Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

BUDERUS kłopot z piecem i firmą


kaba

Recommended Posts

Tak tylko ze bedzie to chyba ostatecznosc,bo wiadomo ze trwalo bedzie lata swietlne

A czlowiek naiwny myslal ze wszystko sprzedaje sie tak samo i na podobnych warunkach jak pralki,telewizory czy lodowki tzn. jak sie popsuje to ktos przyjedzie i naprawi ,a jak sie nie da to wymienią na nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 82
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

ich postanowienia gwarancyjne są niezgodne z ustawą. Jest to podstawa do wszczęcia postępowania przed sądem.

 

Jestem prawnikiem i troszkę denerwuje mnie podejście ludzi

Tak tylko ze bedzie to chyba ostatecznosc,bo wiadomo ze trwalo bedzie lata swietlne

Chyba tego ludzie chcieli??? Podobno "o take Polske walczyli" - to dlaczego nie walczą o swoje prawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ich postanowienia gwarancyjne są niezgodne z ustawą. Jest to podstawa do wszczęcia postępowania przed sądem.

 

Jestem prawnikiem i troszkę denerwuje mnie podejście ludzi

Tak tylko ze bedzie to chyba ostatecznosc,bo wiadomo ze trwalo bedzie lata swietlne

Chyba tego ludzie chcieli??? Podobno "o take Polske walczyli" - to dlaczego nie walczą o swoje prawa.

 

Nie jest tak ze nie chce walczyc o swoje prawa.

O ile dla lekarza szpital ,a dla prawnika sąd to naturalne środowisko,to nie znaczy że tak jest dla wszystkich i wszyscy czuja sie tam komfortowo.

Bedac prawnikiem wiesz ile taka spraw moze potrwac i ile moze byc rozpraw, bedzie to tez moj czas i dodatkowy kłopot .

Dlatego nie wykluczam takiego rozwiązania ale jak napisałem w ostateczności.

Dodatkowo roszczen w sadzie moge sie domagac zgodnie z gwarancja chyba tylko od instalatora(chyba ze jestem w błedzie z powodu jej niezgodnosci z ustawa) a mnie denerwuje budereus i jego podejscie.

Instalator robi co moze i jest na zawolanie ale sa rzeczy ktorych nie da rady zrobic.

Dzieki za rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież ktoś kto przejął na siebie obowiązki gwaranta i taką podpisał umowę nie robi tego za darmo :roll: Można się szarpać z firmą Buderus, że to niezgodne z ustawą ale pewnie oni też z prawników korzystali i tacy tępi to nie są. pozdr adam

 

oczywiście, gwarancję można scedować na firmę-podwykonawcę (ona wrzuca sobie to w koszty) i Buderus tak zrobił.

W tej sytuacji kręci coś instalator, który przy swej nieumiejętności naprawy usterki wzywa serwis i tu w samym łódzkim mamy:

 

CIEPŁO SERWIS Przemysław Godlewski

 

ul. Dygasińskiego

95-100 Zgierz

042 716 04 99

514 166 755

e-mail. [email protected]

E.S.O SPÓŁKA JAWNA

 

 

UL.REWOLUCJI 1905 NR 59

90-216 ŁÓDŹ

tel. 042 633 88 14

e-mail: [email protected]

KLIMEK-SERWIS URZĄDZEŃ GRZEWCZYCH

 

 

OSIEDLE DĄBROWSKIEGO 29 / 8

99-400 ŁOWICZ

tel. 046 837 31 12, 0607 930 211

e-mail: [email protected]

Z.H.U. KAMIX TECHNIKA GRZEWCZA I SANITARNA

 

 

UL.UZDROWISKOWA 20

91-615 ŁÓDŹ

tel. 0501 380 285

e-mail: [email protected]

Z.U.P.H. HYDRO-SERVICE

 

UL.EWANGELICKA 7

98-300 WIELUŃ

tel. 0604 527 781

 

w zachodnio-pomorskim

 

 

 

 

CALESCO SP. Z O.O.

 

 

UL. TCZEWSKA 32

70-850 SZCZECIN

tel. 091 469 08 75

e-mail: [email protected]

P.I.B. ASKALDOWICZ

 

ANTONI ASKALDOWICZ

ul. SĄSIEDZKA 33

70-736 SZCZECIN

tel. 091 460 91 08

 

SANI-TECH

 

 

UL.SIENKIEWICZA 10

78-100 KOŁOBRZEG

tel. 094 351 60 70

e-mail: [email protected]

 

pomorskie

 

 

FAŚCISZEWSKI TECHNIKA GRZEWCZA

 

 

AL. GRUNWALDZKA 567/1

80-337 GDAŃSK

tel. 0504 144 455

e-mail: [email protected]

GAZ-OIL SERWIS

 

 

UL. KOPERNIKA 39

84-100 PUCK

tel. 0668 354 708

e-mail: [email protected]

MAR GAB

 

ul. Kusocińskiego 13/21

84-200 Wejherowo

058 672 64 69

e-mail. [email protected]

 

TERMOWENT SERVICE

 

 

UL. MIESZKA I 43

89-600 CHOJNICE

tel. 0502 636 327

 

warmińsko-mazurskie

 

ALLES ALL

 

ul. Przemysłowa 8/4

14-100 Ostróda

089 646 47 22

601 615 373

 

BIURO OPRACOWAŃ I USŁUG TECHNICZNYCH FAKT INŻ. TADEUSZ KIEWISZ

 

 

UL. BOENIGKA 34A/40

10-686 OLSZTYN

tel. 0600 312 612

e-mail: [email protected]

BRZOZOWSKI TECHNIKA GRZEWCZA

 

089 533 68 83

609 366 477

 

 

MADAN SYSTEMY GRZEWCZE I SANITARNE LECH MADEJA

 

 

UL. GRUNWALDZKA 2

82-300 ELBLĄG

tel. 055 233 43 32

e-mail: [email protected]

POLAMP

 

087 429 89 30

 

 

 

PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE UNITECH S.C.

 

 

UL. ŁUKASIEWICZA 6A

19-300 EŁK

tel. 087 620 47 12

e-mail: [email protected]

SERWIS NOSOWICZ

 

 

UL. HOZJUSZA 12/15

11-041 OLSZTYN

605 299 199

e-mail: [email protected]

 

wielkopolskie

 

 

ARKADIUSZ NAWROCKI ZAKŁAD INSTALATORSKI

 

 

UL. JAŚMINOWA 9

62-031 LUBOŃ

tel. 602 625 001

e-mail: [email protected]

ELEKTRO EUGENIUSZ ŁUCZAK

 

UL. ROMANA MAYA 13

64-500 SZAMOTUŁY

tel. 601 633 758

 

ELKD

 

UL. JAŚMINOWA 8

62-031 LUBOŃ

tel. 502 583 305

tel. 502 583 306

e-mail: [email protected]

FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA

 

EUGENIUSZ GRZEŚKOWIAK

UL. KOŻMIŃSKA 134

63-700 KROTOSZYN

tel. 0604 529 791

e-mail: [email protected]

FIRMA INSTALACYJNA Jacek Baraniak

 

63-100 ŚREM

ul. Jarzębinowa 6

502 098 533

[email protected]

 

PPUH SANIT-BIS

 

067 351 93 05

508 086 117

 

 

PRZEDSIĘBIORSTWO WENO

 

ul. Mostowa 2

Chodzież

067 282 97 61

e-mail. [email protected]

 

 

kujawsko-pomorskie

OMEGA

 

 

UL.PRZYJAZNA 5 / 60

85-858 BYDGOSZCZ

tel. 0696 021 103

e-mail: [email protected]

PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE MAKROL B MARIUSZ I GRAŻYNA BIELIŃSCY

 

 

UL.GŁOGOWSKA 16

85-381 BYDGOSZCZ

tel. 0502 616 100

e-mail: [email protected]

 

mazowieckie

 

GREENPLAST SC

 

 

UL. ZODIAKALNA 7

02-437 WARSZAWA

tel. 0602 321 770

e-mail: [email protected]

INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE

 

 

UL. TYLŻYCKA 1 / 33

01-656 WARSZAWA

tel. 0602 637 387

e-mail: [email protected]

INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE I SANITARNE

 

 

UL. WIENIAWSKIEGO 12

06-400 CIECHANÓW

tel. 023 673 71 56

e-mail: [email protected]

P. H. U. ŻAK

 

UL. WARSZAWSKA 16

05-119 LEGIONOWO

tel. 22 772 88 72

607 576 976

e-mail: [email protected]

PARTNER PIOTR SZYDŁOWSKI

 

 

UL. DĄBRÓWKI 1, GRZEBOWILK

05-332 SIENNICA

tel. 022 761 91 67

e-mail: [email protected]

PARTNER PIOTR SZYDŁOWSKI

 

 

UL. JANA PAWŁA II 1

05-270 MARKI

tel. 022 761 92 01

e-mail: [email protected]

PARTNER PIOTR SZYDŁOWSKI

 

 

UL. BAŁTYCKA 175/10

00-716 WARSZAWA

tel. 22 651 05 37

e-mail: [email protected]

RAUL - PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE

 

UL. RACŁAWICKA 29A/57

02-601 WARSZAWA

tel. 501 126 929

e-mail: [email protected]

 

SAN-DEKO

 

OSIEDLE POLNA 4/60

05-600 GRÓJEC

tel. 502 431 441

e-mail: [email protected]

 

SKROL Sławomir Koll

 

01-909 WARSZAWA

ul. BOHOMOLCA 26/41

22 896 08 48

602 645 876

 

 

lubelskie

 

HYDROLUX

 

 

UL.KOPERNIKA 29 / 10

22-100 CHEŁM

tel. 0602 574 567

e-mail: [email protected]

IN- SERWIS

 

 

UL.KOŁO 12

21-040 ŚWIDNIK

tel. 0607 429 539

e-mail: [email protected]

MEGA HEAT S.C.

 

ul. Rapackiego 19

20-150 Lublin

081 446 59 36

698 493 347

[email protected]

ZTG TERMO-SERWIS

 

 

UL. BRATERSTWA BRONI

22-400 ZAMOŚĆ

tel. 0601 249 186

e-mail: [email protected]

 

dolnośląskie

 

ADAR

 

 

UL. B. ŚWIĘTOCHOWSKIEGO 3

55-230 JELCZ-LASKOWICE

tel. 0507 029 937

e-mail: [email protected]

BMWD KŁODZKO

 

 

UL. MALCZEWSKIEGO 1

57-300 KŁODZKO

tel. 074 647 09 00

e-mail: [email protected]

DELTA

 

 

UL. BOBROWA 3

59-700 BOLESŁAWIEC

tel. 075 735 22 35

e-mail: [email protected]

ELGAS-BUD

 

 

UL. ORLA 13

53-111 WROCŁAW

tel. 071 332 44 45

e-mail: [email protected]

 

opolskie

 

ECOTEC- SERWIS TECHNIKI GRZEWCZEJ UJMA PRZEMYSŁAW

 

 

UL. KWOCZKA 76

45-771 OPOLE

tel. 0502 103 433

e-mail: [email protected]

 

śląskie

 

EKOTECH S.C.

 

 

UL. WYZWOLENIA 65

43-300 BIELSKO-BIAŁA

tel. 033 811 36 11

e-mail: [email protected]

FHU PROFI-TERM AGNIESZKA PROTASIEWICZ

 

 

UL. GRANICZNA 12

41-300 DĄBROWA GÓRNICZA

tel. 0501 465 552, 032 264 15 52

e-mail: [email protected]

HEATEX SERWIS

 

 

UL. SŁOWACKIEGO 54

42-600 TARNOWSKIE GÓRY

0601 44 19 52

 

OLGAZ

 

JACEK TWARDOCH

UL. MARII CURIE SKŁODOWSKIEJ 12B / 10

41-819 ZABRZE

tel. 0605 963 124

e-mail: [email protected]

PRESSUS TECHNIKA GRZEWCZA

 

MICHAŁ KULEJ

UL. ZBOŻOWA 42B

40-657 KATOWICE

tel. 032 203 23 24

e-mail: [email protected]

 

świętokrzyskie

 

FUH KAROMA

 

 

UL. STRAŻACKA 20

26-200 KOŃSKIE

tel. 041 372 39 79

 

HYDRAULIK

 

 

UL. TOWAROWA 62

26-110 SKARŻYSKO KAMIENNE

tel. 041 251 18 92

e-mail: [email protected]

UNIMAX

 

 

UL. OKRZEI 35

25-526 KIELCE

tel. 041 368 08 54

e-mail: [email protected]

 

małopolskie

 

ELEKTRIS

 

MAREK ZWOLIŃSKI

UL. HUBALA 5/44

33-300 NOWY SĄCZ

tel. 0601 083 817

e-mail: [email protected]

PPHU GEJZER

 

 

SOBICZKOWA BÓR 31

34-511 KOŚCIELISKO

tel. 018 207 08 49

e-mail: [email protected]

ROKTERM

 

ANDRZEJ ROKITA

UL. ZAMOJSKIEGO 23 / 11

30-519 KRAKÓW

tel. 012 656 17 07, 0505 053 242

e-mail: [email protected]

 

podkarpackie

 

 

FIRMA BUDOWLANO-INSTALACYJNA GRO-BUD

 

ZYGMUNT GROELE

UL. RACŁAWICKA 6

39-300 MIELEC

tel. 0602 584 748

e-mail: [email protected]

INSBUD SC MAZUREK I MAZUREK

 

 

UL. 22 STYCZNIA 6

37-700 PRZEMYŚL

tel. 0502 102 495

e-mail: [email protected]

WAFRO SP. Z OO

 

 

UL. BIELAWSKIEGO 1

36-200 BRZOZÓW

tel. 0503 149 134

e-mail: [email protected]

ZAKŁAD INSTALACYJNY

 

 

 

36-072 ŚWILCZA 60

tel. 0601 455 825

e-mail: [email protected]

 

 

Natomiast serwis fabryczny już nas nie interesuje - bo tu jest współpraca oni - instalator i raczej nie jest możliwe, by tam nikt nie odbierał telefonów.

 

Pytanie, czy instalator jest pracownikiem Autoryzowanego Partnera - Handlowego, czy to nie właśnie Czesio, który kupił od APH i sprzedał dalej...

I tu jest zagwozdka

 

To należy sprawdzić na stronie Buderusa

http://www.buderus.pl/?page_id=3408

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Natomiast serwis fabryczny już nas nie interesuje - bo tu jest współpraca oni - instalator i raczej nie jest możliwe, by tam nikt nie odbierał telefonów.

 

Pytanie, czy instalator jest pracownikiem Autoryzowanego Partnera - Handlowego, czy to nie właśnie Czesio, który kupił od APH i sprzedał dalej...

I tu jest zagwozdka

Ok. to do czego ten serwis fabryczny zastał stworzony?

To nie jest Czesio tylko własnie APH.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Został stworzony żeby nikt nie mówił, że go nie ma. Przytoczenie punktów serwisowych nic nie pomoże. Po dodzwonieniu się i próbie umówienia i wyjaśnienia, że jest to awaria na gwarancji zaden serwisant nie przyjedzie bo nikt za taką wizytę nie zapłaci. Inaczej ma się sprawa gdy naprawa jest po gwarancji i jest płatna, wtedy wszyscy są chętni. Naprawy gwarancyjne wykonuje sprzedający a często instalator montujący urządzenia nie ma pojęcia o naprawach. Dziwi mnie podejście instalatora bo wymiana płyty jest jedną z łatwiejszych czynności jakie można zrobić i efekt będzie widoczny od razu, albo działa albo nie. powodzenia i cierpliwości życzę bo mnie by już szlag trafił przy takich przepychankach

adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwi mnie podejście instalatora bo wymiana płyty jest jedną z łatwiejszych czynności jakie można zrobić i efekt będzie widoczny od razu, albo działa albo nie. powodzenia i cierpliwości życzę bo mnie by już szlag trafił przy takich przepychankach

adam

Wiem ale instalator musi ja pewnie kupic w ciemno i z tad chyba klopot, a serwis gdyby dzialal i zechciał przyjechać moglby najpierw sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety tutaj polityka firmy Buderus jest dziwnie oparta na serwisie prowadzonym przez instalatorów. Jeśli instalator ma robotę za kilkadziesiąt tysięcy i jakiś tam przypadek naprawy kotła, nawet odpłatnie za złotych 200 to raczej będzie pilnował tej większej kwoty niż dwóch stówek. Tylko szkoda, że klient nie wie tego wcześniej. pozdr adam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest jedna rzecz (w moim przypadku nie wystepuje bo jak pisalem instalator zjawiał sie na telefon) a druga to fakt ,ze sam nie jest w stanie wszystkiego naprawic bez wsparcia serwisu, nie ma praktycznie mozliwosci diagnostyki w elektronike i oprogramowanie( serwisant pomimo 2 kompow i 3 telefonow z konsultacjami tez nie zabardzo sobie radził i w koncu okazalo sie ze nic nie naprawil.Nie dziwię sie wiec instalatorowi że nie ma ochoty na wymiane w ciemno plyty za ktora musi zaplacic pewnie niemalo.

Przypomina to sytuacje gdy oddajemy np. samochod do warsztatu na wymiane ECU ,mechanik kupuje u producenta (nomen omen np. Bosch-a)nowy komputer i kiedy okazuje sie ze jest on uszkodzony nie moze go wymienic ani naprawic przez serwis fabryczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks później...
Niestety tutaj polityka firmy Buderus jest dziwnie oparta na serwisie prowadzonym przez instalatorów. Jeśli instalator ma robotę za kilkadziesiąt tysięcy i jakiś tam przypadek naprawy kotła, nawet odpłatnie za złotych 200 to raczej będzie pilnował tej większej kwoty niż dwóch stówek. Tylko szkoda, że klient nie wie tego wcześniej. pozdr adam

 

Odswieze troche, ku przestrodze.

Po okresie swiatecznym wznawiam walke.Okazalo sie niestety że kupujac piec Buderusa kupujemy produkt pozbawiony gwarancji oraz serwisu producenta .

Zdani jestesmy jedynie na firme montujacą nam piec, nalezy wiec zwracac uwage komu to zlecamy.W przypadku gdy firma zwinie dzialalnosc lub jest niezbyt duza i koniecznosc wymiany pieca jest dla niej sporym kosztem MAMY KLOPOTY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...

Powiem tak.

 

Ciśnij do bólu swojego instalatora. To on jest gwarantem i to on serwisuje Twój kocioł. To on podpisywał umowę z Buderusem i on doskonale wie jakie ma obowiązki wobec klienta. Jeśli się nie potrafi z nich wywiązać to jest jego problem a nie Twój i nie Buderusa.

 

Pracuję w firmie która od ponad 10 lat jest APH Buderusa i przez ten okres co najwyżej pięć razy wzywaliśmy do klienta serwisanta z Buderusa. W każdym innym przypadku radziliśmy sobie sami. Po prostu nie mogę zrozumieć tłumaczenia instalatora. Buderus każe mu się kontaktować wyłacznie przez maile i jeszcze na nie nie odpowiada ? Przecież to jakieś brednie. Moim zdaniem po prostu Twój instalator ci ściemnia. Ma mało doświadczenia i nie ma pojęcia co się dzieje w Twoim kotle a za wezwanie serwisanta Buderusa musi zapłacić z własnej kieszeni i nie za bardzo mu się chyba chce.

 

Jeśli naprawdę uszkodzona jest płyta główna to dzwoń do instalatora i niech ruszy cztery litery i wyśle faks do Tarnowa Podgórnego i zamówi tą część z dopiskiem "gwarancja". Przyślą mu za darmo w ciągu 24h. Jeśli się okaże, że to jednak nie to, to ja po prostu odeśle. No chyba, że jest tak pazerny, że nie chce zapłacić 20 złotych za koszty przesyłki. wtedy zadzwoń do najbliżeszego oddziału Buderusa i powiedz, że firma taka i taka odmawia ci naprawy gwarancyjnej. Oni zrobia z nim porządek.

 

Niestety odkąd Buderusa przajął Bosch i po przejęciu podwyższył limity sprzedaży regionalne oddziały Buderusa podpisują umowy handlowe nawet z 1-osobowymi firemkami, które nie mają ani doświadczenia, ani mocy przerobowych ani ochoty zajmować się serwisem. Potem wychodzą takie kwiatki. A w rezultacie traci na tym wizerunek marki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Knopfler

dzieki za odpowiedz. firma jest spora, robią od projektu do uruchomienia nawet duze obiekty przemyslowe i sa wieloletnim APH Buderusa.

On tez mowi ze pierwszy raz musi wzywac serwis firmowy, moze dlatego nie ma doswiadczenia w kontaktach z buderusem. Powiem z ta wymiana plyty i zobaczymy co odpowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...
  • 2 weeks później...

witam od niedawna jestem użytkownikiem pieca buderus s 111 24kw.. porażka..

standardowe problemy:

mały zasyp, dymi, drzewo się wiesza, nie można osiągnąć temperatury powyżej 60*C a chciałabym dodać, że podłączone jest tylko pół domu!! (5 małych grzejników i 60m podłogówki..) i nie daje rady.. a co będzie jeżeli podłączę resztę domu..

Zgłosiliśmy reklamację praktycznie od razu przyjechał pan z serwisu.. i okazało się , że komun zgodny z wymaganymi parametrami nie ma odpowiedniego ciągu wymaganego do tego typu kW i praktycznie mam przegraną sprawę.. bo się uczepił!! a to że godzinę próbował w nim osiągnąć temperaturę 50* bez włączonego bojlera, kaloryferów oraz podłogówki w ogóle go nie zrobiło na nim wrażenia .. bo cug za mały i koniec!!! bo ich parametry są takie a mój komin takowych nie spełnia!!! kpina!! to ja powinnam przed zakupem pieca sprawdzić specjalnym pomiernikiem ciąg komina i wtedy odnieść się do ich tabelek i oszacować czy aby na pewno będzie się paliło... KPINA!!

niech mu będzie z tym cugiem, ale sam piec nie mógł się rozgrzać SAM piec!!! z drugiej strony ten ciąg nie jest aż taki tragiczny bo ogień bardzo ładnie się pali nie dusi się.. a są problemy z osiągami

co radzicie w takim wypadku..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ania_M

nie znam sie na piecach ale napewno sa piece o tych samych parametrach i wlasciwosciach co buderus i jezeli beda posiadaly gwarancje i serwis producenta ( a nie jak buderus sprzedawcy) to juz sa o niebo pewniejsze.

 

latarka

nic nie poradze, i tak masz fart ze serwis tak szybko sie pojawil ,chyba maja blisko, z wlasnego doswiadczenia wiem ze nie predko sie znowu pojawia.Masz ten sam klopot co ja . No prawie bo u mnie wszystko gralo ,a mimo tego zostalem zostawiony na laske instalatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...