kaba 11.12.2009 13:41 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2009 Tak tylko ze bedzie to chyba ostatecznosc,bo wiadomo ze trwalo bedzie lata swietlneA czlowiek naiwny myslal ze wszystko sprzedaje sie tak samo i na podobnych warunkach jak pralki,telewizory czy lodowki tzn. jak sie popsuje to ktos przyjedzie i naprawi ,a jak sie nie da to wymienią na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Ciril 11.12.2009 13:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2009 ich postanowienia gwarancyjne są niezgodne z ustawą. Jest to podstawa do wszczęcia postępowania przed sądem. Jestem prawnikiem i troszkę denerwuje mnie podejście ludzi Tak tylko ze bedzie to chyba ostatecznosc,bo wiadomo ze trwalo bedzie lata swietlne Chyba tego ludzie chcieli??? Podobno "o take Polske walczyli" - to dlaczego nie walczą o swoje prawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kaba 11.12.2009 16:16 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2009 ich postanowienia gwarancyjne są niezgodne z ustawą. Jest to podstawa do wszczęcia postępowania przed sądem. Jestem prawnikiem i troszkę denerwuje mnie podejście ludzi Tak tylko ze bedzie to chyba ostatecznosc,bo wiadomo ze trwalo bedzie lata swietlne Chyba tego ludzie chcieli??? Podobno "o take Polske walczyli" - to dlaczego nie walczą o swoje prawa. Nie jest tak ze nie chce walczyc o swoje prawa. O ile dla lekarza szpital ,a dla prawnika sąd to naturalne środowisko,to nie znaczy że tak jest dla wszystkich i wszyscy czuja sie tam komfortowo. Bedac prawnikiem wiesz ile taka spraw moze potrwac i ile moze byc rozpraw, bedzie to tez moj czas i dodatkowy kłopot . Dlatego nie wykluczam takiego rozwiązania ale jak napisałem w ostateczności. Dodatkowo roszczen w sadzie moge sie domagac zgodnie z gwarancja chyba tylko od instalatora(chyba ze jestem w błedzie z powodu jej niezgodnosci z ustawa) a mnie denerwuje budereus i jego podejscie. Instalator robi co moze i jest na zawolanie ale sa rzeczy ktorych nie da rady zrobic. Dzieki za rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
emild 12.12.2009 11:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2009 ich postanowienia gwarancyjne są niezgodne z ustawą. które? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aadamuss24 14.12.2009 10:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 Przecież ktoś kto przejął na siebie obowiązki gwaranta i taką podpisał umowę nie robi tego za darmo Można się szarpać z firmą Buderus, że to niezgodne z ustawą ale pewnie oni też z prawników korzystali i tacy tępi to nie są. pozdr adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kaba 14.12.2009 12:11 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 Własnie chciałem uniknąć szarpania się z firmą buderus.Rozpoczalem temat z nadzieja ,że może jest ktoś kto miał podobny problem i udało sie go rozwiazac.Druga sprawa to aspekt lekkiej przestrogi przed buderusem i jego podejsciem do swoich podwykonawcow i klientow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Ciril 14.12.2009 12:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 Przecież ktoś kto przejął na siebie obowiązki gwaranta i taką podpisał umowę nie robi tego za darmo Można się szarpać z firmą Buderus, że to niezgodne z ustawą ale pewnie oni też z prawników korzystali i tacy tępi to nie są. pozdr adam oczywiście, gwarancję można scedować na firmę-podwykonawcę (ona wrzuca sobie to w koszty) i Buderus tak zrobił. W tej sytuacji kręci coś instalator, który przy swej nieumiejętności naprawy usterki wzywa serwis i tu w samym łódzkim mamy: CIEPŁO SERWIS Przemysław Godlewski ul. Dygasińskiego 95-100 Zgierz 042 716 04 99 514 166 755 e-mail. [email protected] E.S.O SPÓŁKA JAWNA UL.REWOLUCJI 1905 NR 59 90-216 ŁÓDŹ tel. 042 633 88 14 e-mail: [email protected] KLIMEK-SERWIS URZĄDZEŃ GRZEWCZYCH OSIEDLE DĄBROWSKIEGO 29 / 8 99-400 ŁOWICZ tel. 046 837 31 12, 0607 930 211 e-mail: [email protected] Z.H.U. KAMIX TECHNIKA GRZEWCZA I SANITARNA UL.UZDROWISKOWA 20 91-615 ŁÓDŹ tel. 0501 380 285 e-mail: [email protected] Z.U.P.H. HYDRO-SERVICE UL.EWANGELICKA 7 98-300 WIELUŃ tel. 0604 527 781 w zachodnio-pomorskim CALESCO SP. Z O.O. UL. TCZEWSKA 32 70-850 SZCZECIN tel. 091 469 08 75 e-mail: [email protected] P.I.B. ASKALDOWICZ ANTONI ASKALDOWICZ ul. SĄSIEDZKA 33 70-736 SZCZECIN tel. 091 460 91 08 SANI-TECH UL.SIENKIEWICZA 10 78-100 KOŁOBRZEG tel. 094 351 60 70 e-mail: [email protected] pomorskie FAŚCISZEWSKI TECHNIKA GRZEWCZA AL. GRUNWALDZKA 567/1 80-337 GDAŃSK tel. 0504 144 455 e-mail: [email protected] GAZ-OIL SERWIS UL. KOPERNIKA 39 84-100 PUCK tel. 0668 354 708 e-mail: [email protected] MAR GAB ul. Kusocińskiego 13/21 84-200 Wejherowo 058 672 64 69 e-mail. [email protected] TERMOWENT SERVICE UL. MIESZKA I 43 89-600 CHOJNICE tel. 0502 636 327 warmińsko-mazurskie ALLES ALL ul. Przemysłowa 8/4 14-100 Ostróda 089 646 47 22 601 615 373 BIURO OPRACOWAŃ I USŁUG TECHNICZNYCH FAKT INŻ. TADEUSZ KIEWISZ UL. BOENIGKA 34A/40 10-686 OLSZTYN tel. 0600 312 612 e-mail: [email protected] BRZOZOWSKI TECHNIKA GRZEWCZA 089 533 68 83 609 366 477 MADAN SYSTEMY GRZEWCZE I SANITARNE LECH MADEJA UL. GRUNWALDZKA 2 82-300 ELBLĄG tel. 055 233 43 32 e-mail: [email protected] POLAMP 087 429 89 30 PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE UNITECH S.C. UL. ŁUKASIEWICZA 6A 19-300 EŁK tel. 087 620 47 12 e-mail: [email protected] SERWIS NOSOWICZ UL. HOZJUSZA 12/15 11-041 OLSZTYN 605 299 199 e-mail: [email protected] wielkopolskie ARKADIUSZ NAWROCKI ZAKŁAD INSTALATORSKI UL. JAŚMINOWA 9 62-031 LUBOŃ tel. 602 625 001 e-mail: [email protected] ELEKTRO EUGENIUSZ ŁUCZAK UL. ROMANA MAYA 13 64-500 SZAMOTUŁY tel. 601 633 758 ELKD UL. JAŚMINOWA 8 62-031 LUBOŃ tel. 502 583 305 tel. 502 583 306 e-mail: [email protected] FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA EUGENIUSZ GRZEŚKOWIAK UL. KOŻMIŃSKA 134 63-700 KROTOSZYN tel. 0604 529 791 e-mail: [email protected] FIRMA INSTALACYJNA Jacek Baraniak 63-100 ŚREM ul. Jarzębinowa 6 502 098 533 [email protected] PPUH SANIT-BIS 067 351 93 05 508 086 117 PRZEDSIĘBIORSTWO WENO ul. Mostowa 2 Chodzież 067 282 97 61 e-mail. [email protected] kujawsko-pomorskie OMEGA UL.PRZYJAZNA 5 / 60 85-858 BYDGOSZCZ tel. 0696 021 103 e-mail: [email protected] PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE MAKROL B MARIUSZ I GRAŻYNA BIELIŃSCY UL.GŁOGOWSKA 16 85-381 BYDGOSZCZ tel. 0502 616 100 e-mail: [email protected] mazowieckie GREENPLAST SC UL. ZODIAKALNA 7 02-437 WARSZAWA tel. 0602 321 770 e-mail: [email protected] INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE UL. TYLŻYCKA 1 / 33 01-656 WARSZAWA tel. 0602 637 387 e-mail: [email protected] INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE I SANITARNE UL. WIENIAWSKIEGO 12 06-400 CIECHANÓW tel. 023 673 71 56 e-mail: [email protected] P. H. U. ŻAK UL. WARSZAWSKA 16 05-119 LEGIONOWO tel. 22 772 88 72 607 576 976 e-mail: [email protected] PARTNER PIOTR SZYDŁOWSKI UL. DĄBRÓWKI 1, GRZEBOWILK 05-332 SIENNICA tel. 022 761 91 67 e-mail: [email protected] PARTNER PIOTR SZYDŁOWSKI UL. JANA PAWŁA II 1 05-270 MARKI tel. 022 761 92 01 e-mail: [email protected] PARTNER PIOTR SZYDŁOWSKI UL. BAŁTYCKA 175/10 00-716 WARSZAWA tel. 22 651 05 37 e-mail: [email protected] RAUL - PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE UL. RACŁAWICKA 29A/57 02-601 WARSZAWA tel. 501 126 929 e-mail: [email protected] SAN-DEKO OSIEDLE POLNA 4/60 05-600 GRÓJEC tel. 502 431 441 e-mail: [email protected] SKROL Sławomir Koll 01-909 WARSZAWA ul. BOHOMOLCA 26/41 22 896 08 48 602 645 876 lubelskie HYDROLUX UL.KOPERNIKA 29 / 10 22-100 CHEŁM tel. 0602 574 567 e-mail: [email protected] IN- SERWIS UL.KOŁO 12 21-040 ŚWIDNIK tel. 0607 429 539 e-mail: [email protected] MEGA HEAT S.C. ul. Rapackiego 19 20-150 Lublin 081 446 59 36 698 493 347 [email protected] ZTG TERMO-SERWIS UL. BRATERSTWA BRONI 22-400 ZAMOŚĆ tel. 0601 249 186 e-mail: [email protected] dolnośląskie ADAR UL. B. ŚWIĘTOCHOWSKIEGO 3 55-230 JELCZ-LASKOWICE tel. 0507 029 937 e-mail: [email protected] BMWD KŁODZKO UL. MALCZEWSKIEGO 1 57-300 KŁODZKO tel. 074 647 09 00 e-mail: [email protected] DELTA UL. BOBROWA 3 59-700 BOLESŁAWIEC tel. 075 735 22 35 e-mail: [email protected] ELGAS-BUD UL. ORLA 13 53-111 WROCŁAW tel. 071 332 44 45 e-mail: [email protected] opolskie ECOTEC- SERWIS TECHNIKI GRZEWCZEJ UJMA PRZEMYSŁAW UL. KWOCZKA 76 45-771 OPOLE tel. 0502 103 433 e-mail: [email protected] śląskie EKOTECH S.C. UL. WYZWOLENIA 65 43-300 BIELSKO-BIAŁA tel. 033 811 36 11 e-mail: [email protected] FHU PROFI-TERM AGNIESZKA PROTASIEWICZ UL. GRANICZNA 12 41-300 DĄBROWA GÓRNICZA tel. 0501 465 552, 032 264 15 52 e-mail: [email protected] HEATEX SERWIS UL. SŁOWACKIEGO 54 42-600 TARNOWSKIE GÓRY 0601 44 19 52 OLGAZ JACEK TWARDOCH UL. MARII CURIE SKŁODOWSKIEJ 12B / 10 41-819 ZABRZE tel. 0605 963 124 e-mail: [email protected] PRESSUS TECHNIKA GRZEWCZA MICHAŁ KULEJ UL. ZBOŻOWA 42B 40-657 KATOWICE tel. 032 203 23 24 e-mail: [email protected] świętokrzyskie FUH KAROMA UL. STRAŻACKA 20 26-200 KOŃSKIE tel. 041 372 39 79 HYDRAULIK UL. TOWAROWA 62 26-110 SKARŻYSKO KAMIENNE tel. 041 251 18 92 e-mail: [email protected] UNIMAX UL. OKRZEI 35 25-526 KIELCE tel. 041 368 08 54 e-mail: [email protected] małopolskie ELEKTRIS MAREK ZWOLIŃSKI UL. HUBALA 5/44 33-300 NOWY SĄCZ tel. 0601 083 817 e-mail: [email protected] PPHU GEJZER SOBICZKOWA BÓR 31 34-511 KOŚCIELISKO tel. 018 207 08 49 e-mail: [email protected] ROKTERM ANDRZEJ ROKITA UL. ZAMOJSKIEGO 23 / 11 30-519 KRAKÓW tel. 012 656 17 07, 0505 053 242 e-mail: [email protected] podkarpackie FIRMA BUDOWLANO-INSTALACYJNA GRO-BUD ZYGMUNT GROELE UL. RACŁAWICKA 6 39-300 MIELEC tel. 0602 584 748 e-mail: [email protected] INSBUD SC MAZUREK I MAZUREK UL. 22 STYCZNIA 6 37-700 PRZEMYŚL tel. 0502 102 495 e-mail: [email protected] WAFRO SP. Z OO UL. BIELAWSKIEGO 1 36-200 BRZOZÓW tel. 0503 149 134 e-mail: [email protected] ZAKŁAD INSTALACYJNY 36-072 ŚWILCZA 60 tel. 0601 455 825 e-mail: [email protected] Natomiast serwis fabryczny już nas nie interesuje - bo tu jest współpraca oni - instalator i raczej nie jest możliwe, by tam nikt nie odbierał telefonów. Pytanie, czy instalator jest pracownikiem Autoryzowanego Partnera - Handlowego, czy to nie właśnie Czesio, który kupił od APH i sprzedał dalej... I tu jest zagwozdka To należy sprawdzić na stronie Buderusa http://www.buderus.pl/?page_id=3408 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kaba 14.12.2009 14:01 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 Natomiast serwis fabryczny już nas nie interesuje - bo tu jest współpraca oni - instalator i raczej nie jest możliwe, by tam nikt nie odbierał telefonów. Pytanie, czy instalator jest pracownikiem Autoryzowanego Partnera - Handlowego, czy to nie właśnie Czesio, który kupił od APH i sprzedał dalej... I tu jest zagwozdka Ok. to do czego ten serwis fabryczny zastał stworzony? To nie jest Czesio tylko własnie APH. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aadamuss24 14.12.2009 20:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2009 Został stworzony żeby nikt nie mówił, że go nie ma. Przytoczenie punktów serwisowych nic nie pomoże. Po dodzwonieniu się i próbie umówienia i wyjaśnienia, że jest to awaria na gwarancji zaden serwisant nie przyjedzie bo nikt za taką wizytę nie zapłaci. Inaczej ma się sprawa gdy naprawa jest po gwarancji i jest płatna, wtedy wszyscy są chętni. Naprawy gwarancyjne wykonuje sprzedający a często instalator montujący urządzenia nie ma pojęcia o naprawach. Dziwi mnie podejście instalatora bo wymiana płyty jest jedną z łatwiejszych czynności jakie można zrobić i efekt będzie widoczny od razu, albo działa albo nie. powodzenia i cierpliwości życzę bo mnie by już szlag trafił przy takich przepychankachadam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kaba 15.12.2009 06:21 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 Dziwi mnie podejście instalatora bo wymiana płyty jest jedną z łatwiejszych czynności jakie można zrobić i efekt będzie widoczny od razu, albo działa albo nie. powodzenia i cierpliwości życzę bo mnie by już szlag trafił przy takich przepychankach adam Wiem ale instalator musi ja pewnie kupic w ciemno i z tad chyba klopot, a serwis gdyby dzialal i zechciał przyjechać moglby najpierw sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Ciril 15.12.2009 12:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 A jednak coś jest nie tak... Widocznie Twój instalator, który jest APH nie chce sobie nabijać kosztów... i tu jest pies pogrzebany. A jeżeli tak jest to szrpanina Cię nie ominie.Ale to z APH a nie z samym Buderusem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aadamuss24 15.12.2009 16:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 Niestety tutaj polityka firmy Buderus jest dziwnie oparta na serwisie prowadzonym przez instalatorów. Jeśli instalator ma robotę za kilkadziesiąt tysięcy i jakiś tam przypadek naprawy kotła, nawet odpłatnie za złotych 200 to raczej będzie pilnował tej większej kwoty niż dwóch stówek. Tylko szkoda, że klient nie wie tego wcześniej. pozdr adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kaba 15.12.2009 18:53 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2009 To jest jedna rzecz (w moim przypadku nie wystepuje bo jak pisalem instalator zjawiał sie na telefon) a druga to fakt ,ze sam nie jest w stanie wszystkiego naprawic bez wsparcia serwisu, nie ma praktycznie mozliwosci diagnostyki w elektronike i oprogramowanie( serwisant pomimo 2 kompow i 3 telefonow z konsultacjami tez nie zabardzo sobie radził i w koncu okazalo sie ze nic nie naprawil.Nie dziwię sie wiec instalatorowi że nie ma ochoty na wymiane w ciemno plyty za ktora musi zaplacic pewnie niemalo.Przypomina to sytuacje gdy oddajemy np. samochod do warsztatu na wymiane ECU ,mechanik kupuje u producenta (nomen omen np. Bosch-a)nowy komputer i kiedy okazuje sie ze jest on uszkodzony nie moze go wymienic ani naprawic przez serwis fabryczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kaba 05.01.2010 11:57 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 Niestety tutaj polityka firmy Buderus jest dziwnie oparta na serwisie prowadzonym przez instalatorów. Jeśli instalator ma robotę za kilkadziesiąt tysięcy i jakiś tam przypadek naprawy kotła, nawet odpłatnie za złotych 200 to raczej będzie pilnował tej większej kwoty niż dwóch stówek. Tylko szkoda, że klient nie wie tego wcześniej. pozdr adam Odswieze troche, ku przestrodze. Po okresie swiatecznym wznawiam walke.Okazalo sie niestety że kupujac piec Buderusa kupujemy produkt pozbawiony gwarancji oraz serwisu producenta . Zdani jestesmy jedynie na firme montujacą nam piec, nalezy wiec zwracac uwage komu to zlecamy.W przypadku gdy firma zwinie dzialalnosc lub jest niezbyt duza i koniecznosc wymiany pieca jest dla niej sporym kosztem MAMY KLOPOTY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Knopfler 16.01.2010 09:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2010 Powiem tak. Ciśnij do bólu swojego instalatora. To on jest gwarantem i to on serwisuje Twój kocioł. To on podpisywał umowę z Buderusem i on doskonale wie jakie ma obowiązki wobec klienta. Jeśli się nie potrafi z nich wywiązać to jest jego problem a nie Twój i nie Buderusa. Pracuję w firmie która od ponad 10 lat jest APH Buderusa i przez ten okres co najwyżej pięć razy wzywaliśmy do klienta serwisanta z Buderusa. W każdym innym przypadku radziliśmy sobie sami. Po prostu nie mogę zrozumieć tłumaczenia instalatora. Buderus każe mu się kontaktować wyłacznie przez maile i jeszcze na nie nie odpowiada ? Przecież to jakieś brednie. Moim zdaniem po prostu Twój instalator ci ściemnia. Ma mało doświadczenia i nie ma pojęcia co się dzieje w Twoim kotle a za wezwanie serwisanta Buderusa musi zapłacić z własnej kieszeni i nie za bardzo mu się chyba chce. Jeśli naprawdę uszkodzona jest płyta główna to dzwoń do instalatora i niech ruszy cztery litery i wyśle faks do Tarnowa Podgórnego i zamówi tą część z dopiskiem "gwarancja". Przyślą mu za darmo w ciągu 24h. Jeśli się okaże, że to jednak nie to, to ja po prostu odeśle. No chyba, że jest tak pazerny, że nie chce zapłacić 20 złotych za koszty przesyłki. wtedy zadzwoń do najbliżeszego oddziału Buderusa i powiedz, że firma taka i taka odmawia ci naprawy gwarancyjnej. Oni zrobia z nim porządek. Niestety odkąd Buderusa przajął Bosch i po przejęciu podwyższył limity sprzedaży regionalne oddziały Buderusa podpisują umowy handlowe nawet z 1-osobowymi firemkami, które nie mają ani doświadczenia, ani mocy przerobowych ani ochoty zajmować się serwisem. Potem wychodzą takie kwiatki. A w rezultacie traci na tym wizerunek marki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kaba 16.01.2010 09:36 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2010 Knopfler dzieki za odpowiedz. firma jest spora, robią od projektu do uruchomienia nawet duze obiekty przemyslowe i sa wieloletnim APH Buderusa.On tez mowi ze pierwszy raz musi wzywac serwis firmowy, moze dlatego nie ma doswiadczenia w kontaktach z buderusem. Powiem z ta wymiana plyty i zobaczymy co odpowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 16.01.2010 10:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2010 No to tej firmy pieca na pewno nie kupię. Dzięki za opinię.Dzięki bezsensownej polityce, firma traci klientów. I bardzo dobrze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Ania _M 30.01.2010 14:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2010 Ja też właśnie muszę kupić piec, i miałam zamiar zakupić Logamaxa Plus GB022, ale po tych wypowiedziach chyba zrezygnuję, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
latarka 08.02.2010 12:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Lutego 2010 witam od niedawna jestem użytkownikiem pieca buderus s 111 24kw.. porażka..standardowe problemy:mały zasyp, dymi, drzewo się wiesza, nie można osiągnąć temperatury powyżej 60*C a chciałabym dodać, że podłączone jest tylko pół domu!! (5 małych grzejników i 60m podłogówki..) i nie daje rady.. a co będzie jeżeli podłączę resztę domu..Zgłosiliśmy reklamację praktycznie od razu przyjechał pan z serwisu.. i okazało się , że komun zgodny z wymaganymi parametrami nie ma odpowiedniego ciągu wymaganego do tego typu kW i praktycznie mam przegraną sprawę.. bo się uczepił!! a to że godzinę próbował w nim osiągnąć temperaturę 50* bez włączonego bojlera, kaloryferów oraz podłogówki w ogóle go nie zrobiło na nim wrażenia .. bo cug za mały i koniec!!! bo ich parametry są takie a mój komin takowych nie spełnia!!! kpina!! to ja powinnam przed zakupem pieca sprawdzić specjalnym pomiernikiem ciąg komina i wtedy odnieść się do ich tabelek i oszacować czy aby na pewno będzie się paliło... KPINA!!niech mu będzie z tym cugiem, ale sam piec nie mógł się rozgrzać SAM piec!!! z drugiej strony ten ciąg nie jest aż taki tragiczny bo ogień bardzo ładnie się pali nie dusi się.. a są problemy z osiągami co radzicie w takim wypadku.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kaba 08.02.2010 21:37 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Lutego 2010 Ania_Mnie znam sie na piecach ale napewno sa piece o tych samych parametrach i wlasciwosciach co buderus i jezeli beda posiadaly gwarancje i serwis producenta ( a nie jak buderus sprzedawcy) to juz sa o niebo pewniejsze. latarkanic nie poradze, i tak masz fart ze serwis tak szybko sie pojawil ,chyba maja blisko, z wlasnego doswiadczenia wiem ze nie predko sie znowu pojawia.Masz ten sam klopot co ja . No prawie bo u mnie wszystko gralo ,a mimo tego zostalem zostawiony na laske instalatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.