Tadeusz z Gdyni 14.03.2005 10:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Marca 2005 Oto moje pytanie wysłane do firmy DeLonghi:Półtora miesiąca temu wymieniłem instalację c.o. na gazową instalację c.o., miedzy innymi wymieniłem wszystkie 8 grzejników żeliwnych na płytowe waszej firmy De Longhi. Grzejniki sprawowały się w zasadzie dobrze do czasu gdy nie trzeba było ich odpowietrzyć. Do tego potrzebny jest mały metalowy kluczyk. Taki kluczyk ma mój instalator ale za żadne skarby nie chciał mi go odsprzedać – tłumaczył, że jest praktycznie nie do dostania. W OBI kupiłem taki kluczyk ale plastikowy. No i stało się. Podczas odpowietrzania złamał się (rozlajrował jako, że tandeta) no i woda zaczęła kapać. Dzwoniłem po instalatora, który ze swoim kluczykiem zatrzymał wodę zalewającą parkiet. Teraz nie odpowietrzam, bo nie mam czym, a za każdą wizytę instalatora nie zamierzam płacić (za dojazd itd.). Gdybym wiedział że firma De Longhi olewa nabywców swoich grzejników (taki kluczyk powinien być dołączony do każdego zapakowanego grzejnika !!!), to bym zakazał instalatorowi kupować grzejniki, których nie można samemu odpowietrzać, albo wzywać do każdego grzejnika instalatora. (może o to Wam chodzi aby dawać zarobić instalatorom – być może instalatorzy odpalają coś firmie De Longhi?). List ten piszę podenerwowany, nadziei na jakąkolwiek odpowiedź raczej nie mam (większość firm w tej wolnej III RP po sprzedaży artykułu, olewa klienta). Zresztą jak nie dostanę nigdzie takiego kluczyka to sprawę nagłośnię mailami w mediach, w imieniu innych użytkowników Waszych grzejników (mam już praktykę, wygrałem takim sposobem z tepsą) A oto odpowiedź prezesa:Szanowny PanieJestem zaskoczony takim tonem pańskiego listu. Rozumiem Pana zdenerwowanie,ale taki ostry ton Pana nie usprawiedliwia. W Polsce w dobrym tonie jest abyinstalator po wykonaniu instalacji u klienta zostawił kluczyk doodpowietrzenia. Nasza firma nie dysponuje kluczykami. Niemniej chciałbym zaznaczyć, że kluczyki do odpowietrzania można kupić wkażdym dobrym sklepie instalacyjnym lub markecie budowlanym. Kosztuje kilkazłotych. Jeżeli Panu nie uda się zdobyć kluczyka, proszę o informację gdziePan nabył grzejniki. Postaram się przesłać do dystrybutora parę sztuk, którekupie w Warszawie.Odpowietrzenie można przeprowadzić również za pomocą dobrze dobranegośrubokrętu. Sam często tak robię. Proszę spróbować.Nie "olewamy", jak Pan twierdzi, naszych klientów. Nie ma też obowiązkudołączania do każdego grzejnika kluczyka, jest to indywidualna sprawakażdego użytkownika. Odpowietrzniki montowane w naszych grzejnikach nie są nietypowe, w grzejnikach wielu firm występują takie lub bardzo podobne.To, że u Pana grzejniki często się zapowietrzają, nie jest zjawiskiemnormalnym, grzejniki w dobrze zaprojektowanej i wykonanej instalacji pokilku odpowietrzeniach nie powinny się zapowietrzać. Świadczy to o niskimlub niestabilnym ciśnieniu w Pańskiej instalacji. Mam nadzieję, że otrzymał Pan ode mnie wyczerpujące informacje. Z poważaniemDawid Adamaszwilidyrektor generalnyDe'Longhi Clima Polska Sp. z o.o.ul. Powązkowaska 1501-797 Warszawatel. 022 5623310fax. 022 5623316 KOMENTARZE FORUMOWICZÓW? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
echo 14.03.2005 19:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Marca 2005 A co sądzicie o grzejnikach STELRAD?Hurtownia, w której 3 lata temu kupiłem Radsony, teraz w większości handlują Stelradami (podobno z powodu na lepsze ceny przy podobnej jakości).Czy ktoś użytkuje Stelrady????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tadeusz z Gdyni 14.03.2005 20:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Marca 2005 Otrzymałem też pomoc, ale nie od DeLonghi - oto maile:Szanowny Panie Rozumiejąc desperację w związku z sytuacją w której się Pan znalazł, mimoże problem nie dotyczy grzejników Purmo, postanowiliśmy pomóc w zaistniałejsytuacji. Wysyłamy na podany adres nasz firmowy przybór do odpowietrzaniagrzejników i mamy nadzieję, że będzie pasował do odpowietrznika który jestw pańskim grzejniku. Za kilka dni powinien znaleźć się u Pana ( jeślipoczta nie nawali ). Z poważaniem Roman StrzelczykKierownik Działu TechnicznegoRettig Heating Sp. z o.o.ul. Rtm. Pileckiego 9102-781 Warszawatel. + 48 22 643 25 20 w.116;kom. +48 691 744 061;fax + 48 22 643 99 95e-mail: [email protected]http://www.purmo.com; http://www.purmoprojektant.home.pl—— Przesłane przez: Roman Strzelczyk/Rettig Heating Sp.z o.o./Rettig Groupw dniu 2005-03-14 12:14 ----- Robert Skomorowski/Retti g Heating Sp.z Do o.o./Rettig Group Roman Strzelczyk/Rettig Heating Sp.z o.o./Rettig Group@RETTIG GROUP 2005-03-14 11:49 DW Temat PD: De (kluczyk) Longhi Robert SkomorowskiDział TechnicznyRettig Heating Sp. z o.o.ul. Pileckiego 9102-781 Warszawatel.: +48 22 6432520 wew. 130tel.: +48 691 856101fax.: +48 22 6439995e-mail: [email protected]http://www.purmo.com—— Przesłane przez: Robert Skomorowski/Rettig Heating Sp.z o.o./RettigGroup w dniu 2005-03-14 11:55 ----- Ewa Lubryczynska/Rett ig Heating Sp.z Do o.o./Rettig Group Robert Skomorowski/Rettig Heating Sp.z o.o./Rettig Group@RETTIG 2005-03-14 08:13 GROUP, Hubert Pieknik/Rettig Heating Sp.z o.o./Rettig Group@RETTIG GROUP DW Temat PD: De (kluczyk) Longhi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
echo 19.03.2005 15:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Marca 2005 Mam do wyboru:1) Radson2) Stelrad3) DeLonghi Proszę o opinie nt Stelradów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.