak sięgniemy po produkt, którego chociażby nazwa brzmi znajomo, nawet nie kojarząc go ze spotem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zielony_listek 20.04.2009 10:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2009 Ło matko, a ja nie cierpię tych "kreatywnych", społecznych reklam. Nie dlatego, że nie są potrzebne, tylko dlatego, że są tak abstrakcyjne, że ci, do których są adresowane Ale "ryba wpływa na wszystko" Ja w reklamy nie wierzę, ale wyjątkiem jest reklama Żubra, która hm... co tu gadać... no cięzko jej odmówic prawdziwości. Dobrze posiedzieć przy Żubrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość elutek 20.04.2009 10:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2009 pamiętam jedną z pierwszych /a może i pierwszą? / reklam radiowych: - ale babka! - bo je jabłka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zielony_listek 20.04.2009 13:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2009 pamiętam jedną z pierwszych /a może i pierwszą? / reklam radiowych: - ale babka! - bo je jabłka Cukier krzepi, wódka... lepiej http://www.ooops.pl/blog/images/cukier-krzepi.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
retrofood 10.05.2009 07:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 żeby tak i u nas... http://img.interia.pl/wiadomosci/nimg/4/e/Fototydzien_3276799.jpg Kobiety z plemienia Zulu na wiecu partii Inkatha przed wyborami w RPA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cieszynianka 10.05.2009 15:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 Dzięki reklamom przestałam oglądać telewizję Skutecznie mnie zniechęciły. Nie lubię jak się ktoś do mnie zwraca jak do tępej kretynki, której trzeba powiedzieć co będzie dla niej najwłaściwsze, co powinno dawać satysfakcję i radość i co musi mieć, bo bez tego ani rusz Na początku reklamowano firmy - pamiętacie reklamę Universalu (topiąca się nazwa firmy i kurczątko), potem produkty, a teraz nie bardzo wiadomo co Najsmutniejsze jest to, że reklamy są chłonięte przez dzieci i trochę wypaczają im świat, jeśli nie ingerują w mądry sposób rodzice. Bardzo się męczę w sytuacji kiedy np. będąc u kogoś l"eci" włączony telewizor. Podejrzewam, że chyba coś ze mną nie tak, bo reklamy wywołują we mnie agresję Zawsze proszę o przyciszenie Czasem obejrzę program typu wiadomości, film wolę obejrzeć z płyty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.