klientt 10.12.2010 18:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2010 Mieszkamy w nowym wymarzonym domu od trzech miesięcy. Kuchnie zamówiliśmy w Meblobuku (kuchnia, projekt, montaż - komplet żeby nie mieć zmartwień). Montaż rozpoczął się 2,5 miesiąca temu - wielokrotne malowania frontów (przeszliśmy całą palete:smugi, różnorodność odcieni itd. i tak się różnią , ale "drewno ma swoje prawa") Dziś trzy dni po wizycie panów montażystów odpadły nam drzwiczki (porada telefoniczna , gdyż na wizytę i naprawienie "nie ma czasu" - jak naprawić - usługa nadmieniam opłacona no i przecież mamy gwarancję). Na stronie Meblobuku - opinie klientów to samo,chociaż nie jesteśmy sami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ANSE72 10.12.2010 18:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2010 Pytanie jakie masz zawiasy jakiego Typu i w jaki sposób wypadły fronty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jaro64 17.06.2012 07:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 Pracowalem jako montarzysta w tej firmie. Zaden montarz nie zakonczyl sie w terminie , zawsze cos brakowalo. A NA KONIEC WSPOLPRACY ZOSTALEM OSZUKANY PRZEZ DYREKTORA PARYSIA. Metoda bardzo prosta , metoda spychowa. Prosze zkontaktowac sie z kierownikiem salonu, kierownik salonu prosze sie zkontaktowac z dyrektorem Parysiem. I tak w kolo komina. Dziekuje tobie Meblobuk. MONTARZYSCI I KLIENCI OMIJAJCIE TA FIRME SZEROKIM LUKIEM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Nataly Design 18.06.2012 10:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 Mieszkamy w nowym wymarzonym domu od trzech miesięcy. Kuchnie zamówiliśmy w Meblobuku (kuchnia, projekt, montaż - komplet żeby nie mieć zmartwień). Montaż rozpoczął się 2,5 miesiąca temu - wielokrotne malowania frontów (przeszliśmy całą palete:smugi, różnorodność odcieni itd. i tak się różnią , ale "drewno ma swoje prawa") Dziś trzy dni po wizycie panów montażystów odpadły nam drzwiczki (porada telefoniczna , gdyż na wizytę i naprawienie "nie ma czasu" - jak naprawić - usługa nadmieniam opłacona no i przecież mamy gwarancję). Na stronie Meblobuku - opinie klientów to samo,chociaż nie jesteśmy sami. Witam , w jakim sensie odpadły drzwiczki ? Może się tylko "odpięły" z zawiasu Proszę przesłać do mnie foto na mój adres [email protected] to zobaczę o co chodzi . Pozdrawiam , Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 18.06.2012 11:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 nataly - odpowiadasz na jakiegoś starego posta sprzed 2 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.