malka 13.04.2019 01:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2019 Witam, W sprawie wprowadzenia poprawnych ustawień Pana kotła Cerapur Smart, zachęcam do bezpośredniego kontaktu z jednym z naszych Autoryzowanych Serwisantów. Serwisant sprawdzi instalację oraz pomoże w wyborze poprawnych ustawień, dzięki czemu Pana kocioł będzie pracował poprawnie. Wyszukiwarkę Instalatorów w Pana okolicy można znaleźć na stronie www.junkers.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny z Autoryzowanym Serwisem pod numerem infolinii: 801 900 810. W razie pytań chętnie pomogę. Pozdrawiam, ________________________________ Konsultant Junkers-Bosch Z całym szacunkiem, ale "autoryzowany serwisant" od czterech lat nie ogarnął ustawień krzywych grzewczych więc piec "leci" na auto -lato/ zima, dzień/ noc. Mam regulator pogodowy (porażka przy ogrzewaniu podłogowym) . To nie jest kocioł dla laików. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rustin 17.04.2019 20:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2019 Ktoś jeszcze czyta ten temat?Jak macie ustawiona temp cwu? Na ile stopni grzanie i redukcja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant marki Junkers 06.05.2019 08:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Maja 2019 Z całym szacunkiem, ale "autoryzowany serwisant" od czterech lat nie ogarnął ustawień krzywych grzewczych więc piec "leci" na auto -lato/ zima, dzień/ noc. Mam regulator pogodowy (porażka przy ogrzewaniu podłogowym) . To nie jest kocioł dla laików. Witam, Dobrze dobrana krzywa grzewcza potrafi obniżyć rachunki za gaz nawet o kilkanaście procent w skali roku. Jeśli po czterech latach od montażu kocioł jest według Pana nie wyregulowany w prawidłowy sposób proszę skontaktować się z Regionalnym Centrum Serwisowym Junkers w celu opisania występującego problemu i z prośbą o usunięcie usterki. Wyszukiwarka powyższych firm jest dostępna na stronie internetowej http://www.junkers.pl. Można również skorzystać z całodobowej infolinii pod numerem telefonu: 801 900 810. Chętnie odpowiem na ewentualne pytania. Pozdrawiam, ________________________________ Konsultant Junkers-Bosch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Grzegorz Szmaj 10.05.2019 21:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Maja 2019 Ktoś jeszcze czyta ten temat? Jak macie ustawiona temp cwu? Na ile stopni grzanie i redukcja? 48 stopni, redukcja 45. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
szymas 16.05.2019 07:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Maja 2019 Rozważam zakup kotła Junkers Cerapur Smart ZSB 14-5C i zastosowaniem "pogodówki"CW400, dlaczego malka uważasz, że taka kombinacja to porażka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant marki Junkers 24.06.2019 08:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2019 Witam, Praktycznie zawsze warto zastosować regulator pogodowy CW400, który zwiększy komfort obsługi kotła oraz zagwarantuje oszczędności w zużyciu gazu. Regulator CW400 umożliwia prostą obsługę oraz posiada możliwość komunikacji kotła ze smartfonem lub komputerem za pomocą wygodnej aplikacji. Chętnie odpowiem na ewentualne pytania. Pozdrawiam, ________________________________ Konsultant Junkers-Bosch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 04.07.2019 14:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 Czy ktoś wie co oznacza komunikat "In" (lub 1n) na wyświetlaczu pieca? Na regulatorze pogodowym pojawia się informacja "konieczny przegląd". Z tym, że przeglądy są robione regularnie co roku, więc nie wiem czy to kaprys elektroniki z zaprogramowanym "starzeniem" sprzętu do irytowania użytkownika czy realna awaria? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rustin 05.07.2019 17:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2019 Przegapiłem przegląd, kocioł zamontowany w tamtym roku na samym początku lipca.Czy przegląd jest ważny do gwarancji lub coś w tym stylu? Czy po prostu aby raz do roku zrobić przed sezonem aby jak najdłużej działał? Jaki koszt takiego przeglądu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
d7d 05.07.2019 18:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2019 Czy ktoś wie co oznacza komunikat "In" (lub 1n) na wyświetlaczu pieca? Na regulatorze pogodowym pojawia się informacja "konieczny przegląd". Z tym, że przeglądy są robione regularnie co roku, więc nie wiem czy to kaprys elektroniki z zaprogramowanym "starzeniem" sprzętu do irytowania użytkownika czy realna awaria? Piec to tytułowy Junkers Cerapur Smart ZSB ... ? Może serwisant ustawił liczbę godzin do serwisu ? Godzin pracy kotła a nie 12 m-cy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
