Gość Gosc*** 22.03.2013 18:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 W pompach ciepła powietrznych nie ma serwisu ani wsparcia po sprzedaży. tak trochę dziwnie to brzmi w pana ustach,.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 22.03.2013 18:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 O! Zgadzamy się w tym miejscu No i tu pojawia się pytanie. Według informacji uzyskanych na szkoleniu w firmie A powiedziano że ja montuje a jak coś się dzieje z pompą klient nie ma do mnie dzwonić tylko do nich a oni w ramach gwarancji wysyłają serwisanta. Więc jak to się rozumieć?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 22.03.2013 18:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 tak trochę dziwnie to brzmi w pana ustach,.... A próbowałeś uzyskać kiedyś wsparcie techniczne w firmie na D, A,???? Bo ja tak i uwierz mi że nieraz spędzałem kilka godzin aby dojść do tego bo w serwisie mówiono "nie wiem" spróbuj jakoś to rozgryźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fotohobby 22.03.2013 18:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 (edytowane) To skąd ta obrona biednego, uciśnionego miki skoro nawet się nie znacie? Po pierwsze ja tam mikiego nie bronie, tylko śmieszą mnie ci ( zawsze te same parę nicków), ktorzy (nie mając jakiejkolwiek styczności z mikim, ani nie będąc przez niego poszkodowanymi) węszą, tropią szukają cytatów, bawią sie w prokuratora śledczego. Edytowane 22 Marca 2013 przez fotohobby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
chcialbympompe 22.03.2013 18:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 No i tu pojawia się pytanie. Według informacji uzyskanych na szkoleniu w firmie A powiedziano że ja montuje a jak coś się dzieje z pompą klient nie ma do mnie dzwonić tylko do nich a oni w ramach gwarancji wysyłają serwisanta. Więc jak to się rozumieć?? Hm... Umowa z nieistniejącą już firmą ST24 mówi w paragrafie 5 punkt 4, że wykonawca (ST24) zobowiązany jest "do udzielenia 10 letniej gwarancji na wykonaną usługę i 5 letniej gwarancji na urządzenia". Stroną tej umowy nie jest Atlantic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 22.03.2013 18:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 No więc o to mi chodzi że na szkoleniu instalatorów - sprzedawców pomp jest informacja że za spieprz.... instalację to ponosi odpowiedzialność monter a za gwarancję urządzenie ponosi Atlantic - warunki gwarancji urządzenia i karta gwarancyjna.Kto tu się myli Pan Panie Błażeju czy Atlantic ?Bo ja już trochę tego nie rozumiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sławek... 22.03.2013 18:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 hehe, niezły zapis to jest właśnie łapania naiwnych na ich marzenia... chyba nie ma firmy, która udziela takich gwarancji poza ST24, szkoda tylko, że ST24 nie doczekała do końca obiecanych okresów gwarancyjnych czasami to nadziwić się nie mogę jak nasi rodacy łatwo ulegają takim obietnicom gruszek na wierzbie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 22.03.2013 18:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 a my cały czas serwisujemy i jak coś się dzieje to naprawiamy widać lubimy te gruszki na wierzbie bo cały czas to robimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
chcialbympompe 22.03.2013 18:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 No więc o to mi chodzi że na szkoleniu instalatorów - sprzedawców pomp jest informacja że za spieprz.... instalację to ponosi odpowiedzialność monter a za gwarancję urządzenie ponosi Atlantic - warunki gwarancji urządzenia i karta gwarancyjna. Kto tu się myli Pan Panie Błażeju czy Atlantic ? Bo ja już trochę tego nie rozumiem Nie byłem na szkoleniu instalatorów i mam nadzieję, że obędę się bez niego. Opieram się na treści umowy zawartej ze mną przez firmę ST24. Potrafię czytać po Polsku ze zrozumieniem i wyraźnie widzę kto udziela(ł) gwarancji. Pozostaje kwestia intencji i odpowiedzialności za swoje obietnice. Ale skończmy to bo szkoda takiego pięknego weekendowego wieczoru. Opinię każdy może sobie wyrobić sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 22.03.2013 19:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Więc do zobaczenia na kwietniowym przeglądzie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sławek... 22.03.2013 19:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 miki nie bądź hipokrytą.. ja umiem czytać i widzę jak wyglądają u Was kwestie serwisowania instalacji, możesz pisać co chcesz, ale nigdy nie uwierzę, że skoro macie problemy z terminową realizacją umów to będziecie w stanie podźwignąć 10 letnią obsługę gwarancyjną to jest po prostu kit wciskany klientom po to żeby ich złapać i tyle... na razie montujesz nowe urządzenia więc problemy się jeszcze nie pojawiają, za 3-4 lata nie będzie już tak słodko więc pewnie nastąpi kolejna zmiana nazwy, firmy, miejsca zamieszkania, nazwiska (niech każdy wybierze co mu pasuje) ech.... Polska to piękny kraj.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 22.03.2013 19:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 a dlaczego myślisz że porządne pompy na które producent daje 5 lat gwarancji będą się sypać??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ozzy 22.03.2013 19:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Ale lepiej dolać oliwy a niech tam dowale im to takie zachowanie jak dzieci w przedszkolu. Tylko jak Pan Ozzy dostanie potwierdzenie i okaże się że odebraliśmy to dawno to nie przeprosi bo nie musi Oh, uwierz mi, poinformuję że jednak odbieracie korespondencję I że nowy adres jest jeszcze aktualny Zobaczymy jak długo. Warto też zauważyć, że Wasza reakcja prawna następuje w 2 dni (wliczając w to czas przesłania przez pocztę polską! wysłane 20.III, odebrałem 22.III), a na montaż ogrzewania czeka się ponad 5 miesięcy ... i ... i nic W pismach i gadaniu jesteście świetni. A robota nie zrobiona. Dokończy ktoś rzetelny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kasprzyk 22.03.2013 19:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 a dlaczego myślisz że porządne pompy na które producent daje 5 lat gwarancji będą się sypać??? To pytanie trzeba zamrozić, przechować i przeanalizować za 5, 10lat, a może nawet wcześniej Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 22.03.2013 19:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Też racja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
irek_73 22.03.2013 19:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 policzmy: czyli jest.. zadowoleni= 3 i kilku bliżej niesprecyzowanych. zadowoleni częściowo:magnolia,chciałbympompe - nie wiem czy dobrze tutaj kwalifikuję = 2 niezadowoleni:Hal9000,twaro,tyrman,ozzy, przepraszam jeśli kogoś pominąłem(krzyczeć!) - pani, która się więcej nie pojawiła - jak dla mnie jej wypowiedzi nie wyglądały na zadowolone...=5 fajna statystyka Proszę o dopisanie mnie do listy NIEZADOWOLONYCH. Panie Michale - wysyłam kolejne pismo do Pana małżonki z wezwaniem do zapłacenia kary umownej oraz wezwaniem do usunięcia wad - pożal się Boże "dzieła". Trochę odwagi i samokrytycyzmu oraz czystych intencji, nie tak jak z pisemkiem z 14.01.2013 którego Pani Monika nie raczyła odebrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 22.03.2013 19:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Tak samo jak tego pisemka które Pan nie odebrał wysłane dużo wcześniej od Nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malux20 22.03.2013 19:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 a może klient nie chce korzystać z gwarancji producenta ponieważ warunki istalatora wydają mu się ciekawsze.odradzam kupowania żródła ciepla gdzie instalator klopoty z urządzeniem odsyła do producenta- pisze to bez zlośliwosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 22.03.2013 19:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 masz rację ale zastanawiam się dlaczego tak jest to skonstruowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sławek... 22.03.2013 19:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 skoro dajesz 10 lat gwarancji na instalację to dlaczego nie poprawiasz usterek? czym zawinił tym razem irek, że nie dostąpił zaszczytu naprawy gwarancyjnej?i przestań już pisać nas z dużej litery, wiem że masz wysokie mniemanie o sobie i żony firmie, ale jakieś zasady w języku polskim obowiązują... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.