brachu 19.11.2011 19:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Listopada 2011 Witajcie. Mam do wyboru dwa interesujące mnie mieszkania - jedno nad drugim. Pierwsze jest na parterze, drugie na piętrze pierwszym. Obydwa są w budynku 3 kondygnacyjnym. Wydaje mi się drugie mieszkanie czyli na piętrze pierwszym będzie mieszkaniem cieplejszym, tym samym ekonomiczniejsze w ogrzewaniu. Nie mam jednak doświadczenia; wspomóżcie mnie proszę w ekonomicznej decyzji Oto zdjęcie tych mieszkań (zaznaczone) - w załączniku. Dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jajmar 19.11.2011 23:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Listopada 2011 Kwestia wykonania, parter może ale nie musi byc zimniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sti 19.11.2011 23:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Listopada 2011 Jeśli chodzi Ci o ekonomiczną decyzję to kupno mieszkania się nie opłaci Czemu ? Na podstawie mojego doświadczenia: Mieszkanie 60m2 wartości 200tys.zł=czynsz 600zł+media(gaz+prąd) 200zł=800zł/miesiąc za czynsz +rata 1000zł za kredyt=1800z/łmiesiąc Kredyt na 350tys.zł(działka+dom)=2000zł/miesiąc A gdzie w tych obliczeniach koszty utrzymania domu (dodajmy, że większe niż mieszkania). Poza tym co to za dom z działką na 350 tys.? Na 60 m2? Działka też swoje kosztuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sti 19.11.2011 23:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Listopada 2011 Na piętrze z pownością będą mniejsze straty ciepła, bo nie ma ucieczki do piwnic, niemniej jednak różnica nie będzie duża, bo temperatura w piwnicy z pewnością wyniesie nawet zimą ok. 10 st. Grunt to dobre ocieplenie podłogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania