Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 1,9k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Spora część społeczeństwa nie obnosi się ze swoimi przemyśleniami i przypuszczeniami jak z prawdą objawioną i dopuszcza różne możliwe warianty. Są w błędzie. Niektórzy przecież wiedzieli od samego początku.

 

-

 

No właśnie - coś ci świta - dopuszcza różne możliwe warianty a nie tylko - błąd pilota :cool:

 

-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytałem stenogramy i jak dla mnie jeszcze jeszcze więcej pytań bez odpowiedzi,

uważam że stenogramy z rozmów powinny byś opublikowane równocześnie z parametrami lotu i pracy maszyny,

opublikowanie samych stenogramów nie wyjaśnia niczego i tylko wywołuje kolejne bezsensowne spekulacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez dzisiaj specjaliści lotniczy we wszystkich wiadomościach, na wszystkich kanałach mówili, że do pełnego obrazu brakuje zestawienia z rejestratorami lotu i z zapisem rozmów na wieży.

Dopiero synchroniczne połączenie tych trzech zapisów powinno dać pełny obraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero synchroniczne połączenie tych trzech zapisów powinno dać pełny obraz.

 

A jeszcze pełniejszy, dałoby ujawnienie treści rozmów z (zaginionych!!) telefonów satelitarnych prowadzonych z pokładu samolotu oraz odpytanie tych, do których telefonowano.

 

A tu ani marnego słowa na ten kluczowy, moim zdaniem temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-

 

Ten typ maszyny ma za sobą jakieś 60 katastrof .

 

Słynna była sprawa gdy prezydent Bułgarii o d m ó w i ł wejścia na pokład - to samo zrobili turyści francuzcy , których jakaś firma turystyczna chciała czarterem wysłać do Egiptu - odmówili wejścia na pokład tegp złomu .

 

To , że Rosjanie bronię osiągnięć swojej myśli technicznej - jest zrozumiałe bo troche jeszcze tego lata w Afryce chyba .

 

-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-

Ten typ maszyny ma za sobą jakieś 60 katastrof .

Słynna była sprawa gdy prezydent Bułgarii o d m ó w i ł wejścia na pokład - to samo zrobili turyści francuzcy , których jakaś firma turystyczna chciała czarterem wysłać do Egiptu - odmówili wejścia na pokład tegp złomu .

To , że Rosjanie bronię osiągnięć swojej myśli technicznej - jest zrozumiałe bo troche jeszcze tego lata w Afryce chyba .

-

 

A morał (wniosek/zarzut/przemyślenia) z tego taki, że ... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbezpieczniej na własnych nogach (szłapcugiem) :D

-

 

Ten typ maszyny ma za sobą jakieś 60 katastrof .

 

Słynna była sprawa gdy prezydent Bułgarii o d m ó w i ł wejścia na pokład - to samo zrobili turyści francuzcy , których jakaś firma turystyczna chciała czarterem wysłać do Egiptu - odmówili wejścia na pokład tegp złomu .

 

To , że Rosjanie bronię osiągnięć swojej myśli technicznej - jest zrozumiałe bo troche jeszcze tego lata w Afryce chyba .

 

-

Ten typ samolotu wcale nie wypada tak źle na tle innych, choć do doskonałości mu na pewno brakuje, a i myśl techniczna nie jest pierwszej świeżości.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofy_samolot%C3%B3w_cywilnych

 

Ale barakuda ma proste myślenie.

Ruskie - плохое,

Hameryckie - the best

Statystyki się nie liczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tak. Tylko z tej tabelki niewiele wynika. Nie ma nic o tym, jak często dochodzi do katastrof danego typu na tle ile ten typ spędza czasu w powietrzu. No i fajnie jest porównywać katastrofę Tu 154 M z Airbusem A310. Airbus uległ awarii tuż po starcie, a Tu 154 M został zestrzelony.

Edytowane przez m.k.k
link działa :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypuszczam że to zestawienie może być nawet niekompletne.

W sumie pokazuje tylko jakie typy samolotów uległy katastrofom w okresie powojennym, i na pewno Tupolewy nie są na pierwszym miejscu.

O jakiś głębszych porównaniach raczej mowy być nie może.

Obiło mi się gdzieś o uszy, że są w rankingu światowym na trzeciej pozycji, bez uwzględnienia typów.

 

Tu 154 M został zestrzelony.

No chyba że tak. :D

Tego nie brałem pod uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj mam niezły fragment, który pokazuje do jakiego można dojść skretynienia :

 

pisze niejaki Ewikron, pt., 04/06/2010 - 20:42

"Tusk ma krew na rękach, pierwszy z brzegu powód: zdecydował się reprezentować państwo Polskie 7.IV. tym samym lekceważąc głowę państwa, tym samym wiedział że sprowokuje osobny lot prezydenta 10.IV. Wiedział, że prezydencka wizyta nie będzie żadnym ważnym wydarzeniem w Rosji - co potwierdzają liczne karygodne zaniedbania organizacyjne, jak i brak odpowiedniego zabezpieczenia tejże wizyty. Do momentu katastrofy ten scenariusz wpisywał się w znany już od ponad dwóch lat prześmiewczy skecz.

Po katastrofie kiedy za kilka dni minie miesiąc od, trudno mi się oprzeć wrażeniu wręcz zdrady. Bo czym jak nie zdradą jest oddanie śledztwa całej inicjatywy ruskim, forsowanie stanowiska strony rosyjskiej, spowalnianie, dezinformacja, wreszcie czyszczenie pola w IPN i innych instytucjach?

Patrząc na zdjęcia mankietu (1940-guziki,2010-spinki) i innych pozostałości powoli wracam do swojej pierwszej myśli: że to zrobili "nasi". z pewnością przy współudziale ruskich, teraz będąc już całkiem w ich rękach z powodów "śledztwa"."

 

łatwo namierzycie to forum - można się pośmiać za darmo..... sami nie uwierzycie co "prawdziwi patryjoci polscy" mogą powymyślać.....

Edytowane przez BOHO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...