fighter1983 18.09.2011 09:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Września 2011 Jak w temacie, co jest najwieksza niedogodnoscia dla Was jako klientów powyzszych miejsc? Z jakimi problemami najczesciej sie spotykacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 18.09.2011 11:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Września 2011 Markety:Z brakiem obsługi, by o coś zapytać. Z nieprawidłowym oznakowaniem produktów (głównie ceny). Hurtownie:olewanie klienta indywidualnego, brak odpowiedzi na pytania mailowe, nie oddzwanianie chociaż się obiecało, podawanie informacji przez telefon na odczepnego.Opisywałam to już gdzie indziej. Na 10 hurtowni w których pytałam się o cenę bloczków silikatowych innych niż Silka (w tym oficjalnych dystrybutorów Grupy Silikaty i Unika) dostałam informację tylko o bloczkach Silki albo wcale nie dostawałam odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piotrmak 18.09.2011 13:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Września 2011 Ogólnie to najbardziej włączone poczty głosowe u moich znajomych i nie odsłuchiwanie ich!!! oraz brak reakcji na zostawioną wiadomość. W róźnych składach podobnie. Jak się dowiem to oddzwonimy. Niech Pan zostawi numer i cisza:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Malwina03 18.09.2011 19:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Września 2011 podawanie cen netto zamiast brutto - mimo że wiedzą, że jestem osoba fizyczną i nie kupuję jako firma. Jest to nagminne. Oczywiście gdy chcę fakturę cena odpowiednio skacze o wysokość vat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kajmanxxl 18.09.2011 19:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Września 2011 w maju robiłem rekonesans po Polskich składach budowlanych i sklepach, za głowę się złapałem co mnie czeka jak zacznę budowę,brak katalogów i to w wielkich sieciach hurtowni tylko sterty broszur producenckich w których niema cen informacje są bardzo nieczytelne o stronach internetowych nie wspomnę porażka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piotrmak 18.09.2011 20:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Września 2011 podawanie cen netto zamiast brutto - mimo że wiedzą, że jestem osoba fizyczną i nie kupuję jako firma. Jest to nagminne. Oczywiście gdy chcę fakturę cena odpowiednio skacze o wysokość vat. W mojej branży to praktycznie norma. A robią to duże koncerny i dobrze wiedzą do kogo dzwonią. Zawsze wiedzą czy jest to firma czy Kowalski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Malwina03 18.09.2011 21:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Września 2011 nie kupuję od dużych koncernów tylko w składach budowlanych - wcale nie dużych, których właściciele na hasło faktura wywalają oczy na wierzch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kasia1981 19.09.2011 06:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Września 2011 brak zainteresowania klientem. może to dlatego że jeżdżąc po składach nie byłam ubrana wyjściowo drugi minus to totalne olewanie kobiet. byłam traktowana jak powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Jarek.P 19.09.2011 07:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Września 2011 Dopiszę się do listy, z dokładnie tym samym, co wszyscy tu chyba piszą: totalne olewanie klienta indywidualnego. Nic mnie chyba bardziej nie wkurza od sytuacji, kiedy sprzedawca w hurtowni traktuje mnie jak coś pośredniego między powietrzem, a czymś co odrażająco pachnie a niestety hałasuje i o zgrozo, trzeba coś z tym zrobić, żeby sobie wreszcie poszło. J. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.