Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Jak w temacie, co jest najwieksza niedogodnoscia dla Was jako klientów powyzszych miejsc? Z jakimi problemami najczesciej sie spotykacie?
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/160907-co-was-denewuje-w-hurtowniach-marketach-skladach-budowlanych/
Udostępnij na innych stronach

Markety:

Z brakiem obsługi, by o coś zapytać. Z nieprawidłowym oznakowaniem produktów (głównie ceny).

 

Hurtownie:

olewanie klienta indywidualnego, brak odpowiedzi na pytania mailowe, nie oddzwanianie chociaż się obiecało, podawanie informacji przez telefon na odczepnego.

Opisywałam to już gdzie indziej. Na 10 hurtowni w których pytałam się o cenę bloczków silikatowych innych niż Silka (w tym oficjalnych dystrybutorów Grupy Silikaty i Unika) dostałam informację tylko o bloczkach Silki albo wcale nie dostawałam odpowiedzi.

Ogólnie to najbardziej włączone poczty głosowe u moich znajomych i nie odsłuchiwanie ich!!! oraz brak reakcji na zostawioną wiadomość. W róźnych składach podobnie. Jak się dowiem to oddzwonimy. Niech Pan zostawi numer i cisza:)
podawanie cen netto zamiast brutto - mimo że wiedzą, że jestem osoba fizyczną i nie kupuję jako firma. Jest to nagminne. Oczywiście gdy chcę fakturę cena odpowiednio skacze o wysokość vat.

w maju robiłem rekonesans po Polskich składach budowlanych i sklepach, za głowę się złapałem co mnie czeka jak zacznę budowę,

brak katalogów i to w wielkich sieciach hurtowni tylko sterty broszur producenckich w których niema cen informacje są bardzo nieczytelne o stronach internetowych nie wspomnę porażka

podawanie cen netto zamiast brutto - mimo że wiedzą, że jestem osoba fizyczną i nie kupuję jako firma. Jest to nagminne. Oczywiście gdy chcę fakturę cena odpowiednio skacze o wysokość vat.

 

W mojej branży to praktycznie norma. A robią to duże koncerny i dobrze wiedzą do kogo dzwonią. Zawsze wiedzą czy jest to firma czy Kowalski

brak zainteresowania klientem. może to dlatego że jeżdżąc po składach nie byłam ubrana wyjściowo :) drugi minus to totalne olewanie kobiet. byłam traktowana jak powietrze.

Dopiszę się do listy, z dokładnie tym samym, co wszyscy tu chyba piszą: totalne olewanie klienta indywidualnego. Nic mnie chyba bardziej nie wkurza od sytuacji, kiedy sprzedawca w hurtowni traktuje mnie jak coś pośredniego między powietrzem, a czymś co odrażająco pachnie a niestety hałasuje i o zgrozo, trzeba coś z tym zrobić, żeby sobie wreszcie poszło.

 

J.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...