GraMar 06.07.2019 05:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Lipca 2019 Przegapiłem przegląd, kocioł zamontowany w tamtym roku na samym początku lipca. Czy przegląd jest ważny do gwarancji lub coś w tym stylu? Czy po prostu aby raz do roku zrobić przed sezonem aby jak najdłużej działał? Jaki koszt takiego przeglądu? Nic nie przegapiłeś, pierwszy obowiązkowy przegląd przedłużający gwarację robisz przed dwoma laty od dnia montażu, ale nie dłużej niż 27 mies od dnia zakupu. Tak jest w MOJEJ gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
GraMar 06.07.2019 05:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Lipca 2019 Czy ktoś wie co oznacza komunikat "In" (lub 1n) na wyświetlaczu pieca? Na regulatorze pogodowym pojawia się informacja "konieczny przegląd". Z tym, że przeglądy są robione regularnie co roku, więc nie wiem czy to kaprys elektroniki z zaprogramowanym "starzeniem" sprzętu do irytowania użytkownika czy realna awaria? Na str 44 jest opis oznaczeń, u mnie jest to związane z funkcją serwisową 5A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 06.07.2019 14:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Lipca 2019 (edytowane) Piec to tytułowy Junkers Cerapur Smart ZSB ... ? Może serwisant ustawił liczbę godzin do serwisu ? Godzin pracy kotła a nie 12 m-cy? Właśnie dlatego chciałabym wiedzieć, co oznacza ten komunikat. Inne kody sa podane w instrukcji a ten nie. Na str 44 jest opis oznaczeń, u mnie jest to związane z funkcją serwisową 5A Dzięki, znalazłam. Czyli informacja do wkur*** klientów Edytowane 6 Lipca 2019 przez Elfir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
d7d 06.07.2019 15:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Lipca 2019 Praktycznie co oznacza ten kod? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 07.07.2019 19:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Lipca 2019 Nic. Masz zrobić przegląd, bo piec ma taki kaprys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant marki Junkers 01.08.2019 12:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2019 Czy ktoś wie co oznacza komunikat "In" (lub 1n) na wyświetlaczu pieca? Na regulatorze pogodowym pojawia się informacja "konieczny przegląd". Z tym, że przeglądy są robione regularnie co roku, więc nie wiem czy to kaprys elektroniki z zaprogramowanym "starzeniem" sprzętu do irytowania użytkownika czy realna awaria? Witam, Konieczny jest przegląd Pana kotła. Serwisant w trakcie przeglądu powinien zresetować licznik odmierzający czas do kolejnego przeglądu W razie pytań, pozostaję do dyspozycji Pozdrawiam, ________________________________ Konsultant Junkers-Bosch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rustin 12.08.2019 08:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2019 Nic nie przegapiłeś, pierwszy obowiązkowy przegląd przedłużający gwarację robisz przed dwoma laty od dnia montażu, ale nie dłużej niż 27 mies od dnia zakupu. Tak jest w MOJEJ gwarancji Proszę powiedz czy potem robisz przeglądy roczne ? Jeżeli zrobi się ten przegląd przed dwoma latami to ile jest gwarancja i jeżeli się nie zrobi to ile ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant marki Junkers 30.08.2019 10:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2019 Witam, Standardowa gwarancja na kotły kondensacyjne marki Junkers-Bosch wynosi 24 miesiące. Aby uzyskać Gwarancję Dodatkową na urządzenie (bez osprzętu kotła) na kolejne okresy roczne aż do upływu piątego roku gwarancji, wystarczy: - spełnić warunki uprawniające do Gwarancji Podstawowej - zlecić w ciągu ostatnich trzech miesięcy trwania okresu gwarancyjnego wykonanie przez Autoryzowany Serwis Junkers-Bosch płatnego przeglądu technicznego urządzenia oraz podpisać umowę Gwarancji Dodatkowej. Jeżeli jest Pan zainteresowany uzyskaniem gwarancji dodatkowej, zachęcam do kontaktu z serwisantem, który wykonywał Panu kotła. W razie pytań chętnie pomogę. Pozdrawiam, ________________________________ Konsultant Junkers - Bosch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rustin 02.09.2019 20:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2019 Podczas ustawionej co tygodniowej dezynfekcji gazu poszło mniej przez miesiąc niż jak była ta opcja wyłączona.Zastanawiam się czy wogóle w takim razie jest sens włączać ograniczenia temperaturowe grzania cwu tak jak mam teraz tzn temp zadana 50' a maks temp kotła +15' dla temp zadanej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
GraMar 05.09.2019 05:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Września 2019 Chyba często ten kocioł sprawiał wszystkim niespodzianki, a właściwie jego chaotyczna i niepełna instrukcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rustin 05.09.2019 05:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Września 2019 Żeby jeszcze konsultant na tym forum miał pojęcie to by podpowiedział ale niestety wie tyle co my. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.