sSiwy12 22.03.2013 17:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Jeśli "sprawa jest w toku", i ktoś inny stara się to rozwiązać "po cichu" to po co ta Twoja piana ? J. Ano po to, aby innym wskazać drogę jak odzyskać swoje pieniądze (niektórzy walczą już kilka miesięcy), oraz pokazać jak działa ten mechanizm - wszak to Forum. Chyba, że na TYM Forum można tylko pozyskiwać inwestorów, natomiast ocena wykonawcy, to tabu. Raczej w Regulaminie to nie jest zawarte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ozzy 22.03.2013 17:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Dzisiaj otrzymałem wysłany za potwierdzeniem odbioru list od Pani Moniki P. z firmy Ciepły Dom z.o.o. (dawniej ST24). Odebrałem. Ponad tydzień temu wysłałem im dwa wezwania za potwierdzeniem odbioru, do dzisiaj nie otrzymałem potwierdzenia odbioru. Tak więc korespondencji od niezadowolonych klientów nie odbierają, ale im jak najbardziej wysyłają Uroczo to takie dojrzałe zachowanie no jak w przedszkolu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 22.03.2013 17:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 No to ciekawe bo my od Pan mamy je Popatrz poczta zgubiła Pana potwierdzenie odbioru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sSiwy12 22.03.2013 17:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 (edytowane) Ponad tydzień temu wysłałem im dwa wezwania za potwierdzeniem odbioru, do dzisiaj nie otrzymałem potwierdzenia odbioru. To jeszcze o niczym nie świadczy. poczta nie spieszy się. Z reguły to trwa około 2 tygodni, choć i miesięczny termin też się zdarza. Ps. Masz już potwierdzenie odbioru - publiczne. Jako bieg terminu możesz przyjąć datę wpisu (jesli nie bedzie zwrotki z datą odbioru). No to ciekawe bo my od Pan mamy je . Ps.2. Znów mi piana z pyska poleciała. Edytowane 22 Marca 2013 przez sSiwy12 dopisałem Ps. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Magnolia18 22.03.2013 17:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Potwierdzenia odbioru, popularne 'zwrotki' w kolorze zoltym czesto wracaja z b.duzym opoznieniem. To lipa jakas z tymi 'zwrotkami' a raczej z ich dostarczeniem do nadawcy. Edit. ooo post wyzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 22.03.2013 17:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Ale lepiej dolać oliwy a niech tam dowale im to takie zachowanie jak dzieci w przedszkolu.Tylko jak Pan Ozzy dostanie potwierdzenie i okaże się że odebraliśmy to dawno to nie przeprosi bo nie musi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fotohobby 22.03.2013 17:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Ano po to, aby innym wskazać drogę jak odzyskać swoje pieniądze (niektórzy walczą już kilka miesięcy), oraz pokazać jak działa ten mechanizm - wszak to Forum. No to świetnie, masz sposób na odzyskanie należności napisz, jak pokaże się ktoś nowy przeklej, doradż na PW, bo widzę, że tak preferują "poszkodowani" Zresztą u Ciebie jakąś merytorykę i przygotowanie widać. Ale tu widzę też jakieś tropienie wlascicieli witryn, szukanie cytatów, wchodzenie w polemiki nie znając szczegółów spraw. Ociera to o śmieszność i mam wrażenie, niespecjalnie posuwa sprawę do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
chcialbympompe 22.03.2013 17:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Ale lepiej dolać oliwy a niech tam dowale im to takie zachowanie jak dzieci w przedszkolu. Tylko jak Pan Ozzy dostanie potwierdzenie i okaże się że odebraliśmy to dawno to nie przeprosi bo nie musi To ja się tak tylko przy okazji przypomnę, że moje maile pozostają bez odpowiedzi. Jeżeli niezbędnie wymagana jest forma "poczty papierowej" to poproszę o podanie aktualnego adresu, pod który mogę skierować pismo do p.Moniki Piękny byłej właścicielki firmy ST24. PS. Ja jestem zadowolony z pompy ciepła i umiarkowanie zadowolony z samej usługi montażu. Niestety dalsze kontakty z firmą reprezentowaną przez miki121 już są raczej wyboistą drogą Można też uznać, że prace u mnie "są w trakcie" gdyż nie zostały zakończone a rzeczonego powiadomienia o "przejęciu zobowiązań" jak nie było tak nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
chcialbympompe 22.03.2013 17:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Ociera to o śmieszność i mam wrażenie, niespecjalnie posuwa sprawę do przodu. Niech zgadnę... Masz podpisaną umowę z miki121 ale jeszcze nie doszło do jej realizacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 22.03.2013 17:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 To ja się tak tylko przy okazji przypomnę, że moje maile pozostają bez odpowiedzi. Jeżeli niezbędnie wymagana jest forma "poczty papierowej" to poproszę o podanie aktualnego adresu, pod który mogę skierować pismo do p.Moniki Piękny byłej właścicielki firmy ST24. PS. Ja jestem zadowolony z pompy ciepła i umiarkowanie zadowolony z samej usługi montażu. Niestety dalsze kontakty z firmą reprezentowaną przez miki121 już są raczej wyboistą drogą Można też uznać, że prace u mnie "są w trakcie" gdyż nie zostały zakończone a rzeczonego powiadomienia o "przejęciu zobowiązań" jak nie było tak nie ma. Odpisałem Panu kilka razy na meila. Że oczekuję odpowiedzi Pisemnej od Atlantic Polska. Dwa razy Panu to pisałem. Chciał Pan pisemnego potwierdzenia więc na takowe czekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 22.03.2013 17:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Niech zgadnę... Masz podpisaną umowę z miki121 ale jeszcze nie doszło do jej realizacji? I źle zgaduje Pan proszę Pana. użytkownik forum fotohobby nie jest ani nie był Naszym klientem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
chcialbympompe 22.03.2013 17:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Odpisałem Panu kilka razy na meila. Szkoda tylko, że nie była to odpowiedź na zadane pytania. I proszę nie niepokoić mnie telefonami o tej porze, dobrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Magnolia18 22.03.2013 17:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 @chcialbympompecoz to za cuda chciales, ze trzeba z Atlantic Polska miec glejt ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 22.03.2013 17:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Chciał Pan uzyskać pisemną odpowiedź na pytanie czy firma A dotrzyma obietnicy w zakresie serwisowej więc takowe zapytanie poszło do odpowiedniego przedstawiciela firmy A aby taką odpowiedź na piśmie Pan otrzymał.Niestety nie mam wpływu na firmy zewnętrzne - dostawców i ich pracowników.Informacja jaką uzyskałem telefonicznie była prosta oczywiście przygotujemy pisemną odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 22.03.2013 17:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 @chcialbympompe coz to za cuda chciales, ze trzeba z Atlantic Polska miec glejt ? Kompensację kosztów związanych przeglądów w związku z opóźnienie dostawy elementów montażowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sławek... 22.03.2013 17:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 a o ile się opóźniły? kilka mies? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sławek... 22.03.2013 18:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 do mnie dzwonił kolega z okolic skierniewic rozmowa podobna do cytatów no to teraz ma problem, zamiast szukać wykonawcy ze skierniewic to szukał na śląsku no i znalazł na pocieszenie 2000 w skali całej budowy to drobne więc w razie jakby co to jakoś tą gorzką pigułkę przełknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 22.03.2013 18:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 (edytowane) kilka tygodni najdłużej było pod koniec zeszłego roku ponad 6 tygodni bez zaworów trójdrogowych. pomiędzy grudniem a styczniem mieliśmy brak możliwości zakupu tych zaworów. ale najdłuższym rekordzistą w opóźnieniach zamówionych central wentylacyjnych ma inna firma od lipca zeszłego roku do dnia dzisiejszego dostaliśmy ponad pięćdziesiąt terminów a ostatnio - tydzień temu obiecano że dotrą do Nas w maju Edytowane 22 Marca 2013 przez miki121 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 22.03.2013 18:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 no to teraz ma problem, zamiast szukać wykonawcy ze skierniewic to szukał na śląsku no i znalazł na pocieszenie 2000 w skali całej budowy to drobne więc w razie jakby co to jakoś tą gorzką pigułkę przełknie widzisz Sławku nie wiem do kogo pijesz ale my klient w Skierniewicach nie mamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
chcialbympompe 22.03.2013 18:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Chciał Pan uzyskać pisemną odpowiedź na pytanie czy firma A dotrzyma obietnicy w zakresie serwisowej więc takowe zapytanie poszło do odpowiedniego przedstawiciela firmy A aby taką odpowiedź na piśmie Pan otrzymał. Niestety nie mam wpływu na firmy zewnętrzne - dostawców i ich pracowników. Informacja jaką uzyskałem telefonicznie była prosta oczywiście przygotujemy pisemną odpowiedź. Proszę nie przekręcać treści pytań... Pytałem kiedy otrzymam pisemną deklarację przejęcia zobowiązań "ST24" przez "C.D." oraz czy niejaki miki121 podtrzymuje swoją obietnicę darmowego serwisu przez 5 lat, za które to miał rzekomo zapłacić Atlantic Polska tytułem rekompensaty za opóźnienie w dostawie. Nie mam bladego pojęcia czy Atlantic coś takiego deklarował - takie zapewnienie dostałem od instalatora. Ewentualne rozliczenie instalatora z dostawcą mnie za bardzo nie interesuje i nie interesuje mnie zbytnio czy firma A dotrzyma obietnicy złożonej rzekomo instalatorowi. Tak więc za zwłokę w odpowiedzi na pytania z maila ponosi wyłącznie osoba, do której był kierowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.