miloszenko 07.11.2011 22:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Listopada 2011 nieprawda. może się okazać, że przy podłodze drewnianej nigdy nie osiągnie zadanej temperatury, bo więcej będzie "uciekać" niż jest dostarczane a po założeniu płytek problem zniknie Zakladam, ze podloga jest na jakiejs izolacji, w przeciwnym wypadku cieplo obierze sobie kierunek samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bitter 08.11.2011 06:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Listopada 2011 Panowie ale chyba już rozmawiamy nie na ten temat co trzeba. To temat o materiale na ściany a nie ogrzewaniu podłogowym. No więc ja dalej obstawiam silikat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
desmear 08.11.2011 07:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Listopada 2011 Panowie ale chyba już rozmawiamy nie na ten temat co trzeba. To temat o materiale na ściany a nie ogrzewaniu podłogowym. No więc ja dalej obstawiam silikat. a ja mam już silikatu powyżej uszu. wystarczyło przerzucić na parter 2 palety które zostały mi na pietrze a potem te dwie palety podać na rusztowanie budynku gospodarczego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miloszenko 08.11.2011 07:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Listopada 2011 a ja mam już silikatu powyżej uszu. wystarczyło przerzucić na parter 2 palety które zostały mi na pietrze a potem te dwie palety podać na rusztowanie budynku gospodarczego Ja jestem tez za silka, a moze raczej poki co bylem Sam murowalem i te bloczki 24 cm to byla masakra ukladac, wiem, super klilmat i akumulacja, ale ja mam plyte fundamentowa, dzialowki tez silka i nie wiem czy tej akumulacji nie za duzo Nastepny bedzie z BK, bo chce odchudzic plyte i caly budynek, a ze bedzie grzane kablami polozonymi bezposrednio na plyte to akumulutor z niej bedzie wystarczajacy (choc sobie to jeszcze przelicze) Z dugiej strony jak nagrzeje do 21 stopni to po 3-4 dniach mam jeszcze 18-19 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
eniu 08.11.2011 08:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Listopada 2011 Mówicie o wymiarze 24x24x24 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miloszenko 08.11.2011 08:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Listopada 2011 Mówicie o wymiarze 24x24x24 ? Ja nie, mi chodzilo o silke z xelli, czyli: 333x199x240 drazona. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 08.11.2011 09:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Listopada 2011 Ja buduję z silikatów 18 cm i mam problem z prefabrykatami. W Poznaniu przestano produkować nadproża L19 o stopce 9 cm. Wszędzie tylko 12 cm. Nadproża ściągałam z odległości 80 km od Poznania. Kształtki wieńcowe też są za szerokie i muszę szalować wieniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miloszenko 08.11.2011 09:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Listopada 2011 Ja buduję z silikatów 18 cm i mam problem z prefabrykatami. W Poznaniu przestano produkować nadproża L19 o stopce 9 cm. Wszędzie tylko 12 cm. Nadproża ściągałam z odległości 80 km od Poznania. Kształtki wieńcowe też są za szerokie i muszę szalować wieniec. Tez to przechodzilem, skoncylo sie na szalowaniu i zalewaniu wszystkich belek/nadprozy, wyszlo szybciej i taniej Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
desmear 08.11.2011 14:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Listopada 2011 ja brałem silikat z Teodorów. Wszyscy mówią, że bloczki silikatowe są równe i idealne pod klej. Murarz mi powiedział, że jak kupię ten silikat, to albo muruje na zaprawę, albo szukam innego murarza. Nie zależało mi poszło na zaprawę. Potem pokazał mi o co chodziło: bloczki 24 miały inną wysokość niż 12. Niedużo, ale wystarczająco, żeby po kilku warstwach narożniki (tam gdzie w każdej warstwie przeplatali 12) znacznie odstawały od reszty ściany. Na kleju wychodziła masakra (doświadczenie w wcześniejszej budowy). Przy zaprawie problemu nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miloszenko 08.11.2011 18:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Listopada 2011 ja brałem silikat z Teodorów. Wszyscy mówią, że bloczki silikatowe są równe i idealne pod klej. Murarz mi powiedział, że jak kupię ten silikat, to albo muruje na zaprawę, albo szukam innego murarza. Nie zależało mi poszło na zaprawę. Potem pokazał mi o co chodziło: bloczki 24 miały inną wysokość niż 12. Niedużo, ale wystarczająco, żeby po kilku warstwach narożniki (tam gdzie w każdej warstwie przeplatali 12) znacznie odstawały od reszty ściany. Na kleju wychodziła masakra (doświadczenie w wcześniejszej budowy). Przy zaprawie problemu nie było. Bo takie bloczki sa, przynajmniej ja takie mialem, wielu tez mialo z grupy silikaty i tez szlo na klej, ja mialem bloczki rowne do 1 mm. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
eniu 08.11.2011 18:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Listopada 2011 (edytowane) Ja nie, mi chodzilo o silke z xelli, czyli: 333x199x240 drazona. Pozdrawiam Pytałem o wymiar bo ja uprawiałem sporty ekstremalne . Jedna z cegielni w Wielkopolsce (Przysieczyn) wprowadziła wymiar konkurencyjny dla suporeksu . Wymiar cegły to 48 x 24 x24 . Waga suchego klocka to 45 kg . Wykończyłem wszystkich pomocników . Po deszczu mieliśmy efekty specjalne . Ale chata stoi , z tej wielkości "cegiełek" , szybko zrezygnowano... Edytowane 8 Listopada 2011 przez eniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miloszenko 08.11.2011 19:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Listopada 2011 Pytałem o wymiar bo ja uprawiałem sporty ekstremalne . Jedna z cegielni w Wielkopolsce (Przysieczyn) wprowadziła wymiar konkurencyjny dla suporeksu . Wymiar cegły to 48 x 24 x24 . Waga suchego klocka to 45 kg . Wykończyłem wszystkich pomocników . Po deszczu mieliśmy efekty specjalne . Ale chata stoi , z tej wielkości "cegiełek" , szybko zrezygnowano... Sadysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
klaudiusz_x 08.11.2011 21:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Listopada 2011 wielu tez mialo z grupy silikaty i tez szlo na klej, ja mialem bloczki rowne do 1 mm. Moje także są z grupy silikaty. Niestety trafiłem kilka palet gdzie na wysokości różniły się do 3 milimetrów! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 08.11.2011 21:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Listopada 2011 Na silkę mój majster się nie skarżył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pyton79 11.11.2011 11:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Listopada 2011 Witam też będę budował z silikatów 18 cm na fundamencie i cały czas się zastanawiam że nie ma skutecznej i w miarę taniej możliwości pozbycia się mostka.To rodzi mi się do Was pytanie jak duży będzie ten mostek ?Fundament docieplę 15cm styropianem a ściany 20 cm.Ile miej więcej mogą wynosić straty przez taki mostek?Dom prostokąt 16x9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 11.11.2011 19:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Listopada 2011 ja buduję na płycie fundamentowej i nie mam mostka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miloszenko 11.11.2011 19:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Listopada 2011 ja buduję na płycie fundamentowej i nie mam mostka. Zaraz Cie pogonia, ze plyta jest duzo drozsza od law ze architekt odradzal, ze konstruktor chcial dal pol metra betonu... i sie nie oplaca Ale nie boj sie, nie jestes sama Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 11.11.2011 20:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Listopada 2011 architekt chciał ławy, ale zrobiłam projekt tylko dla fundamentu - u projektantaplyt z forum.Cena by może wyższa, ale dlatego, że w porównaniach ludzie biorą pod uwagę ławy ocieplane 5-10 cm styropianu. Ja mam 20 cm styropianu z mniejszym współczynnikiem przenikania ciepła niż zwykły styropian to to ocieplenie kosztowało najwięcej. Nie bierze się też pod uwagę, że w płycie mamy już posadzkę, której się nie wlicza do kosztów budowy klasycznego fundamentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miloszenko 11.11.2011 20:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Listopada 2011 architekt chciał ławy, ale zrobiłam projekt tylko dla fundamentu - u projektantaplyt z forum. Cena by może wyższa, ale dlatego, że w porównaniach ludzie biorą pod uwagę ławy ocieplane 5-10 cm styropianu. Ja mam 20 cm styropianu z mniejszym współczynnikiem przenikania ciepła niż zwykły styropian to to ocieplenie kosztowało najwięcej. Nie bierze się też pod uwagę, że w płycie mamy już posadzkę, której się nie wlicza do kosztów budowy klasycznego fundamentu. Ja znam te argumenty sam z nich skrzetnie skorzystalem przy swojej plycie, swojego czasu stoczylem mala batalie wlasnie o to, ze ktos podal wycene law a nie uwzglednil ani ich ocieplenia ani posadzki, to tak jak ja bym u siebie nie uwzglednil betonu Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dpo 12.11.2011 12:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Listopada 2011 .......zasypanego perlitem lub granulatem pigeona i zapomnij o problemie bo nie warto o tym myśleć PS ja u siebie zrobiłem piwnicę z BK wkopaną 2mppt, czyli tam gdzie zawsze jest ciepło co najmniej +8 i w ten sposób zniwelowałem problem Tez chce budowac z silikatow i mam ten problem (chce postawic pasywnego lub baaaardzo blisko). Zastanawialem sie czy lepiej piwnice pod nim z betonowych bloczkow zasypanych purem, czy z takich bloczkow kilka warstw na lawy (w wersji "bezpiwnicznej"). Pomijam tu koszt samej piwnicy - mysle czysto z punktu oszczednosci energii. Cos j-j pisal ze robilby plyte gdyby znow budowal........... Sorki za offtop. Jak piwnica to znow nie wiem jak rozwiazac problem wentylacji (z reku) itp. - mpoplaw mozesz cos zalinkowac swojego na ten temat ?(nie masz dziennika a szkoda bo plodny jestes i jakby tak szukac po wszystkich prawie 8000 postow to zycia zabraknie... ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.