pawelurb 24.04.2009 09:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2009 mam taki dość spory "klomb" za tarasem, na którym posadziliśmy drzewka , krzewy , jest to jakby przedłużenie tarasu wychodzące dalej na teren działki , między drzewkami chcemy wysypać korę i tak zostawić, poza tym "klombem" ma być trawnik , początkowo chciałem wykonać wokół klombu obrzeże o nieregularnej linii z kostki granitowej na betonie , zastanawiam się jak to zrobić inaczej, taniej i szybciej, pomyślałem żeby wykonać takie obrzeże z jakiś roślin, tylko jakie by sie do tego nadawały żeby rosły gęsto i nisko , myślałem też o usypaniu takiego niby wału z ziemi , wyrownianie i zasic tam trawę , też by jakoś oddzieloło część z kora drzewkami od trawnika...co o tym sądzicie, jakieś podpowiedzi ? jestem "zielony" dopiero początki jakiegokolwiek ogródka.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 24.04.2009 12:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2009 Nie rozumiem twojego pomysłu.Brzegi rabaty wykańcza sie kostką by trawa nie przerastała na rabatę. Jesli usypiesz wał i jeszcze obsiejesz go trawą to po pierwsze: jak chcesz to kosić, po drugie - trawa wlezie pod krzewy. Jeśli na brzegu posadzisz obwódkę z niskich krzewów czy bylin i nie bedziesz regularnie odcinał rosnącej trawy szpadlem, to za chwile trawa po przerasta rosliny na rabacie i nie bedzie jak tego wypielić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pawelurb 24.04.2009 12:22 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2009 wydawało mi się, że sprawę przerastania trawy na rabatkę z krzewami załatwi wysypanie placyku z drzewkami solidnie korą, tu gdzie drzewka - kora , tam gdzie nie ma drzewek - trawa , wszystko oddzielone jakimiś roślinkami , taki był pomysł.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania