Wwiola 18.04.2004 17:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2004 Z zawodu jestem inzynierem budownictwa i w zasadzie odkąd pracuję (zaczełam wówczas czytać muratora ) marzę o wybudowaniu domu... takie tam "marzenia do spełnienia" jeśli wygram w totka Mój mąż wychowany w domku na wsi jakoś o tym nie marzył. Może dlatego, że mamy teraz dośc wygodne mieszkanko z kwałkiem własnego podwórka przy spokojnej ulicy ? A teraz pojawiła się szansa. Musimy się przeprowadzić do większego miasta (mąż tam ma pracę) i po obejrzeniu kilkunstu mieszkań za te pieniądze, które mielibyśmy ze sprzedaży mieszkania (80 000) mam do wyboru niewygodne i nieustawne 60m2 w śmierdzących klatkach schodowych albo... Ano właśnie. Mamy działkę uzbrojoną w prąd i wodę w pieknym miejscu na obrzeżach tego większego miasta, ok 300m od pętli autobusowej. Policzyłam, ze mamy możliwośc kredytu ok. 120 000-140 000 zł na 20 - 30 lat, a więc do dyspozycji maksymalnie 220 000. Mąż pomoże niewiele więc system gospodarczy raczej odpada. Dom musiałby mieć jakieś 150 m2 z garażem. Maksymalnie prosty i tani w budowie (dach dwuspadowy bez lukarn, technologia gazobeton +15cm styropianu, bez piwnic) Na co mi to wystarczy ??? Projekt zrobie sama (ehhhhhh projektuje te swoje marzenia od dobrych kilku lat ). Czy warto się porywać ??? Czy nie będzie tak, ze będę wiele lat mieszkaćna budowie, bo powiedzmy da się wykończyć tylko parter ??? Ile tak naprawdękosztuje teraz dom ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania