pestka56 18.05.2012 21:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Maja 2012 Przykro mi czytać Wasze wpisy, bo dotąd darzyłam Ogrody Traw dużym zaufaniem. Może po prostu zadzwońcie do firmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
magnolia 21.05.2012 07:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 Wiecie, ta zima dla traw była niezwykle trudna. U mnie wymarzły rzeczy które latami rosły pięknie. Wiem że stąd Surowińscy mają kłopot.Wciąż wierzę że szybko staną na nogi i jakość materiału i obsługa się poprawią.Trzymam za nich kciuki bo nie ma w kraju tak dobrego źródła informacji i rzadkich gatunków jak u nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pestka56 21.05.2012 08:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 Magnolia, popieram Twoje zdanie całym sercem. U mnie też widać skutki tej nietypowej zimy. Połowa traw wymarzła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zdzisiek.b 22.05.2012 09:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Maja 2012 czy macie jakieś zastrzeżenia do realizacji zamówień w sklepie państwa Surowińskich ogrody traw? Na innym forum ogrodniczym wyczytałam ostrzeżenie, żeby wstrzymać się z zamówieniami, z uwagi na złą jakość sadzonek i co gorsza kłopoty z realizacją zamówień. Ja złożyłam zamówienie 2 maja, od razu wpłaciłam i faktycznie do tej pory nie mam zrealizowanego zamówienia. Czekałam spokojnie, ale teraz się przestraszyłam... Ja też złożyłam swoje zamówienie w lutym br. Zamówienie było kilka razy zmieniane, bo sprzedawcy to ludzie o ogromnej wiedzy, więc podpowiadali, zastępowali by zniwelować braki wiedzy u projektanta. Zamówienie chciałem otrzymać w kwietniu, ale po rozmowach z panią Anetą uległem i przestałem być namolnym klientem. I wcale tego nie żałuję - przeciwnie. Rośliny dostałem po ponad 1,5 miesiąca oczekiwania, ale za to pięknie zapakowane, w ładnej kondycji i dobrej cenie. Będę ich polecał wszystkim i teraz rozumiem ich politykę. Nie liczy się zdwakowo zrealizowane zamówienie, ale satysfakcja klienta. Powtórzę to, co wielokrotnie usłyszałem - jeśli chce się mieć ładne sadzonki w kwietniu, to trzeba wybierać rośliny w typie kostrzew, które wcześnie startują, a nie miskanty, których o tej porze w ogóle nie widać. Popatrzcie drogie forumowiczki na stan waszych ogrodów po tej zimie i zanim zaczniecie wydawać negatywne opinie, zastanówcie się nad tym bo złe słowo idzie w eter. Ja już wykroiłem kolejne miejsce na trawy i czekam cierpliwie aż ukorzenią się ciekawostki, które planuję wprowadzić na reprezentacyjne miejsce w ogrodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pestka56 22.05.2012 09:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Maja 2012 Zdzisiek, cieszę się, że tak ładnie napisałeś o Ogrodach Traw Warto korzystać z usług ludzi, którzy nie są tylko sprzedawcami. U Państwa Surowińskich można zawsze otrzymać wartościową poradę popartą głęboką wiedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ave 22.05.2012 14:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Maja 2012 (edytowane) nie wiem zdzisiek b. gdzie widzisz negatywne opinie i dlaczego tak się zacietrzewiasz ... TU żadnych negatywnych opinii nie ma, tylko przedstawiony stan obecny. Zima to siła wyższa, ale fachowiec powinien wiedzieć, kiedy rośliny należy sprzedać Z faktami się nie dyskutuje skoro coś zostało sprzedane jako roslinka dobra a jest przemarznieta.... Umawiałam się, że "niewykiełkowane" rośliny zostaną wysłane, tym bardziej, że mam do zamówienia jeszcze trochę roślinek. Nawet fachowcy popełniają błędy - raczej chodzi o to, by w razie takowych "ogarnąć" sytuację, inaczej jeśli klient czuje się ignorowany - może stracić dobre zdanie, prawda ? Rozumiem, że moje obiecane roslinki jeszcze nie urosły więc cierpliwie czekam Edytowane 22 Maja 2012 przez ave! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zdzisiek.b 22.05.2012 21:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Maja 2012 Ja się nie zacietrzewiam. Uważam, że robicie tutaj burzę w szklance wody. Ja też miałem pretensje, że nie na każdego maila była odpowiedź, , a poczucie niepewności potęgował fakt, że wpłaciłem zaliczkę za to zamówienie nie znając w ogóle realiów sprzedaży wysyłkowej. Ale w moim zamówieniu było 186 traw. Każda z nich starannie zapakowana. Przyszło w sumie ponad 10 kartonów z roślinami. Zniszczonych z tego były może 3-4, ale w minimalnym stopniu i już jak patrzę na rabatę, to widać, że się zregenerowały. Pomyślcie, ile czasu trzeba poświęcić, żeby to wszystko zapakować? Ja swoją przesyłkę odpakowywałem prawie dwa dni! Pani Aneta mówiła, że woli te paczki pakować bo to lepsza robota niż ich rozpakowywanie, z czym się zgodzę, ale skoro sami tutaj piszecie, że tyle z was zamówiło rośliny, to pomyślcie, że oni teraz zawijają jak świstaki w te sreberka i nie sądzę, że celowo unikają kontaktu żeby klienci czuli się ignorowani Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pestka56 22.05.2012 22:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Maja 2012 Zdzisiek, PLEASE , pokaż te nasadzenia, może nie koniecznie tu. Jest wątek traw ozdobnych. Tam napewno więcej osób będzie chciało podziwiać. Ja jestem bardzo ciekawa, co powstało z takiej ilości trawek. Prośba jest też przyszłościowa, bo chętnie poobserwuję, jak z małych roślinek powstaje wspaniały ogród traw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
duduś 23.05.2012 08:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 Ja natomiast dzisiaj dostałam całkiem ładną przesyłkę z " trawki " pl. od pana Smal - b. szybka dostawa ( zaz. że przez kuriera a nie pocztę P) http://img406.imageshack.us/img406/6154/img0016lm.jpg Uploaded with ImageShack.us http://img220.imageshack.us/img220/3118/img0017vu.jpg Uploaded with ImageShack.us Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pestka56 23.05.2012 09:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 Też moje pierwsze trawki kupowałam u p. Smala. Bez zastrzeżeń. A p. Surowińscy na pewno zaraz wyjdą na prostą Duduś, jakby ziemię - choć nie sądzę - miały ciut suchą, namocz je z godzinkę w wodzie przed posadzeniem. A potem co wieczór solidnie podlej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
duduś 23.05.2012 09:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 oj powiem Ci że ziemia była wspaniale zabezpieczona - wilgotna - ale one faktycznie doszły w 2 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pestka56 23.05.2012 09:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 Nio, to posadź wieczorem najlepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jata 23.05.2012 18:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 Ja się nie zacietrzewiam. Uważam, że robicie tutaj burzę w szklance wody. Ja też miałem pretensje, że nie na każdego maila była odpowiedź, , a poczucie niepewności potęgował fakt, że wpłaciłem zaliczkę za to zamówienie nie znając w ogóle realiów sprzedaży wysyłkowej. Ale w moim zamówieniu było 186 traw. Każda z nich starannie zapakowana. Przyszło w sumie ponad 10 kartonów z roślinami. Zniszczonych z tego były może 3-4, ) To ja zadałam to pytanie, które wg Ciebie wywołało burzę w szklance wody. W przeciwieństwie do Ciebie wielokrotnie wcześniej zamawiałam przez internet rośliny, bo po prostu czasami ich nie ma w szkółkach na miejscu. Rośliny miałam wysyłane zawsze od razu, jesli był jakikolwiek problem, to sprzedawca pierwszy się ze mną kontaktował. Tu ten kontakt nie był najlepszy, ale nie przejmowałam się. Dopiero posty ostrzegające przed zakupami u państwa Surowińskich na innym forum wywołały mój niepokój. Zadałam to pytanie by dowiedzieć się od osób z tego forum, czy mieli problemy z zakupami w tym sklepie. Zwyczajnie i po ludzku się niepokoiłam. Teraz sama mogę sobie odpowiedzieć na swoje pytanie, bo przesyłkę otrzymałam wczoraj i nie mam żadnych zarzutów co do jakości sadzonek. Wcześniej otrzymałam długiego, szczerego maila od pani Anety, który już mnie znacząco uspokoił. Nie będę cytować calego tego maila, ale m. in. pani Aneta przyznała w nim, że tegoroczna zima dla traw była wyjątkowo trudna. Trawy ruszają późno i by mieć pewność, że trawy żyją winny być wysyłane później. Niektórzy się niecierpliwią i im wysyłane są trawy wcześniej, a mogą być to trawy "niepewne". Może wobec innych powinna być tak samo szczera. Ja osobiście zastrzeżeń do realizacji zamówienia - terminowości, jakości przesyłki nie zgłaszam. Dodam tylko, że jak odpakowywałam wczoraj na wieczór swoje 45 doniczek, to zrozumiałam dlaczego pani Aneta czasem nie ma czasu na odbieranie maili. Tak pieczołowicie zapakowanych roślin jeszcze nie dostałam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kondoria 30.05.2012 08:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 Bardzo polecam : http://www.boryslawice.pl/Można zamówić mailem, lub przez Allegro. Robiłam tam zakupy kilka razy i za każdym byłam bardzo zadowolona. Mają dobre ceny, błyskawiczna realizacja i co najważniejsze przemiła obsługa i dobry kontakt mailowy i telefoniczny. Sadzonki ładne, dobrze zapakowane. No i do każdej przesyłki dostałam gratisy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
duduś 30.05.2012 18:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 Czy moją nowo posadzone trawki mam podlewać codziennie - jak długo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pestka56 30.05.2012 19:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 Co wieczór, Duduś. Zobaczysz, że zaczęły rosnąć, to możesz zacząć podlewać wtedy, kiedy zobaczysz, że ziemia przesycha (podłub palcem na kilka cm). Trawy rosną szybciej jak mają bardziej wilgotno, ale nie można też ich zalewać. Niektóre są w ogóle sucholubne. Poczytaj w encyklopedii na Ogrody Traw o konkretnych trawach i ich wymaganiach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 30.05.2012 22:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 A ja zamówiłam towar u oczarjp (duża ilość aralii), ustaliłam dostawę, adres, wpłaciłam zaliczkę, wysłałam maila z potwierdzeniem przelewu i dostałam potwierdzenie o przyjęciu zamówienia do realizacji i towaru nie dostałam przez 2 tygodnie. To były rośliny do unijnego projektu (szkolenia) i musiały dojść w konkretnym przedziale czasowym, o czym też powiadomiłam w mailu. Gdy zadzwoniłam, dowiedziałam się, że nikt nic nie wie, że zapomnieli, że nikt się nie poczuwa, i o co robię raban, bo przecież zwrócą mi pieniądze. Zostałam z praktykantami bez części roślin, które mieli posadzić, mam nierozliczone koszty projektu (na praktyki musiałam wydać konkretną kwotę) przez kompletny brak profesjonalizmu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
summer78 31.05.2012 06:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 A ja zamówiłam towar u oczarjp (duża ilość aralii), ustaliłam dostawę, adres, wpłaciłam zaliczkę, wysłałam maila z potwierdzeniem przelewu i dostałam potwierdzenie o przyjęciu zamówienia do realizacji i towaru nie dostałam przez 2 tygodnie. To były rośliny do unijnego projektu (szkolenia) i musiały dojść w konkretnym przedziale czasowym, o czym też powiadomiłam w mailu. Gdy zadzwoniłam, dowiedziałam się, że nikt nic nie wie, że zapomnieli, że nikt się nie poczuwa, i o co robię raban, bo przecież zwrócą mi pieniądze. Zostałam z praktykantami bez części roślin, które mieli posadzić, mam nierozliczone koszty projektu (na praktyki musiałam wydać konkretną kwotę) przez kompletny brak profesjonalizmu. Przepraszam, że tak poza tematem, ale Elfir chciałam zapytać czy twój wątek z poradami już na stałe jest zamknięty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 31.05.2012 08:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 nie jest zamknięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
duduś 31.05.2012 19:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 potwierdzam że w Oczarjk ( chociaż mają wiele roślin , w dobrych cenach ) zawsze są problemy z dostawą -oni są na północy kraju i na południe przesyłka dochodzi b. pózno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.