Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Kocioł Junkers Cerapur Smart ZSB 14-3C w praktyce


lukasz_p

Recommended Posts

Witam,

 

W sprawie wprowadzenia poprawnych ustawień Pana kotła Cerapur Smart, zachęcam do bezpośredniego kontaktu z jednym z naszych Autoryzowanych Serwisantów. Serwisant sprawdzi instalację oraz pomoże w wyborze poprawnych ustawień, dzięki czemu Pana kocioł będzie pracował poprawnie. Wyszukiwarkę Instalatorów w Pana okolicy można znaleźć na stronie www.junkers.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny z Autoryzowanym Serwisem pod numerem infolinii: 801 900 810.

W razie pytań chętnie pomogę.

Pozdrawiam,

________________________________

Konsultant Junkers-Bosch

 

Z całym szacunkiem, ale "autoryzowany serwisant" od czterech lat nie ogarnął ustawień krzywych grzewczych więc piec "leci" na auto -lato/ zima, dzień/ noc. Mam regulator pogodowy (porażka przy ogrzewaniu podłogowym) . To nie jest kocioł dla laików.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,8k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

  • 3 weeks później...
Z całym szacunkiem, ale "autoryzowany serwisant" od czterech lat nie ogarnął ustawień krzywych grzewczych więc piec "leci" na auto -lato/ zima, dzień/ noc. Mam regulator pogodowy (porażka przy ogrzewaniu podłogowym) . To nie jest kocioł dla laików.

 

Witam,

 

Dobrze dobrana krzywa grzewcza potrafi obniżyć rachunki za gaz nawet o kilkanaście procent w skali roku. Jeśli po czterech latach od montażu kocioł jest według Pana nie wyregulowany w prawidłowy sposób proszę skontaktować się z Regionalnym Centrum Serwisowym Junkers w celu opisania występującego problemu i z prośbą o usunięcie usterki. Wyszukiwarka powyższych firm jest dostępna na stronie internetowej http://www.junkers.pl. Można również skorzystać z całodobowej infolinii pod numerem telefonu: 801 900 810.

Chętnie odpowiem na ewentualne pytania.

Pozdrawiam,

________________________________

Konsultant Junkers-Bosch

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month później...

Witam,

 

Praktycznie zawsze warto zastosować regulator pogodowy CW400, który zwiększy komfort obsługi kotła oraz zagwarantuje oszczędności w zużyciu gazu. Regulator CW400 umożliwia prostą obsługę oraz posiada możliwość komunikacji kotła ze smartfonem lub komputerem za pomocą wygodnej aplikacji. Chętnie odpowiem na ewentualne pytania.

Pozdrawiam,

________________________________

Konsultant Junkers-Bosch

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...

Czy ktoś wie co oznacza komunikat "In" (lub 1n) na wyświetlaczu pieca?

 

Na regulatorze pogodowym pojawia się informacja "konieczny przegląd". Z tym, że przeglądy są robione regularnie co roku, więc nie wiem czy to kaprys elektroniki z zaprogramowanym "starzeniem" sprzętu do irytowania użytkownika czy realna awaria?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś wie co oznacza komunikat "In" (lub 1n) na wyświetlaczu pieca?

 

Na regulatorze pogodowym pojawia się informacja "konieczny przegląd". Z tym, że przeglądy są robione regularnie co roku, więc nie wiem czy to kaprys elektroniki z zaprogramowanym "starzeniem" sprzętu do irytowania użytkownika czy realna awaria?

 

Piec to tytułowy Junkers Cerapur Smart ZSB ... ?

Może serwisant ustawił liczbę godzin do serwisu ? Godzin pracy kotła a nie 12 m-cy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przegapiłem przegląd, kocioł zamontowany w tamtym roku na samym początku lipca.

Czy przegląd jest ważny do gwarancji lub coś w tym stylu? Czy po prostu aby raz do roku zrobić przed sezonem aby jak najdłużej działał? Jaki koszt takiego przeglądu?

 

Nic nie przegapiłeś, pierwszy obowiązkowy przegląd przedłużający gwarację robisz przed dwoma laty od dnia montażu, ale nie dłużej niż 27 mies od dnia zakupu.

Tak jest w MOJEJ gwarancji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś wie co oznacza komunikat "In" (lub 1n) na wyświetlaczu pieca?

 

Na regulatorze pogodowym pojawia się informacja "konieczny przegląd". Z tym, że przeglądy są robione regularnie co roku, więc nie wiem czy to kaprys elektroniki z zaprogramowanym "starzeniem" sprzętu do irytowania użytkownika czy realna awaria?

 

Na str 44 jest opis oznaczeń, u mnie jest to związane z funkcją serwisową 5A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piec to tytułowy Junkers Cerapur Smart ZSB ... ?

Może serwisant ustawił liczbę godzin do serwisu ? Godzin pracy kotła a nie 12 m-cy?

 

Właśnie dlatego chciałabym wiedzieć, co oznacza ten komunikat. Inne kody sa podane w instrukcji a ten nie.

 

Na str 44 jest opis oznaczeń, u mnie jest to związane z funkcją serwisową 5A

 

Dzięki, znalazłam.

Czyli informacja do wkur*** klientów

Edytowane przez Elfir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks później...
Czy ktoś wie co oznacza komunikat "In" (lub 1n) na wyświetlaczu pieca?

 

Na regulatorze pogodowym pojawia się informacja "konieczny przegląd". Z tym, że przeglądy są robione regularnie co roku, więc nie wiem czy to kaprys elektroniki z zaprogramowanym "starzeniem" sprzętu do irytowania użytkownika czy realna awaria?

 

Witam,

 

Konieczny jest przegląd Pana kotła. Serwisant w trakcie przeglądu powinien zresetować licznik odmierzający czas do kolejnego przeglądu

 

W razie pytań, pozostaję do dyspozycji

Pozdrawiam,

________________________________

Konsultant Junkers-Bosch

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...
Nic nie przegapiłeś, pierwszy obowiązkowy przegląd przedłużający gwarację robisz przed dwoma laty od dnia montażu, ale nie dłużej niż 27 mies od dnia zakupu.

Tak jest w MOJEJ gwarancji :)

 

Proszę powiedz czy potem robisz przeglądy roczne ?

Jeżeli zrobi się ten przegląd przed dwoma latami to ile jest gwarancja i jeżeli się nie zrobi to ile ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks później...

Witam,

 

Standardowa gwarancja na kotły kondensacyjne marki Junkers-Bosch wynosi 24 miesiące. Aby uzyskać Gwarancję Dodatkową na urządzenie (bez osprzętu kotła) na kolejne okresy roczne aż do upływu piątego roku gwarancji, wystarczy:

- spełnić warunki uprawniające do Gwarancji Podstawowej

- zlecić w ciągu ostatnich trzech miesięcy trwania okresu gwarancyjnego wykonanie przez Autoryzowany Serwis Junkers-Bosch płatnego przeglądu technicznego urządzenia oraz podpisać umowę Gwarancji Dodatkowej.

Jeżeli jest Pan zainteresowany uzyskaniem gwarancji dodatkowej, zachęcam do kontaktu z serwisantem, który wykonywał Panu kotła.

W razie pytań chętnie pomogę.

Pozdrawiam,

________________________________

Konsultant Junkers - Bosch

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...