Rafał185 05.09.2024 05:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Września Dla mnie niezrozumiała jest cała procedura reklamacji. Producent jest sędzia w swojej sprawie. Stwierdza że nie właściwie eksploatujesz szafkę i temat zamyka, jaki w tym sens. Rozumiem jak jest uszkodzenie mechaniczne, coś urwane, uderzone ale żeby meble dedykowane do łazienki nie wytrzymywały kontaktu z wilgocią. To tak jak by napisać że buty do biegania rozkleiły się bo źle biegasz. Ręce opadają nikt nie bierze za nic odpowiedzialności, tylko żeby kasę od klienta wyciągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 05.09.2024 15:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Września 10 godzin temu, Rafał185 napisał: Dla mnie niezrozumiała jest cała procedura reklamacji. Producent jest sędzia w swojej sprawie. Stwierdza że nie właściwie eksploatujesz szafkę i temat zamyka, jaki w tym sens. Rozumiem jak jest uszkodzenie mechaniczne, coś urwane, uderzone ale żeby meble dedykowane do łazienki nie wytrzymywały kontaktu z wilgocią. To tak jak by napisać że buty do biegania rozkleiły się bo źle biegasz. Ręce opadają nikt nie bierze za nic odpowiedzialności, tylko żeby kasę od klienta wyciągnąć. Zawsze tak jest. Dlatego powstał urząd rzecznika konsumenta https://uokik.gov.pl/pomoc-dla-konsumentow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.