dar3k 29.09.2022 12:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Września 2022 Tak też będzie działać, ale poniżej jakieś temp. w trybie lato odpala pompki obiegowe - nie pamiętam jaka temp, ale bliska 0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
chcialbympompe 10.01.2023 06:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2023 Ujawnił się mały problem przy pracy z termostatem...Jeszcze nie zdiagnozowałem sytuacji, w której występuje ale chodzi o taki problem, że po wyłączeniu i włączeniu zasilania (np. wyłączenie prądu przez dostawcę) czasem pompa pozostaje w trybie lato pomimo, że termostat chce ją włączyć.Niestety nikt w Dimplexie nie wie jaka jest przyczyna. Moje podejrzenia są takie, że jeżeli wyłączenie następuje w trybie lato to PC zapamiętuje ten tryb po włączeniu i nie reaguje na termostat. Ewentualnie może chodzi o moment włączania - jeżeli wtedy jest tryb lato to taki pozostaje...Ktoś coś podpowie czy pozostają eksperymenty w różnych kombinacjach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dar3k 10.01.2023 07:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2023 To dziwne bo skoro pompa ma sterowanie trybem Auto/Lato przez wejście zew. to powinna przy starcie odczytywać te wejście i tak się ustawiać jak wejście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
manek329 09.03.2023 08:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Marca 2023 Witam, Mam zainstalowaną pompę ciepła firmy Dimplex. Chciałbym zarządzać nią/sterować za pomocą aplikacji Dimplex Home App na smartphone. Zakupiłem moduł NWPM Touch podłączyłem ją do dedykowanego gniazda w sterowniku pompy. Po włączeniu zasilania i podłączeniu go do sieci Internet obie diody w module świecą na zielono - czyli jest OK. Problem występuje w przypadku próby Rejestracji Aplikacji Dimplex Home App na smartphone (postępuje wg inst producenta). Moduł i smartphone pracują w tej samej sieci. Na smartphone mam zainstalowaną aplikację ze sklepu Play (android) i utworzone konto. Loguję się na sterowniku (panelu dotykowym) jako Service. Moduł prawidłowo pobrał adres IP z DHCP. W ustawieniach zmieniam na Home App (celem uzyskania kodu TAN). Wchodzę w ustawienia na panelu dotykowym i mam "wyszarzony" kafelek Rejestracja Home App z liczbą 1 w lewym dolnym rogu kafelka. Liczba 1 informuje, że komunikacja przebiega w jedną stronę i moduł nie łączy się z chmurą Dimplex. Do prawidłowej rejestracji musi pojawić się liczba 2. Wtedy można wejść w Rejestrację Home App celem uzyskania kodu TAN. Pytanie dlaczego pojawia mi się wspomniana liczba 1 na kafelku i nie można przeprowadzić rejestracji aplikacji? Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zeus_40 29.12.2023 00:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2023 (edytowane) A ja mam pytanie odnośnie normalnej pracy pompy LAK 9IMR. Podczas normalnej pracy pobiera moc tylko na pierwszej fazie ?Kiedy pobiera na drugiej i trzeciej ? Ok. Znalazłem chyba odpowiedź. LAK 9IMR to pompa z jedną sprężarką, więc:[ATTACH=CONFIG]467541[/ATTACH] Edytowane 29 Grudnia 2023 przez zeus_40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
chcialbympompe 29.12.2023 05:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2023 A ja mam pytanie odnośnie normalnej pracy pompy LAK 9IMR. Podczas normalnej pracy pobiera moc tylko na pierwszej fazie ? Kiedy pobiera na drugiej i trzeciej ? Ok. Znalazłem chyba odpowiedź. LAK 9IMR to pompa z jedną sprężarką, więc: [ATTACH=CONFIG]467541[/ATTACH] To chyba pompa 1-fazowa więc jeżeli jest podpięta pod 3 fazy to pewnie na pozostałych 2 są tylko grzałki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.