Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

dla alergików


viento

Recommended Posts

witam wszystkich

 

może zaczynam głupi i niepotrzebny wątek, ale jestem całkowicie zielony w tematach budownictwa i szukam, czytam, uczę się - jak tu zbudować domek dla swojej rodziny.

 

mam w rodzinie alergików (roztocza kurzu) i nie mam pojęcia jaki system ogrzewania wybrać, by mieszkać w zdrowiu (jest to wartość nadrzędna, więc liczę się z kosztami); planuję domek z poddaszem mieszkalnym 154 m2, podwójny garaż, wejście od północy lub północnego zachodu. czy podłogówka na parterze a na poddaszu grzejniki niskotemperaturowe to dobry pomysł?

 

bardzo proszę o rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za podpowiedzi

 

czy kiedykolwiek słyszeliście, by podłogówka na poddaszu była przyczyną bólów głowy u domowników?

 

co sądzicie o zamontowaniu rekuperatora? trochę mam obaw związanych z nawiewem powietrza i filtrami (kurz, pleśnie itp) - czy moje obawy są słuszne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy kiedykolwiek słyszeliście, by podłogówka na poddaszu była przyczyną bólów głowy u domowników?

 

Litości.... tyle już głupot słyszałem o pdłogówce. Generalnie ci którzy podłogówki nie mają plotą tego typu bzdury, ci co podłogówkę maja tylko na parterze - żałują że nie dali wszędzie, a ci co dali wszędzie doradzają innym żeby tak zrobili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie historie o podłogówce słyszałem od pewnego architekta i nieco mnie to zdziwiło, ale ja znam się zupelnie na czym innym niż budowa domu, dlatego chętnie usłyszę wasze opinie, sorki, jeśli bedę pytał o dziwne rzeczy

("nie śmiać się z dziwolągów!" - skąd to znacie?)

 

do podłogówki miałem w planach podłączenie pompy ciepła

czy mam pomyśleć o innym dodatkowym systemie?

 

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

To ja jeszcze trzy grosze wrzucę :)