Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Kostki LIBET - wątpliwości co do jakości (ZDJĘCIA)


Recommended Posts

zoe1 oglądałem zdjecia, recę opadają. Libet leci w kulki i tyle w tym temacie. Takie sytuacje trzeba nagłaśnniać jak się da. Nie można im popuszczać, z tego co słyszałem ich kostka nie należy do najtańszych.

Za miesiąc i u mnie kostka (innej firmy) będzie układana, wiec strach się bać. Życzę powodzenia w walce o swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 423
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

zoe1 oglądałem zdjecia, recę opadają. Libet leci w kulki i tyle w tym temacie. Takie sytuacje trzeba nagłaśnniać jak się da. Nie można im popuszczać, z tego co słyszałem ich kostka nie należy do najtańszych.

Za miesiąc i u mnie kostka (innej firmy) będzie układana, wiec strach się bać. Życzę powodzenia w walce o swoje.

dzięki:)Przy tej całej sprawie mam tylko satysfakcję, że nie zamówiłam kostki betonowej i przed dom. Tam zamówiłam kostkę granitową szaro-rudą. Rewelacja, mam z tego schody i podjazd a cenowo nie drożej niż beton. Zawsze myślałam, że granit to wyższa półka a tu nie. Polecam kamień, bo to jest naprawdę na lata. Jeśli chodzi o Libet no niestety, ale zwracam się w tej sprawie do Rzecznika Praw Konsumenta. Już mi raz pomógł i mam nadzieję, że teraz tak będzie. Pozdrawiam i nie kupujcie betonu ale kamień, bo cenowo prawie tak samo lub trochę drożej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załączam zdjęcia tarasów - tak, są po wielokrotnym myciu. Powód: wykonawca nie zastosował impregnatu. Libet nie widzi w tym niczego niewłaściwego, mimo, że w specyfikacji piszą (niestety dopiero teraz to wiem), że Venetia musi być dwukrotnie impregnowana przed fugowaniem. Ale co tam Klient! Ważne, żeby nie wchodzić w spór z Wykonawcą, który towar zamawia. Nie kupujcie Libetu - jest drogi, a w razie problemów zostaniecie z tym sami. Dział reklamacji - poniżej krytyki. Nie odpowiadają na maile. Słowem: mają klienta w d..... Również idę z tym do Rzecznika Praw Konsumentów.

DSC_0144.jpg

DSC_0145.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załączam zdjęcia tarasów - tak, są po wielokrotnym myciu. Powód: wykonawca nie zastosował impregnatu. Libet nie widzi w tym niczego niewłaściwego, mimo, że w specyfikacji piszą (niestety dopiero teraz to wiem), że Venetia musi być dwukrotnie impregnowana przed fugowaniem. Ale co tam Klient! Ważne, żeby nie wchodzić w spór z Wykonawcą, który towar zamawia. Nie kupujcie Libetu - jest drogi, a w razie problemów zostaniecie z tym sami. Dział reklamacji - poniżej krytyki. Nie odpowiadają na maile. Słowem: mają klienta w d..... Również idę z tym do Rzecznika Praw Konsumentów.

 

Beton, to beton - ozdobny nigdy nie będzie. Teraz to wiem, niestety człowiek mądry po szkodzie :(

Do tego fakt, że obecnie produkowane płyty i kostki betonowe jakością do pięt nie dorastają tym produkowanym 20 lat temu, bo się kruszą, łatwiej wchłaniają wilgość i przy tym całe brudy i nie trzymają koloru.

Na koniec dochodzi bezczelność i nieuczciwość producentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...

Ja wiem, że beton ma swoją specyfikę - dlatego m.in. zdecydowałam się te płyty, ale jak Pan widzi, to co zostało zrobione z tarasem przechodzi ludzkie pojęcie. Niewiarygodne jest to, w jaki sposób Libet traktuje Klientów i że przyzwala swoim partnerom (wykonawcy) na taką fuszerkę. To zakrawa na oszustwo. Przyznam, że nie spotkałam się z niczym takim wcześniej.

Ciekawostka: znaleźli moje posty na ten temat na forach w związku z czym załączają swój dział prawny! Jak to nazwać?.......

Informuję dział PR i marketingu firmy Libet: będę o tym przypadku i Panstwa podjeściu pisać codziennie, gdziekolwiek się da, aby ostrzec innych ludzi. Z tego miejsca serdecznie pozdrawiam firmę Libet - najgorszą firmę, z jaką miałam do czynienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawostka: znaleźli moje posty na ten temat na forach w związku z czym załączają swój dział prawny! Jak to nazwać?.......

To znaczy grożą Ci?

Jeżeli chodzi o dział marketingu to już firmie Libet proponowałem, że chętnie się u nich zatrudnię bo wygląda na to, że tak niekompetentnych ludzi, jak tam pracują ze świecą szukać i każdy inny będzie lepszy.

Co do gróźb to też nie wiem jak to nazwać... chociaż w sumie już to nazwałem: Niech zaczną produkować kostkę i płyty dobrej jakości i niech zaczną obsługiwać reklamacje w sposób uczciwy to problem się skończy.

 

Najwyraźniej nikt tam w tej firmie liczyć nie potrafi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, po co im ten monitoring - w normalnych firmach dzieki niemu rozwiązuje się problemy, a w Libecie monitoringiem problemy się pogłębia:) Odkąd napisałam, że poinformowali mnie o zawiadomieniu działu prawnego, znowu martwa cisza. Szkoda pieniędzy na utrzymywanie działu reklamacji. Taniej byłoby ustawić autoresponder, który w treści ma odrzucenie reklamacji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Kupiłam niestety też kostkę z firmy Libet. Kupiłam kostkę Natulit i Krawento Grande 21.08.2012r. w Busku-Zdroju w firmie "Świat kostki i kamienia". Mogę śmiało napisać, że do tej pory nie wymieniono mi kostki, choć uznano reklamację. Zdjęcia, które zamieszczam poniżej pokazują fatalną jakość tej kostki oraz podejście do klienta. Od zeszłego roku czekam na wymianę a Libet i miejscowa firma chce mi kilka kostek wymienić. Sypią się wszystkie a oni mi będą po kilka wymieniać. No mają przecież certyfikaty...hmm ciekawe po co. Sąsiad ma zwykła kostkę po której jeżdżą samochody i nic się nie dzieje. Mi po tarasie nie jeżdżą samochody a kostka sama z siebie kruszeje. Zobaczcie sobie Państwo na zdjęciach jak wygląda jakość Libet. Wielka szkoda, że trzeba tak się szarpać z reklamacją.

 

http://kostka.adag.busko.pl

 

Droga Pani zoe1,

 

Kostki Natulit i Kravento Grande to produkty stylizowane, celowo postarzane w procesie produkcji. Są one produktami z grupy Antico, których ostateczny wygląd nadaje się w specjalnym procesie obijania w bębnie. Kostki w trakcie obijania w spontaniczny sposób uderzają jedna o drugą tworząc niepowtarzalne ślady na powierzchni w postaci rys oraz wykruszeń krawędzi i narożników kostki. Jeśli chodzi o ich kolor, powstaje on na skutek obecności specjalnej mieszanki betonowej, a barwienie odbywa się techniką łączenia kilku mieszanek betonowych o odmiennych kolorach uzyskując w efekcie końcowym melanż kolorystyczny.

 

Technologia postarzania pozwala uzyskać kostki o starodawnym wyglądzie, do złudzenia przypominające antyczny bruk, co dokładnie widać za załączonych przez Panią zdjęciach, a także na zdjęciach w naszych katalogach oraz na naszej stronie internetowej. Proszę zwrócić uwagę, porównując oba zdjęcia na wygląd poszczególnych elementów. Różnica jest tylko w kolorze, gdyż są to inne odcienie, będące składnikiem celowo uzyskiwanego melanżu kolorystycznego. Porównując więc zdjęcie nadesłane przez Panią ze zdjęciem zamieszczonym w naszym najnowszym katalogu wyraźnie widać podobieństwo pomiędzy nimi. Co więcej, na obu zdjęciach produkty są widocznie obite oraz ukruszone, co nie jest absolutnie ich wadą – to zamierzony efekt osiągnięty w wyżej opisany sposób.

 

Taka jest specyfika tych produktów. Ich antyczny, wręcz widocznie nadszarpnięty zębem czasu wygląd jest zamierzony i wybór takich kostek również ma swój cel – wykreowanie nawierzchni o postarzanej fakturze.

 

Wszystkim radzimy więc przed zakupem dobrze poznać specyfikę produktu, który chcemy ułożyć na naszej posesji, niezależnie czy będzie to taras, ścieżki ogrodowe czy podjazd. Ponadto dobrze wykonana praca fachowca układającego taką nawierzchnię ma ogromny wpływ na efekt finalny, a także na trwałość całej nawierzchni. Do wykonania montażu zawsze polecamy wykwalifikowanych fachowców, o których dobrze zapytać przy zakupie kostki. Wybór odpowiedniego wykonawcy, który będzie znał specyfikę produktu, jest tak samo ważny, jak wybór kostki dobrej jakości. Od tego zależy jakość całej inwestycji.

 

Zawsze dokładamy starań, aby nasi Klienci byli zadowoleni z naszych produktów. W przypadku reklamacji zawsze dążymy do tego, by dogłębnie zbadać sprawę, przeanalizować wszelkie okoliczności jakie mogły mieć wpływ na zaistnienie problematycznej sytuacji.

Jesteśmy pewni swoich produktów, ich jakości i certyfikatów, jakie otrzymują. Każdy z nich wyróżnia się konkretnymi cechy i wymaga odpowiedniego montażu, konserwacji i pielęgnacji.

 

W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z naszym działem reklamacji, natomiast szczegółową odpowiedź otrzyma Pani na e-mail używany w dotychczasowej korespondencji między nami.

 

Pozdrawiamy

Zespół Libet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Droga Pani zoe1,

 

Do wykonania montażu zawsze polecamy wykwalifikowanych fachowców, o których dobrze zapytać przy zakupie kostki. Wybór odpowiedniego wykonawcy, który będzie znał specyfikę produktu, jest tak samo ważny, jak wybór kostki dobrej jakości. Od tego zależy jakość całej inwestycji.

Problem w tym, że "wykwalifikowany fachowiec" nic nie zdziała, gdy kostka jest miernej jakości.

Co do kostki zoe to nie wiem na czym polega problem, przyznam się szczerze, bo nie napisała, albo ja przegapiłem Na zdjęciach fakt jest kostka postarzana i chyba wygląda normalnie.

Zoe1: o co chodzi z Twoją kostką?

 

 

Droga Pani zoe1,

Zawsze dokładamy starań, aby nasi Klienci byli zadowoleni z naszych produktów. W przypadku reklamacji zawsze dążymy do tego, by dogłębnie zbadać sprawę, przeanalizować wszelkie okoliczności jakie mogły mieć wpływ na zaistnienie problematycznej sytuacji.

Hahahahaha! Normalnie pękam ze śmiechu.

Już dawno się tak nie uśmiałem.... SZOK!

 

 

Droga Pani zoe1,

Jesteśmy pewni swoich produktów, ich jakości i certyfikatów, jakie otrzymują. Każdy z nich wyróżnia się konkretnymi cechy i wymaga odpowiedniego montażu, konserwacji i pielęgnacji.

No poprosimy o zaprezentowanie nam różnic w "montażu" poszczególnych kostek Libet-u i ich "konserwacji i pielęgnacji".

P.S. Ja rozumiem, że to forum i że forumowicze w większości występują pod pseudonimami, ale jeżeli wypowiada się ktoś w imieniu FIRMY to WYPADAŁOBY się jednak PODPISAĆ.

Nie tłumaczyli na szkoleniach?

Edytowane przez grzegorz_si
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli kostka ma kruszeć także po położeniu?

 

***

Dlatego ja mam granit.

 

Szanowny Panie Elfir,

 

W przypadku, gdy kostka układana jest zbyt ciasno, bez zachowania wymaganych odstępów powstają tzw. naprężenia liniowe, które mogą skutkować uszkodzeniami po pewnym czasie eksploatacji. Ponadto kostka obijana w procesie postarzania może się charakteryzować nadłamanymi krawędziami (mikrospękaniami), które dopiero w wyniku użytkowania nawierzchni mogą się ujawniać. Są to jednak śladowe ilości niemające istotnego wpływu na wygląd dla produktów typu Antico czy też ich trwałość. Jeżeli w opakowaniu pojawiają się pojedyncze uszkodzenia kostki polegające na nadmiernym odłamaniu ich krawędzi lub np. kostka pęknięta w połowie - to na etapie zabudowy należy je odkładać i ewentualnie wykorzystywać na docinki przy wykończeniach nawierzchni. O możliwości wystąpienia nadmiernie obitych elementów informujemy w naszych materiałach technicznych. Dokonując wyboru kostki radzimy jednak dokładnie zapoznać się z jej specyfiką oraz wybierać rekomendowanych wykonawców. Bardzo często bowiem uszkodzenia nawierzchni są spowodowane jej złym ułożeniem a powstałe uszkodzenia są błędnie interpretowane i traktowane jako złej jakości produkty. W takich przypadkach reklamacja powinna być kierowana do firmy brukarskiej a nie producenta materiałów.

 

Pozdrawiamy

Zespół Libet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pisała tutaj 3bratki , to firma Libet nie przyznaje klientowi racji, że błąd popełnił układający kostkę, bo nie chce wchodzić w spór z wykonawcą.

 

Zapewniamy, iż każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie i pod kątem obiektywnych kryteriów. Każdy przypadek dogłębnie badamy i analizujemy. W sytuacji kiedy reklamacja wynika z wady technicznej naszego produktu rozpatrywana jest ona przez firmę Libet pozytywnie. Libet ceni sobie współpracę z przeszkolonymi i certyfikowanymi wykonawcami. Jeżeli jednak błąd leży po stronie firmy wykonawczej (np. niewłaściwy transport towaru, błędy wykonawcze, niewłaściwe ułożenie kostki itp.) reklamacje powinny być zgłaszane do odpowiednich jednostek.

 

Pozdrawiamy

Zespół Libet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewniamy, iż każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie i pod kątem obiektywnych kryteriów. Każdy przypadek dogłębnie badamy i analizujemy. W sytuacji kiedy reklamacja wynika z wady technicznej naszego produktu rozpatrywana jest ona przez firmę Libet pozytywnie. Libet ceni sobie współpracę z przeszkolonymi i certyfikowanymi wykonawcami. Jeżeli jednak błąd leży po stronie firmy wykonawczej (np. niewłaściwy transport towaru, błędy wykonawcze, niewłaściwe ułożenie kostki itp.) reklamacje powinny być zgłaszane do odpowiednich jednostek.

 

Pozdrawiamy

Zespół Libet

 

Bla, bla, bla.

 

Byłoby miło, żeby jednak ktoś się pod tym marketingowym bełkotem podpisał.

Powinniście wiedzieć, że podpis w stylu "Zespół Libet" jest oznaką co najmniej braku profesjonalizmu.

Wie to pierwszy lepszy "marketingowiec".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...