miki121 13.01.2013 11:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Ok, chociaż jak w ost tygodniu w Gliwicach średnia była 1,3*C to możemy przyjąć 2* i cop=2,59, zatem pc pobierając 70kWh/dobę do systemu dostarcza 181,3kWh, jeśli z tego na cwu odejmiemy 15kWh to na ogrzewanie w tych warunkach idzie 166,3kWh. Po podstawieniu tej wartości do mojego kalkulatora strata domu wynosi 330W/K, niezbędna moc kotła 16,5kW (jest wyliczona bez cwu), zapotrzebowanie na co wypada 44,5k kWh/rok do tego na cwu 5,5k kWh (15*365), razem 50k kWh/rok. Z moich obliczeń wynika, że ta pc będzie miała problem z ogrzaniem domu Magnolii do 23*C (plus cwu) przy temp -12* (przy tej temp przyjmuję moc na 13kW) Dlatego ma ona wsparcie w dwóch opcjach do wyboru 9kW grzałki i kocioł na ekogroszek.. Też tłumaczyłem Magnoli że przy pompie PC-PW powinien zejść z temp. w domu do 21 stopni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piter719 13.01.2013 12:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 z moich obserwacji wynika, że defrosty bardziej zależą od mocy z jaką pracuje pompa niż od temp. przy pracy 100% defrost jest co niecałą godz. jak idzie ok30% to spokojnie 2 godz. bez defrostu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kbab 13.01.2013 12:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 (edytowane) kbab O ile dobrze pamiętam, "Magnolia18" podawał, że jego PC bez problemu utrzymywała w domu temperaturę zadaną (23*C) przy mrozach sięgających -10*C. Nocny przymrozek do -10* nie wyznacza średniej dobowej, taką średnią najlepiej odczytać ze str meteo dla danej miejscowości (to nie jest prosta śr arytmetyczna ale mediana). Może w tym roku doczekamy się takich mrozów wtedy okaże się czy wyliczyłem prawidłowo. Też tłumaczyłem Magnoli że przy pompie PC-PW powinien zejść z temp. w domu do 21 stopniTo nie jest takie proste w jego przypadku ponieważ ma tradycyjne grzejniki, one zapewniają komfort cieplny przy nieco wyższej temp niż podłogówka. Najprościej byłoby zmierzyć temp podłóg w pasie brzegowym domu, ale to stary budynek i nie należy się spodziewać sensacyjnych danych. Edytowane 13 Stycznia 2013 przez kbab Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
chcialbympompe 13.01.2013 19:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Jest gwarant: Atlantic Polska i niech się tym zajmą. A na nowej stronie www piękne hasła: Ekipy montażowe są wspierane przez dwóch techników działu serwisowego odpwiedzialnych za uruchomienie, regulację i serwis gwarancyjny i pogwarancyjny montowanych przez Nas urządzeń. To jak Michale? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 13.01.2013 19:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 No i serwisujemy ale musi być zachowana procedura. Zgłoszenie do Atlantic polska a oni kierują do Nas i decydują co i jak Dodatkowo każda firma z którą współpracujemy ma inne warunki gwarancji które musimy przestrzegać. Rozumiesz to??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
r19 13.01.2013 19:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Chcialbympompe..... ale dostales juz przesylke, prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 13.01.2013 19:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Nie nie dostała z mojej winy Ulżyło Dopiero w tym tygodniu dostanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
r19 13.01.2013 19:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 To nie mi ma ulzyc tylko Chcialbympompe.Zapytalem z uwagi na ironiczno zaczepny ton wypowiedzi kolegi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 13.01.2013 19:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Przyzwyczaiłem się że często ludzie nie czytają warunków gwarancji.A ja za omijanie procedury aby być "pro kliencki" dostałem opierdyl i powiedziano że są procedury i mają być zachowane.Więc w przypadku kilku firm które mamy w ofercie zgłoszenie musi trafić do gwaranta a potem do Nas z wytycznymi co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
chcialbympompe 13.01.2013 19:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 To nie mi ma ulzyc tylko Chcialbympompe. Zapytalem z uwagi na ironiczno zaczepny ton wypowiedzi kolegi. Widzę, że się rozumiemy czasem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
chcialbympompe 13.01.2013 19:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Przyzwyczaiłem się że często ludzie nie czytają warunków gwarancji. A ja za omijanie procedury aby być "pro kliencki" dostałem opierdyl i powiedziano że są procedury i mają być zachowane. Więc w przypadku kilku firm które mamy w ofercie zgłoszenie musi trafić do gwaranta a potem do Nas z wytycznymi co i jak. Ale wiesz przecież, że klient (konsument) nie ma wcale obowiązku korzystania z gwarancji producenta? Może się zwrócić przez 2 lata bezpośrednio do sprzedawcy i gwarancja nie ma tu nic do rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 13.01.2013 19:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 A ja mam prawo go odesłać do producenta - bo to on decyduje.W twojej karcie gwarancyjnej też masz w miejscu gwarant: Atlantic Group.I kazali tego przestrzegać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piotrmak 13.01.2013 19:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 No przecież, stary dom z dużym zapotrzebowaniem... Do tego instalacja raczej nie niskotemperaturowa i na dokładkę pompa ciepła P-W... Splot nieszczęśliwych okoliczności. Dlaczego piszesz splot nieszczęśliwych okoliczności? Firma montująca nie wiedziała tych informacji? Na moje miało się udać i się udało. Sprzedać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piotrmak 13.01.2013 20:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 A ja mam prawo go odesłać do producenta - bo to on decyduje. W twojej karcie gwarancyjnej też masz w miejscu gwarant: Atlantic Group. I kazali tego przestrzegać. Nie i jeszcze raz nie. Sprzedawcą jesteś Ty i to ty odpowiadasz przed klientem. Umowa Twoja z Atlantic Group klienta (konsumenta) nie interesuje. Klient pozywa Ciebie (firmę w przypadku Sp. z o.o.) i Sąd wydaje wyrok "przeciwko" lub "uniewinnia" Ciebie. Atlantic Group nie ma nic do tego. Może tobie zwrócić za naprawę lub nie, ale to wasza indywidualna umowa i Twoje ryzyko prowadzenia działalności. Sprzedaję towar, który ma certyfikaty, atesty i wszystkie potrzebne "kwity". Ale to ja jestem "sprzedawcą" i ja ponoszę ryzyko. Producenta nie ma w Polsce, jest pośrednik importer który wystawia mi kwity. W przypadku dużego "W" to ja odpowiadam przed klientem, a kwitami które mam mogę sobie podetrzeć d..ę. Ryzyko prowadzenia działalności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 13.01.2013 20:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 No to ciekawe rzeczy piszesz..Ale spoko zrozumiełem Twój wywód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malux20 13.01.2013 20:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 (edytowane) dokładnie nic dodać nic ująć gwarancja producenta to jest dobrowolna propozycja producenta.kupujący nie musi z tego korzystaćmiki nie udawaj że nie wiesz o co chodzi Edytowane 13 Stycznia 2013 przez malux20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
r19 13.01.2013 20:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 A to jakis ukryty przekaz podprogowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
chcialbympompe 13.01.2013 20:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 No to ciekawe rzeczy piszesz.. Ale spoko zrozumiełem Twój wywód. Jeżeli się z tym nie zgadzasz to czas się douczyć. Prowadzenie działalności gospodarczej nie kończy się na wykonaniu roboty i skasowaniu wynagrodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 13.01.2013 20:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 No co ty nie powiesz??Jak byś nie zauważył to 5 dni spędziłem u Magnoli więc nie zarzucaj mi czegoś.Mi na urządzenie udziela gwarancji producent.Jeżeli urządzenie nie działa poprawnie - a w moim odczuciu defrost to nie wada tylko jeden z procesu pracy pompy powietrza - woda to przepraszam bardzo ale nie mogę z tym nic.Jeżeli niezależnie od obciążenia pracy pompy ma defrosty co 45 minut i się utrzymują to błąd.Jeżeli się nie utrzymują i np jutro będzie defrost co 75 a pojutrze co 52 a kiedy indziej inaczej to tak musi być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malux20 13.01.2013 20:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 ok ale z gwarancją to przyznaj mu rację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.