jerti 03.03.2013 21:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 (edytowane) Witam serdecznie, Jako że to mój pierwszy temat założony na tym forum to chcialbym wszystkich pozdrowić Przechodząc jednak do mojego problemu... Wykańczam właśnie domek jednorodzinny na wsi i szukałem w wszystkich okolicznych sklepach tanich grzejników łazienkowych i różnie się ceny plasowały, wiadomo najkorzystniej jednak w dużych sieciówkach typu castorama, jednak sprawdziłem też dzisiaj w internecie i znalazłem ofertę sklepu internetowego z grzejnikami i rabatem, całkiem niezłe ceny mieli to zadzwoniłem ile by mi dali rabatu jakbym chciał do całego domu u nich grzejników nakupić czyli z jakieś 3 szt. Powiedzieli mi, że mogliby mi dać upust 200 zł, to się ucieszyłem strasznie, bo to byłaby najtańsza oferta, jednak podziękowałem na razie i tutaj się pojawia mój problem. Ja jeszcze nigdy nie zamawiałem nic o takiej wartości przez internet i trochę się obawiam jak to będzie Czy mnie nie oszukają, czy wyślą... Jest ktoś może z doświadczeniem na tym forum, żeby mi mógł przybliżyć tematykę, jak mogę sprawdzić ten sklep i jak w razie problemów mógłbym go reklamować, czy w końcu w razie najgorszego np. nie wysłania czy wysłania czegoś innego jak mógłbym się domagać zwrotu pieniędzy? Edytowane 4 Marca 2013 przez Elfir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 04.03.2013 00:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 starczy poczytać przepisy prawa dotyczące sprzedazy w necie.Do tego sklepy mają regulamin.Poza tym możesz użyć wyszukiwarki i odszukaćwiele tematów na których ludzie piszą o sklepach internetowych i zakupach tam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
KDWJ 08.03.2013 14:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 Mój pierwszy punkt w sprawdzeniu wiarygodności sklepu internetowego to łatwo dostępny adres fizyczny siedziby i jego sprawdzenie np na mapie google. Jeśli sklep ukrywa się pod telefonem a na znalezienie adresu muszę poświęcić więcej niż 30 sekund na stronie to rezygnuję z zakupu. Druga sprawa to wpisanie nazwy firmy w googlach i sprawdzenie czy nie ma za dużo ludzi użalających się na obsługę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fighter1983 08.03.2013 17:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 podobny watek i moja odpowiedz jako sprzedawcy w internecie:http://forum.muratordom.pl/showthread.php?212647-maszyny-z-allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.