miii 25.03.2013 16:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 Witam serdecznie Pojawiłam się na forum gdyż bardzo potrzebuję Waszej pomocy wurządzeniu salonu,wyborze kolorystyki stylu mebli,w tym temacie jestem kompletnie zielona:( Domek jest na wsi,projekt raczej nowoczesny w stylu małych domów kanadyjskich,salon kształt prostokątny,połaczony z kuchnią. W salonie przy bocznej scianie schody debowe-naturalny jasny kolor,na podłodze panele dąb o ton ciemniejszy od schodów, i jedyny mebel to duża czekoladowa rogówka .Teraz muszę dobrać meble komody,stoły i krzesła....od miesiaca przeglądam zdjęcia i nie potrafię nic dobrać Czy moge liczyć na podpowiedzi,propozycje jaki styl dobrać?jaka kolorystykę?czy moze być ciemna kanapa i takie same meble? czy raczej powinnam rozjasniać? Będe wdzieczna za wszelkie podpowiedzi.Z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 25.03.2013 17:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 Może poszukaj jakiś inspiracji, które ci się podobają w necie, wklej i będziemy dopasowywać dodatki i kolory, bo inaczej po prostu zostaniesz zarzucona chaotycznym zestawem zdjęć "to mi się podoba". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Syriusz_BLACK 28.04.2016 15:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 mam podobne pytanie - chce postawic na eklektyzm - jest troche prowansji, troche industrialu, troche klasyki tylko no wlasnie malo jest firm, ktore mnie zadowalaja chce oryginalnych mebli, a nie kolejnego seryjniaka z ikei czy black red white. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania