Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Jak urządzić łazienkę?.......

Zy

Recommended Posts

Mam problem z zaprojektowaniem łazienki.

Pomieszczenie ma 11m2. Musi się w nim znaleźć wanna, prysznic, umywalka, kibelek, pralka i zbiornik na ciepłą wodę. Trochę tego dużo, no i właśnie jak to wszystko ustawić żeby to miało 'ręce i nogi'.

Poniżej moje trzy pomysły na aranżację łazienki, może coś doradzicie?

łazienka 1 rzut.jpg

łazienka 1 widok.jpg

łazienka 2 rzut.jpg

łazienka 2 widok.jpg

łazienka 3 rzut.jpg

Czy koniecznie zależy Ci na osobnej wannie i osobnym prysznicu? Bo jeśli nie, to może warto zainwestować w taki podwójny wynalazek lub po prostu w szklany parawan na wannę :)

Wklejam dwie wersje, pierwsza z wanną połączoną z prysznicem z dużą ilością miejsca pod blatem na szafki, oraz drugą, z osobnym prysznicem i wanną- w tej dałabym więcej szafek wiszących :)

W obu wersjach dałabym pralkę pod blatem, między innymi szafkami. Co do zbiornika- kompletnie nie znam się na wielkościach takowych ;) więc jeśli się da to upchnęłabym go pod blatem, ew. w jednym ciągu obok blatu jeśli oczywiście zmieści się obok drzwi ;)

lazienka1a1.jpglazienka1a2.jpglazienka1b1.jpglazienka1b2.jpg

Średnio mi odpowiada

A może doprecyzować dlaczego? Bo w tym miejscu jest on najbardziej schowany dla osób wchodzących do łazienki. Czyli osoba korzystająca ma zapewnioną dyskrecję.

Okno przecież i tak musi posiadać jakieś zazdrostki albo rolety albo żaluzje....

Ostatecznie płytka pralkę na prawo od drzwi zamiast tej szafki, a tam gdzie jest pralka i zbiornik na wodę zrobić WC (nie wiem, jakie są rozmiary zbiornikó na wodę, wiec nie wiem, jakby można to wygodnie zaaranżować.

• 1 year później...

Jeśli masz kanciastą wannę i umywalki to nie pasuje prysznic narożny.Łazienka spora,można wydzielić malutki schowek na pralkę i zbiornik.Grzejnik najlepiej jak się znajduje w pobliżu umywalek.Pralka na pewno ukryta a nie samotnie stojąca.

Moja propozycja: