Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

  • 2 weeks później...
  • Odpowiedzi 9,2k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Po jakim czasie się rozsypał? Da się go naprawić?

Może to tylko pierdulka tak jak było u nas w wynajmowanym domu- kocioł systemowy Vailant.

 

No to ja muszę pwoeidzieć, że mam Junkers sprzed jakichś 9 lat i nie mogę nalegać. Raz płyta główna sie spaliła, ale to przy burzy było spięcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...
  • 2 weeks później...
Pisemny regulamin gwarancji dołączony do urządzenia.

 

Jeżeli brałaś z normalnego źródła, to powinien ktoś Cię poinformować o warunkach montażu i gwarancji. Nawet jeżeli nie, to po co kupować tyle wcześniej? Jeżeli warunki gwarancji były dołączone, czemu w nie nie zerknęłaś? Kto montował kocioł, że śrubunki ciekną?

 

To trochę wygląda jak kilka błędów popełnionych przez szukanie taniości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instaltechnic - Kupiłam w zwykłym sklepie stacjonarnym specjalizującym się w art. instalacyjnych i planowałam zamontować w tym samym roku. Po prostu budowa się przedłużyła, ponieważ bank blokował wypłaty transz na dalsze prace.

Gwarancję przeczytałam po otwarciu kartonu z urządzeniem - przed montażem.

Urządzenie montował i odbierał (i serwisował co roku) serwisant specjalistycznej firmy (duża, ogólnopolska firma serwisująca Junkersy).

 

W którym miejscu szukałam taniości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firma sprzedająca urządzenie o ile ma pojęcie powinna polecić montaż przez autoryzowanego instalatora. Jeżeli tego nie zrobiła, to przynajmniej powinna powiedzieć o warunkach gwarancji, bo to oni Ci je sprzedali.

 

Urządzenia Junkers nie montuje i nie odbiera jedna osoba. Jestem Autoryzowanym Instalatorem i znam zasady. Autoryzowany instalator tylko montuje i nie może serwisować. Serwisant natomiast dokonuje I uruchomienia i regulacji.

 

Odstępstwa i terminy powyżej pół roku się zdarzają i firma Junkers nie robiła mi nigdy problemów.

 

Napisałem że tak wygląda. Mogło tak nie być. Może zostałaś wprowadzona w błąd lub niepoinformowana.

 

Montuję urządzenia Junkers i nie narzekam na jakość. Klienci zadowoleni, kotły bardzo dobrze pracują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedawca nie powiadomił i wcale mu się nie dziwię. W końcu nie mógł zgadywać kiedy będziemy mogli założyć piec. Nie polecał też montażysty, bowiem mieliśmy własnego instalatora, który robił nam instalację gazową.

 

Jeśli chodzi o instalacje i serwis - to nie są firmy no-name, tylko takie, które wypisane są na stronach Junkersa, jako autoryzowane serwisy i instalatorzy (Machelski, potem Bielecki).

 

 

W mojej okolicy Junkersy nie cieszą się dobrą opinią. Odradzano nam go w zakupie, zdecydowaliśmy się, bowiem na rynku wówczas nie było pieców o tak małej mocy i dużej modulacji, poza mało znaną nam Berettą (baliśmy się o dostępność serwisu ha, ha - na przyjazd serwisanta junkersa czeka się min. tydzień).

Edytowane przez Elfir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś to nie teges mi tutaj.

Miałem dokładnie jak Ty.

Byla dobra cena zimą, promocja, kupiłem Junkersa euromax-a i se leżał. W momencie kiedy była potrzeba montażu, zamontowali moi fachowcy i zglosilem do autoryzowanego serwisanta - żeby przyjechał na pierwsze odpalenie. Wypisał książkę gwarancyjną, klepnąl pieczątkę, odpalil - i od tego dnia poleciała gwarancja.

Miałem w warunkach gwarancji serwisowanie co rok - dopełniłem - i warunki gwarancji zostały spełnione, liczyło sie od daty kiedy serwisant go uruchomił - i tyle.

Dowiedz no się więcej, czy aby słusznie obarczają Cię kosztami naprawy w okresie gwarancyjnym.

Tak jak pisze Instaltechnik - a jest serwisantem - nie pozwól się zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elfir najlepiej będzie jak przedzwonisz bezpośrednio do przedstawiciela Junkersa na Twoje województwo i z nim porozmawiasz. Na pewno coś Ci doradzi, cała ta sprawa rzeczywiście cuchnie.

Miałem parę podobnych przypadków na budowie z innymi urządzeniami i tylko przdstawiciele handlowi firm na rejon popchneli sprawę do przodu...

Edytowane przez Tomaszs131
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minęło już trochę czasu od naprawy, więc bez sensu byłoby teraz zgłaszanie tego.

O tym, ze utraciłam gwarancję, bo za późno montuję powiadomił już instalator podczas montażu.

 

Po prostu już wiem, że trzeba się trzymać z dala od Junkersa i tyle. A dom ogrzewać prądem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elfir jak Ci się popsuje lodówka to też powiesz że produkty tego producenta są do niczego? Niestety u każdego zdarzają się awarie. Jest tysiące zadowolonych użytkowników tylko nikt się tak o tym nie rozpisuje na forach. Tobie się trafiła awaria i od razu trzeba zrobić wielkie halo. Na rzeczy za kilka tysięcy trzeba sie zapoznać z warunkami gwarancyjnymi przed a nie po zakupie i o to miej pretensje do siebie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyby to były tylko moje doświadczenia... Jak pisałam - uprzedzano nas o tym, by Junkersa nie kupować.

To jest watek "Czego w urządzaniu nie zrobilibyście ponownie" - więc napisałam, czego bym nie zrobiła -ogrzewania gazowego, tylko na prąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...