Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

pytania sa ,widze a gdzie odpowiedzi ??:)

 

Klich znowu " zapomniał " :eek:

1. Czy pilot ma prawo odmówić wykonania rozkazu zwierzchnika Sił Zbrojnych RP?

3. Czy Minister, podejmując decyzję o odznaczeniu, chciał pokazać, iż będzie premiował w przyszłości przypadki niesubordynacji, tchórzostwa i odmawiania wykonywania rozkazów?

7. Jak MON zamierza reagować, jeśli w przyszłości będą powtarzać się tego typu przypadki odmawiania zmiany kierunku lotu?

Choć to przykre to cześć odpowiedzi uzyskał "Gosiu" 10 kwietnia, choć chyba nie zdążyły dotrzeć do jego świadomości.

Na resztę odpowie raport końcowy po zakończeniu śledztwa.

Ciekawe czy dalej wtedy będzie Ci do śmiechu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,9k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Choć to przykre to cześć odpowiedzi uzyskał "Gosiu" 10 kwietnia, choć chyba nie zdążyły dotrzeć do jego świadomości.

Na resztę odpowie raport końcowy po zakończeniu śledztwa.

Ciekawe czy dalej wtedy będzie Ci do śmiechu?

Minęło 2 lata a Klich dalej nie odrobi lekcji, ale on jest zewntrz i jest jak dziecko we mgle :yes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Choć to przykre to cześć odpowiedzi uzyskał "Gosiu" 10 kwietnia, choć chyba nie zdążyły dotrzeć do jego świadomości.

Na resztę odpowie raport końcowy po zakończeniu śledztwa.

Ciekawe czy dalej wtedy będzie Ci do śmiechu?

Minęło 2 lata a Klich dalej nie odrobi lekcji, ale on jest zewntrz i jest jak dziecko we mgle :yes:

... marian, ... może już lepiej posłuż się jakimś cytatem :) ... trudno cię zrozumieć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yarpenowski, wszystko bardzo fajne, ale jeżeli nie ma dowodów na to, że prezydent wywierał wpływ na pilotów, to pozostają jedynie - no nie da się użyć innego słowa - insynuacje.

 

... albo teorie spiskowe - zgodnie z tematem wątku. Nie twierdzę, że Lech Kaczyński stał nad pilotami i żądał natychmiastowego lądowania. Sądzę natomiast, że piloci doskonale zdawali sobie sprawę czym mogłoby się skończyć próba zasugerowania lądowania na innym lotnisku. Kapitan A. Protasiuk był przecież drugim pilotem w trakcie lotu do Gruzji i na pewno wiedział dokładnie jaka burza rozpętała się wkoło kapitana G. Pietruczuka po jego odmowie lądowania w Tbilisi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... albo teorie spiskowe - zgodnie z tematem wątku. Nie twierdzę, że Lech Kaczyński stał nad pilotami i żądał natychmiastowego lądowania. Sądzę natomiast, że piloci doskonale zdawali sobie sprawę czym mogłoby się skończyć próba zasugerowania lądowania na innym lotnisku. Kapitan A. Protasiuk był przecież drugim pilotem w trakcie lotu do Gruzji i na pewno wiedział dokładnie jaka burza rozpętała się wkoło kapitana G. Pietruczuka po jego odmowie lądowania w Tbilisi.

No, przeca medal dostał :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... albo teorie spiskowe - zgodnie z tematem wątku. Nie twierdzę, że Lech Kaczyński stał nad pilotami i żądał natychmiastowego lądowania. Sądzę natomiast, że piloci doskonale zdawali sobie sprawę czym mogłoby się skończyć próba zasugerowania lądowania na innym lotnisku. Kapitan A. Protasiuk był przecież drugim pilotem w trakcie lotu do Gruzji i na pewno wiedział dokładnie jaka burza rozpętała się wkoło kapitana G. Pietruczuka po jego odmowie lądowania w Tbilisi.

 

-

 

No jak to nie.

 

 

Był w kabinie pilotów i kazał im lądować - ten głos .......

 

 

Trochę się to kłóci, że * błąd pilota * ale ok .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spora część społeczeństwa nie obnosi się ze swoimi przemyśleniami i przypuszczeniami jak z prawdą objawioną i dopuszcza różne możliwe warianty. Są w błędzie. Niektórzy przecież wiedzieli od samego początku.

W/g mnie warto by było ustalic szczegóły co do współpracy załogi samolotu a obsługi lotniska.

Jeżeli faktycznie obsługa lotniska straciła kontakt radiowy z samolotem 10 minut przed kartastrofą to czyja była wina jeżeli łącznośc była z obu stron sprawna??

Jak poprzednio pisałem samolot był w/g mnie naprowadzany na lotnisko "po palcu".

Kto miał do czynienia z lotnictwem lub trochę wyobraźni to zdaje sobie sprawe jak wygląda ":naprowadzanie samolotu przez obsługe lotniska na pas przy braku widocznosci pasa przez obsługe samolotu i niesprawnym systemie r/lok. na lotnisku przez obsługe na lotnisku.

Poprostu; " 2 ślepych w sklepie z porcelaną jeden ma się po nim poruszać a drugi ma go tak poprowadzić żeby nic nie przewrócił":stirthepot:

Edytowane przez mariankossy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...