tank102 22.03.2013 19:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Tak na zakończenie dyskusji o warunkach gwarnacji i serwisu to proszę wszystkich o zapoznanie sie z warunkami gwarancyjnymi i serwisowymi.To jednak prawda że głównym gwarantem jest Atlantic , który na servis wysyła autoryzowanych servisantów w ciągu 48 godzin od zgłoszenia do Atlantica (dział servisowy)Ważny jest dokument gwarancyjny , który składa się z częścią dla inwestora i częścią dla tego który montuje pompę i odpala ją.Dlatego też ćhyba bardzo ważne że odpalać i ustawiać pompę musi instalator przeszkolony i mający uprawnienia do servisowania urządzenia.Patrz gwarancję (zresztą na wszystkie urządzenia tak jest- kuchnia indukcyjna- montaż i inne).Jest dokładnie za co nie odpowiada gwarant, a za co odpowiada.Dlatego też czytajmy dokładnie gwarancję przed a nie szukajmy ",,, czarownic na tym forum...""" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 22.03.2013 19:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 ale nie dostałem żadnej informacji więc jak mogę coś poprawić.wystarczyłby meil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
irek_73 22.03.2013 19:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 (edytowane) A co mi tam - idę looknąc na mecza ... Edytowane 22 Marca 2013 przez irek_73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sławek... 22.03.2013 19:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 malux nie rozumiem Twoich obaw... wolałbym mieć zagwarantowany serwis przez znanego i będącego długo na rynku producenta niż od jakiegoś tam pożal się Boże instalatorka, który obiecuje złote góry a potem zamyka i otwiera nowe firmy co dwa lata i nie reaguje na wezwania do napraw gwarancyjnych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malux20 22.03.2013 19:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 znam instalatorów z tym samym nr telefonu od 15 lat itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sławek... 22.03.2013 19:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 tak, ale jak widać są też inni, którzy mają nowy nr co pół roku więc chociażby z tego powodu serwis u producenta jest pewniejszy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Gosc*** 22.03.2013 19:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 policzmy: czyli jest.. zadowoleni= 3 i kilku bliżej niesprecyzowanych. zadowoleni częściowo:magnolia,chciałbympompe - nie wiem czy dobrze tutaj kwalifikuję = 2 niezadowoleni:Hal9000,twaro,tyrman,ozzy, przepraszam jeśli kogoś pominąłem(krzyczeć!) - pani, która się więcej nie pojawiła - jak dla mnie jej wypowiedzi nie wyglądały na zadowolone...=5 fajna statystyka przepraszam że cię pominąłem irek_73 update zadowoleni= 3 i kilku bliżej niesprecyzowanych. zadowoleni częściowo:magnolia,chciałbympompe - nie wiem czy dobrze tutaj kwalifikuję = 2 niezadowoleni:Hal9000,twaro,tyrman,ozzy,irek_73 przepraszam jeśli kogoś pominąłem(krzyczeć!) + pani, która się więcej nie pojawiła - jak dla mnie jej wypowiedzi nie wyglądały na zadowolone...=6 (+4+1 osoby proszące o nieujawnienie)==11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
chcialbympompe 22.03.2013 19:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Tak na zakończenie dyskusji o warunkach gwarnacji i serwisu to proszę wszystkich o zapoznanie sie z warunkami gwarancyjnymi i serwisowymi. To jednak prawda że głównym gwarantem jest Atlantic , który na servis wysyła autoryzowanych servisantów w ciągu 48 godzin od zgłoszenia do Atlantica (dział servisowy) Ważny jest dokument gwarancyjny , który składa się z częścią dla inwestora i częścią dla tego który montuje pompę i odpala ją. Dlatego też ćhyba bardzo ważne że odpalać i ustawiać pompę musi instalator przeszkolony i mający uprawnienia do servisowania urządzenia. Patrz gwarancję (zresztą na wszystkie urządzenia tak jest- kuchnia indukcyjna- montaż i inne). Jest dokładnie za co nie odpowiada gwarant, a za co odpowiada. Dlatego też czytajmy dokładnie gwarancję przed a nie szukajmy ",,, czarownic na tym forum...""" Puszczę wodze fantazji... Niejaki miki121 zadzwonił do ciebie i pożalił się jakich kretynów ma klientów i co za bzdury wypisują na forum a ty "urobiony" postanowiłeś napisać powyższy post. Piszesz o gwarancji udzielanej przez Atlantic Polska (2 i 5 lat). Ale po co mi ona skoro sam sprzedawca daje lepsze warunki: 5 lat na urządzenia i 10 na usługę? A do tego są jeszcze uprawnienia konsumenckie,,, ...ale to były tylko moje fantazje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sławek... 22.03.2013 20:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 chciałbympompę powiedz jeśli możesz: co skłoniło Cię do zlecenia prac akurat tej firmie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tank102 22.03.2013 20:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Puszczę wodze fantazji... Niejaki miki121 zadzwonił do ciebie i pożalił się jakich kretynów ma klientów i co za bzdury wypisują na forum a ty "urobiony" postanowiłeś napisać powyższy post. Piszesz o gwarancji udzielanej przez Atlantic Polska (2 i 5 lat). Ale po co mi ona skoro sam sprzedawca daje lepsze warunki: 5 lat na urządzenia i 10 na usługę? A do tego są jeszcze uprawnienia konsumenckie,,, ...ale to były tylko moje fantazje No cóż jeżeli masz takie gwarancje od instalatora , to tylko pogratulować koledze. Ja mam gwarancje jak w karcie gwarancyjnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Gosc*** 22.03.2013 20:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 No cóż jeżeli masz takie gwarancje od instalatora , to tylko pogratulować koledze. . strasznie złośliwie to brzmi, biorąc pod uwagę okoliczności... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sSiwy12 22.03.2013 21:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Warunki gwarancji są (w sumie) mniej korzystne dla kupującego, niż "procedura" niezgodności towaru z umową !!!! Inwestor, w normalnych warunkach, ma możliwość wyboru, czy chce skorzystać z uprawnień gwaranta, czy niezgodności towaru z umową (ustawowo jest to 24 miesiące) - likwidacja firmy pozbawia inwestora tego. Nie ma wyjścia musi korzystać z mniej korzystnej gwarancji.Gdyby nowy podmiot przejął sprawy zamkniętej firmy - nie było by sprawy.Zapoznajcie się z tą ustawa, ma tylko 13 art. i jest bardzo przystępnie napisana. http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20021411176 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Magnolia18 22.03.2013 22:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 No widzę że tak to Pan odbiera. Jak Pan pamięta ja ze swojej strony w ramach przeprosin WRZUCIŁEM Panu sterownik T78 a kwestie serwisu otrzymałem w odpowiedzi od pracownika A i czekam na potwierdzenie aby móc dać Panu odpowiedź. Tak.Pamietam. T78 'moj' trafil tam .. przypadkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Magnolia18 22.03.2013 22:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Proszę Pana jak Pan wie przegląd odbywa się raz do roku a nie jak się komuś podoba. Dodatkowo ten temat że niby nie przyjechaliśmy do Pana na przegląd itp pisze Pan od dłuższego czasu. Jeżeli się nie pojawimy u Pan w miesiącu kwietniu może Pan się żalić jaki to ja jestem zły. Niestety przegląd jest coroczny - raz na rok. Pozdrawiam Michal ZE ze sie czepiam, ale ... nie jest tak ze serwis 2 x w roku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Magnolia18 22.03.2013 22:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 W promieniu 1500 m mam trzech chętnych do instalacji kondensata, więc w necie raczej nie będę szukał @chcialbym ... tez mam schize Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zet1977 22.03.2013 22:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 przepraszam że cię pominąłem irek_73 update zadowoleni= 3 i kilku bliżej niesprecyzowanych. zadowoleni częściowo:magnolia,chciałbympompe - nie wiem czy dobrze tutaj kwalifikuję = 2 niezadowoleni:Hal9000,twaro,tyrman,ozzy,irek_73 przepraszam jeśli kogoś pominąłem(krzyczeć!) + pani, która się więcej nie pojawiła - jak dla mnie jej wypowiedzi nie wyglądały na zadowolone...=6 (+4+1 osoby proszące o nieujawnienie)==11 Ja jestem MEGA niezadowlony i podejrzewam, że takich jak ja jest wiele, wiele więcej ale siedzą cicho, bo myślą że coś odzyskają. Podobno nadzieja umiera ostatnia. Niemniej życzę powodzenia. Ozzy pięknie opisał swoje perypetie związane z "firmą" ST 24 obecnie Ciepły Dom. Większość z nas przeszła przez to samo. Jak będę miał więcej wolnego czasu to też opiszę swój przypadek. Podobno żyjemy w cywilizowanym kraju i w Państwie prawa ale coraz częsciej odnoszę wrażenie, że Polska to ( jak mawiał nasz były Minister Sportu - Miro ) dziki kraj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Magnolia18 22.03.2013 23:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 UA dali dzis rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
twaro 22.03.2013 23:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 (edytowane) Ja jestem MEGA niezadowlony i podejrzewam, że takich jak ja jest wiele, wiele więcej ale siedzą cicho, bo myślą że coś odzyskają. Podobno nadzieja umiera ostatnia. Niemniej życzę powodzenia. Ozzy pięknie opisał swoje perypetie związane z "firmą" ST 24 obecnie Ciepły Dom. Większość z nas przeszła przez to samo. Jak będę miał więcej wolnego czasu to też opiszę swój przypadek. Podobno żyjemy w cywilizowanym kraju i w Państwie prawa ale coraz częsciej odnoszę wrażenie, że Polska to ( jak mawiał nasz były Minister Sportu - Miro ) dziki kraj. Gratulacje za ujawnienie się!!! adiqq prowadź statystykę proszę. miki- przeginasz. 1000 kłamstw na trzech stronach to wariactwo. Opanuj się bo oszalejesz.:evil::D8) lubisz buźki? Te dla ciebie. Edytowane 22 Marca 2013 przez twaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zet1977 22.03.2013 23:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Gratulacje za ujawnienie się!!! adiqq licz proszę. miki- przeginasz. 1000 kłamstw na trzech stronach to wariactwo. Opanuj się bo oszalejesz.:evil::D8) lubisz buźki? Te dla ciebie. Nie ujawniłem się, tylko też liczyłem na to że odzyskam karę umowną za niewykonanie umowy. Ot na otarcie łez. Dostałem aneks, który nic nie mówi o przejęciu zobowiazań przez Ciepły Dom po byłym ST 24. Nie mogę się doprosić ani dokumentu potwierdzającego przejęcie zobowiązań ani projektu rekuperacji za który zapłaciłem w maju 2012 r. , bo - żona zapomniała wysłać, bo skaner się popsuł, bo, bo ,bo ... Żenada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
twaro 22.03.2013 23:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 (edytowane) Nie ujawniłem się, tylko też liczyłem na to że odzyskam karę umowną za niewykonanie umowy. Nie czepiam się. Też przeszedłem przez tą gehennę. Jeszcze raz powtórzę: dobrze że się ujawniłeś i zachęcam do tego innych. ŻEBY NIKT, NAWET WRÓG, NIE PRZEŻYŁ TEGO CO MY. Edytowane 22 Marca 2013 przez twaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.