Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Instalatorzy pomp ciepła - uwagi


Redakcja

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 818
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

To skąd ta obrona biednego, uciśnionego miki skoro nawet się nie znacie?

 

Po pierwsze ja tam mikiego nie bronie, tylko śmieszą mnie ci ( zawsze te same parę nicków), ktorzy (nie mając jakiejkolwiek styczności z mikim, ani nie będąc przez niego poszkodowanymi) węszą, tropią szukają cytatów, bawią sie w prokuratora śledczego.

Edytowane przez fotohobby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tu pojawia się pytanie.

 

Według informacji uzyskanych na szkoleniu w firmie A powiedziano że ja montuje a jak coś się dzieje z pompą klient nie ma do mnie dzwonić tylko do nich a oni w ramach gwarancji wysyłają serwisanta.

Więc jak to się rozumieć??

Hm... Umowa z nieistniejącą już firmą ST24 mówi w paragrafie 5 punkt 4, że wykonawca (ST24) zobowiązany jest "do udzielenia 10 letniej gwarancji na wykonaną usługę i 5 letniej gwarancji na urządzenia". Stroną tej umowy nie jest Atlantic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc o to mi chodzi że na szkoleniu instalatorów - sprzedawców pomp jest informacja że za spieprz.... instalację to ponosi odpowiedzialność monter a za gwarancję urządzenie ponosi Atlantic - warunki gwarancji urządzenia i karta gwarancyjna.

Kto tu się myli Pan Panie Błażeju czy Atlantic ?

Bo ja już trochę tego nie rozumiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, niezły zapis ;)

to jest właśnie łapania naiwnych na ich marzenia...

chyba nie ma firmy, która udziela takich gwarancji poza ST24, szkoda tylko, że ST24 nie doczekała do końca obiecanych okresów gwarancyjnych ;)

czasami to nadziwić się nie mogę jak nasi rodacy łatwo ulegają takim obietnicom gruszek na wierzbie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc o to mi chodzi że na szkoleniu instalatorów - sprzedawców pomp jest informacja że za spieprz.... instalację to ponosi odpowiedzialność monter a za gwarancję urządzenie ponosi Atlantic - warunki gwarancji urządzenia i karta gwarancyjna.

Kto tu się myli Pan Panie Błażeju czy Atlantic ?

Bo ja już trochę tego nie rozumiem

Nie byłem na szkoleniu instalatorów i mam nadzieję, że obędę się bez niego. Opieram się na treści umowy zawartej ze mną przez firmę ST24. Potrafię czytać po Polsku ze zrozumieniem i wyraźnie widzę kto udziela(ł) gwarancji. Pozostaje kwestia intencji i odpowiedzialności za swoje obietnice.

Ale skończmy to bo szkoda takiego pięknego weekendowego wieczoru. Opinię każdy może sobie wyrobić sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miki nie bądź hipokrytą..

ja umiem czytać i widzę jak wyglądają u Was kwestie serwisowania instalacji, możesz pisać co chcesz, ale nigdy nie uwierzę, że skoro macie problemy z terminową realizacją umów to będziecie w stanie podźwignąć 10 letnią obsługę gwarancyjną ;) to jest po prostu kit wciskany klientom po to żeby ich złapać i tyle...

na razie montujesz nowe urządzenia więc problemy się jeszcze nie pojawiają, za 3-4 lata nie będzie już tak słodko więc pewnie nastąpi kolejna zmiana nazwy, firmy, miejsca zamieszkania, nazwiska (niech każdy wybierze co mu pasuje) ;)

ech.... Polska to piękny kraj....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale lepiej dolać oliwy a niech tam dowale im to takie zachowanie jak dzieci w przedszkolu.

Tylko jak Pan Ozzy dostanie potwierdzenie i okaże się że odebraliśmy to dawno to nie przeprosi bo nie musi

Oh, uwierz mi, poinformuję że jednak odbieracie korespondencję :) I że nowy adres jest jeszcze aktualny :) Zobaczymy jak długo.

 

Warto też zauważyć, że Wasza reakcja prawna następuje w 2 dni (wliczając w to czas przesłania przez pocztę polską! wysłane 20.III, odebrałem 22.III), a na montaż ogrzewania czeka się ponad 5 miesięcy ... i ... i nic :) W pismach i gadaniu jesteście świetni. A robota nie zrobiona. Dokończy ktoś rzetelny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

policzmy:

 

 

czyli jest..

zadowoleni= 3 i kilku bliżej niesprecyzowanych.

zadowoleni częściowo:magnolia,chciałbympompe - nie wiem czy dobrze tutaj kwalifikuję = 2

niezadowoleni:Hal9000,twaro,tyrman,ozzy, przepraszam jeśli kogoś pominąłem(krzyczeć!) - pani, która się więcej nie pojawiła - jak dla mnie jej wypowiedzi nie wyglądały na zadowolone...=5

 

fajna statystyka

 

Proszę o dopisanie mnie do listy NIEZADOWOLONYCH.

Panie Michale - wysyłam kolejne pismo do Pana małżonki z wezwaniem do zapłacenia kary umownej oraz wezwaniem do usunięcia wad - pożal się Boże "dzieła". Trochę odwagi i samokrytycyzmu oraz czystych intencji, nie tak jak z pisemkiem z 14.01.2013 którego Pani Monika nie raczyła odebrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro dajesz 10 lat gwarancji na instalację to dlaczego nie poprawiasz usterek? czym zawinił tym razem irek, że nie dostąpił zaszczytu naprawy gwarancyjnej?

i przestań już pisać nas z dużej litery, wiem że masz wysokie mniemanie o sobie i żony firmie, ale jakieś zasady w języku polskim obowiązują...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...