Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Gąsiory i obróbki - dwa dachy do porównania

sylwester7

Recommended Posts

Witam!

Rzućcie proszę okiem na dwa zdjęcia. Na pierwszym sposób osadzenia gąsiorów i/lub rynien oraz sposób montażu obróbek jest mało elegancki. Na drugim - powiedziałbym, że wzorowy.

Jestem przewrażliwiony, czy to jest po prostu fuszerka i - nie daj Boże - może owocować problemami w przyszłości?

Fotek jest więcej, ale nie chcę śmiecić, jeśli nie ma potrzeby.

Z góry dzięki za wszelkie opinie.

DSC00370.JPG

DSC_0004.jpg

Obydwa zdjęcia pokazują amatorke :)

Ha, ale czy ta większa amatorka nie spowoduje jakiegoś dramatu? Nie znam się na tym, ale nie wydaje mi się, żeby obróbka blacharska i uszczelnienie służyły do przyjmowania wody z chmurek - a w tym stanie, zdecydowanie tak będzie, bo ordynarnie wystają one spod gąsiora...

A co jest źle na tym - dla mnie - bardziej eleganckim dachu?

Dzięki, pozdrawiam!

Sylwester

Zdjęcie nr1 nawet nie chce mi się komentować co tam jest żle bo jest tego duzo

Ale ten dach jest dla mnie szczególnie ważny, bo dom jest jeszcze w budowie :-)) To budowa domku dla moich rodziców, którą się opiekuję. Tutaj fuszerki bolą, ale jeszcze są do poprawki. Na tej drugiej budowie już po ptokach, skończona z całkiem dobrym efektem.

Daj więcej zdjęć .

Proszę bardzo. Nie wiem, czy coś wnoszą, oby. Da się łatwo rozróżnić, który dach jest który, po pasie podrynnowym.

DSC00378.JPG

DSC00372.JPG

DSC00379.JPG

DSC00373.JPG

DSC00374.JPG

DSC00375.JPG

DSC_0006.jpg

DSC_0001.jpg

DSC_0002.jpg

DSC_0003.jpg

DSC_0005.jpg