spiotr87 04.01.2013 06:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 Witam! Niedawno zakupiłem swoje własne M, uda mi się do niego wprowadzić dopiero pod koniec roku (jeszcze się buduje ) ale mimo to jeśli chce, a chce dokonać zmian muszę już w tym momencie podać układ ścianek działowych. Główne założenia jakie planuję: - otwarty duży pokój - półotwarta lub otwarta kuchnia - w łazience prysznic z jedną szybą (z 3stron zabudowany płytkami) Czy mogę prosić o pomoc i jakieś propozycje? Ja nie mam (jeszcze) doświadczenia pod tym kątem... Projekt mieszkania wygląda tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kinka 04.01.2013 07:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 Masz półotwarta kuchnię,ja bym tutaj nic nie zmieniała,układ bardzo fajny,jedynie zamiana sofy z fotelem,żeby łatwiej oglądać tv.http://img29.imageshack.us/img29/1066/dftgh.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lelik 04.01.2013 16:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 załączam kilka planów, na ostatnim jeszcze jeden wariant łazienki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 04.01.2013 18:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 Moja propozycja:http://images44.fotosik.pl/548/3b16959a50b66920.jpg Koło lodówki, od strony korytarza, narożnik zamykany drzwiamy na wiadro, miotłę, mopaPralka może być dostępna z korytarza (alternatywnie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania